En bedankt, nu heb ik de rest van de dag dat nummer in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:35 schreef Dylanesque het volgende:
Die Esus4 gebruik ik trouwens wel in een Neil Young nummer, The Needle and the Damage Done. Erg leuk om te spelen http://ultimate-guitar.co(...)_damage_done_tab.htm
Oooohw hoo, de demedsj dannnnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik de rest van de dag dat nummer in mijn hoofd.
Uploaden die zooiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op wie dacht je dat Animal (mede) gebaseerd was?.
* Litpho heeft nog ergens een opname van Keith, Jeff Beck en Jimmy Page liggen waar Moon een drummic naar zijn grootje mept en ver op de achtergrond Page "you fuckin' hooligan" roept.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op wie dacht je dat Animal (mede) gebaseerd was?.
* Litpho heeft nog ergens een opname van Keith, Jeff Beck en Jimmy Page liggen waar Moon een drummic naar zijn grootje mept en ver op de achtergrond Page "you fuckin' hooligan" roept.
ben bang dat ik dat idd zal moeten in de toekomstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of je leert ze allebei, zul je toch ooit moeten.
Tenzij je Deansensitized heet.
Tang, hefboompje maken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik wilde gister trouwens mijn kapotte snaar eraf halen, maar dat plugje waarmee ie vastzit zat verdomde goed vast. Ik weet dat er een soort 'trekkers'voor te koop zijn, maar is er ook een huis- tuin en keukenmanier voor? Met mn handen lukte t iig niet. (westerngitaar)
Tis net alsof je als chirurg een operatie uitvoert en je een 3mm groot iets moet wegsnijden, maar dan je dan ook nog last hebt van een extreme vorm van Parkinson. In een bepaald opzicht zijn professionele gitaristen vakkundiger dan chirurgen. Echt waar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, kwam ik vorige week ook bij uit, op tempo 200 lukt ie al aardig. De kunst is gewoon om zo klein mogelijke bewegingen te maken met je pickhand, daardoor kun je ook veel sneller zijn. Met mijn rechter hand kom ik echt niet aan de andere snaren. Heb dat eerder met de linkerhand.
Aanschouwelijke (of eigenlijk aanhoorbare) voorbeelden FTWquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zit ik lekker gitaar te spelen, beginnen ze herrie te maken bij de buren. Ik kan dat toch veel harder, dat zullen ze toch wel begrijpen?
Dat heb je zo onder de knie hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Verluste het volgende:
[..]
ben bang dat ik dat idd zal moeten in de toekomst
was in m'n pauze bij de lokale gitaarboer:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tang, hefboompje maken.
Ik heb een tang met gebogen uiteinde, daarmee krijg je ze er makkelijk uit.
Handig. Ik ga vanmiddag ook even heen, voor snaren en olie nog steeds, misschien ook maar even meenemen. Dan kan ik mijn pa zijn tang weer terug geven (al heeft hij er 2 van, exact dezelfde).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
was in m'n pauze bij de lokale gitaarboer:
[ afbeelding ]
Goed spulquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig. Ik ga vanmiddag ook even heen, voor snaren en olie nog steeds, misschien ook maar even meenemen. Dan kan ik mijn pa zijn tang weer terug geven (al heeft hij er 2 van, exact dezelfde).
Heeft dat wel zin? Olie is meestal voor onbehandeld hout toch? Zijn de meeste frets niet gewoon gelakt?quote:
Ja heeft wel zinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Heeft dat wel zin? Olie is meestal voor onbehandeld hout toch? Zijn de meeste frets niet gewoon gelakt?
Ik kreeg toevallig zo'n gratis snarewinder van m'n leraar mee en daar zit ook zo'n uitsparing in om die klote pinnetjes eruit te jassenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
was in m'n pauze bij de lokale gitaarboer:
[ afbeelding ]
Ook meteen plectrums, snaren, metronoom, metalen slide en last but not least: een kazoo gekocht!![]()
Dit is ook zo'n ding maar mijne was een euroquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kreeg toevallig zo'n gratis snarewinder van m'n leraar mee en daar zit ook zo'n uitsparing in om die klote pinnetjes eruit te jassen
Je hebt wel weer een vermogen uitgegeven he, ik zit al op 2,50 en dan zitten de plectrums en snaren er nog niet eens bij.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n ding maar mijne was een euro
En als je ze eruit hebt, ze niet op een plek neerleggen waar katten bij kunnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kreeg toevallig zo'n gratis snarewinder van m'n leraar mee en daar zit ook zo'n uitsparing in om die klote pinnetjes eruit te jassen
42,60 in totaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hebt wel weer een vermogen uitgegeven he, ik zit al op 2,50 en dan zitten de plectrums en snaren er nog niet eens bij.
Ohja, ook een metronoom, die zal wel een paar tientjes gekost hebben?quote:
Daarom heb ik ook geen kattenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je ze eruit hebt, ze niet op een plek neerleggen waar katten bij kunnen.
Dat scheelt een paar uur zoeken.
En ik geen accoustische gitaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen katten[ afbeelding ]
je hebt toch een fraubitch? is dat niet ongeveer het zelfde.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen katten[ afbeelding ]
wel erg lui van je he!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef punkjunk het volgende:
Ik vervang ook geen snaren, dat doet me roadie tegewoordig.
twee tientjes, wel een leuk dingetje, ook met ingebouwde tuner (een FZone FMT-60), lekker simpel. Snaren waren ook een tientje, Martin SP 80/20 Bronze custom light (geen idee welke van die cijfers en info relevant isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, ook een metronoom, die zal wel een paar tientjes gekost hebben?
Ik kwam thuis met Ernie Ball Power Slinky snaren. En iets dat olie moet zijn voor mijn fretboard, ik wilde even lezen hoe het gebruikt moet worden, maar dat is in het Frans beschreven, die taal ben ik niet machtig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
twee tientjes, wel een leuk dingetje, ook met ingebouwde tuner (een FZone FMT-60), lekker simpel. Snaren waren ook een tientje, Martin SP 80/20 Bronze custom light (geen idee welke van die cijfers en info relevant is)
Of dat allergiemormel ff in de badkamer opsluiten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je ze eruit hebt, ze niet op een plek neerleggen waar katten bij kunnen.
Dat scheelt een paar uur zoeken.
Fast Fret is ook iets andersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zat even te zoeken op Google en kwam al een artikel tegen waarin staat dat het troep is.
GHS Fast Fret. Is ook eigenlijk gewoon bedoeld om snaren en fretboard te reinigen. Ik ga nog maar eens bedenken of ik het wel wil gebruiken. Uiteraard heb ik al geprobeerd om de sticker met Franse instructies eraf te halen, dus terug brengen zal lastig zijn. Ik wil ook eigenlijk niet eens naar die klotewinkel. Ik weet nu weer waarom ik dat voorheen vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |