Yeah!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
YEAH wroaaar! Zonet een mailtje gekregen van mijn studieleider dat ik een 8 heb voor mijn laatste stageBEN KLAAR MET STUDEREN!!!
![]()
pakt gitaar voor heavy shredding
Dude, Sweetquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
YEAH wroaaar! Zonet een mailtje gekregen van mijn studieleider dat ik een 8 heb voor mijn laatste stageBEN KLAAR MET STUDEREN!!!
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
![]()
The worst is yet to come...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Doodkapje het volgende:
Thanks iedereenMaar nu solliciteren
![]()
Biomedische Wetenschappen met als afstudeerrichtingen Humane Pathobiologie en Toxicologie... beetje biologische processen in het lichaam bestuderen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
Komt wel goed dude
Waarin ben je nu precies afgestudeerd?
En als je een smalle hals hebt. Op mijn ES-335 hoef ik het niet te proberenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oja probeer eens met je duim de lage e snaar te pakken, en dan met je wijs vinger de onderste 2 van het F akkoord. zo isie makkelijker (als je grote handen hebt)
xx3434? Een standaard dim greep.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:15 schreef Jordy-B het volgende:
'k probeer "My Prayer" van Roy Orbison te spelen... Geen speciale reden, gewoon een mooi nummer.
Nou zit er in het nummer een akkoord dat volgens de transcriptie op internet als xx3434 (EADGBe) gespeeld moet worden, alleen dat klinkt totaal niet zoals het in het nummer gespeeld wordt. In het nummer spelen ze xx4212...
Wat is dat voor akkoord?
Kom ik aan met mijn MBO Electronica [MTS Solderen]quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen met als afstudeerrichtingen Humane Pathobiologie en Toxicologie... beetje biologische processen in het lichaam bestuderen...
xx4212...quote:
Nog steeds een dim, lijkt me. Kleine terts en verminderde kwint in F#. Maar je hebt gelijk, ik las even te snelquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
xx4212...
Die xx3434 komt niet overeen met de muziek.
Boeiend,... als je het leuk vindt en je brood (lees: gitaren) ermee kunt verdienen is het prima tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn MBO Electronica [MTS Solderen]
Of andersom, je lasapparaat verdienen met je gitaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Boeiend,... als je het leuk vindt en je brood (lees: gitaren) ermee kunt verdienen is het prima toch
Lassen is niet het zelfde als solderenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of andersom, je lasapparaat verdienen met je gitaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriend van mij heeft er eentje... wel geinig ding volgens mij. Je kunt er ook een SD-kaartje in schuiven om het in op te slaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:56 schreef Dupje het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de JamMan?
[ afbeelding ]
quote:
tnx!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef brother52 het volgende:
Het eindresultaat is wel hetzelfde, beide keren zitten er 2 stukjes metaal aan elkaar vast.
Gefeliciteerd Doodkapje
Mja ik wil hem misschien gaan gebruiken voor in therapie sessies. Dat clienten iets kunnen opnemen en er weer iets overheen enz. Zodat ze zo zelf hun eigen nummer maken. Lijkt me wel een geschikt apparaatje daarvoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er eentje... wel geinig ding volgens mij. Je kunt er ook een SD-kaartje in schuiven om het in op te slaan.
Ah, het zou inderdaad een F#dim kunnen zijn (al komt die overeen met D7/F#)... thx!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog steeds een dim, lijkt me. Kleine terts en verminderde kwint in F#. Maar je hebt gelijk, ik las even te snel.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Lassen is niet het zelfde als solderenWel ongeveer hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je lijkt mijn drummer wel: "Dan las je toch even snel paar nieuwe elementen in je gitaar."quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wel ongeveer hetzelfde [afbeelding]
Hmm... idee voor Discovery Channel:quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je lijkt mijn drummer wel: "Dan las je toch even snel paar nieuwe elementen in je gitaar."
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm... idee voor Discovery Channel:
eXtreme Guitar Welding with Dean! [afbeelding].
best veel over jullie, minder over de 2e band en bijna niks over de 3e, doe je goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En onze eerste recensie in een krant! [ afbeelding ] En nog positief ook! [ afbeelding ]
Lees en huiverrrrrr!!
En die reactie kwam niet uit de zaal, maar van onze drummer zelf [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat viel me ook op, niks over de headliner... Maar die kent ook iedereen wel [hier in de buurtquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
best veel over jullie, minder over de 2e band en bijna niks over de 3e, doe je goed [afbeelding]
oh, op van die lompe spaanse gitaren doe ik dat ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je een smalle hals hebt. Op mijn ES-335 hoef ik het niet te proberen.
Dat is dan sinds de laatste paar jaar, ik heb er nog nooit van/over* gehoord.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef Deansensitized het volgende:
Maar die kent ook iedereen wel [hier in de buurt [ afbeelding ] ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:54 schreef brother52 het volgende:
Doen jullie goed, als ik tussen de regels doorlees vond ze jullie beter dan Monstertux want er staat helemaal niets over hun optreden.
Tof Dean.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En onze eerste recensie in een krant! [ afbeelding ] En nog positief ook! [ afbeelding ]
Lees en huiverrrrrr!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
Doe dan power metal.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ben zo blij, zou er bijna poppunk van gaan spelen! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en gefeliciteerd, Doodkapje!.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gefeliciteerd Doodkapje
Tnx tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No fokking wayquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees en huiverrrrrr!!
[ afbeelding ]
Hebben jullie een plee-pot on-stage gebracht?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Yes fokking wayquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
[/spoiler]
Tnx tnx!
[..]
No fokking way [afbeelding]
Hebben jullie een plee-pot on-stage gebracht? [afbeelding]
Bij ons had de hoofdact ook totaal geen publiek meer. Ja, wij als bands en wat aanhang van hunzelf. Best wel sneu voor ze eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef brother52 het volgende:
Komt vaker voor.
Kijk maar naar het optreden van de deftones in ahoy een paar jaar geleden. Na het voorprogramma liep 1/3 van het publiek de zaal uit. Maar wat wil je ook, als je A Perfect Circle in je voorprogramma hebt staan.
Was wel lachen. APC was klaar met spelen en een groepje wat voor ons staat draait zich om en iemand zegt: "Mooi, kunnen we nu naar huis." Waarop wij "inderdaad" zeggen en de zaal uitlopen.
Edguyquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doe dan power metal. [afbeelding].
Kun je gelijk 'Lavatory Love Machine' van Edguy coveren. [afbeelding].
Is dat voor of na het zandstralen van de body?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, kun je zo die elementen in mijn bas lassen? Ik ben net klaar met de body te klinknagelen.
Een vraag naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nu trouwens Bob Dylan (The freewheelin') aan staan, daar zit vast wel wat bij dat voor beginners te spelen is, vind ik, als ik het zo hoor. Of verkijk ik me daar erg op?
Ben 't redelijk met je eens, Girl from the North Country is inderdaad een prachtig nummer, maar:quote:
Fingerpicking doet 'ie niet zo goed hier hoor, erg slordig. Niet dat ik 't beter kan, maar toch... Talking WWIII Blues is een erg leuk nummer, de tekst is echt steengoed. I'll let you be in my dreams if I can be in yours. I said that.quote:Don't Think Twice, It's Alright is makkelijk qua akkoorden, maar de fingerpicking is absurd goed als je 't mij vraagt. Toch is het m'n favoriete Bob-track om gewoon te strummen, klinkt best lekker uptempo.
Is goed man! Ik slinger de Hilux aan en jakker die kant op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, kun je zo die elementen in mijn bas lassen? Ik ben net klaar met de body te klinknagelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |