Ik wil HTC zijn kop wel eens zien als ze hem colin geven ipv geld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:35 schreef Nashje het volgende:
Kunnen ze zijn vakantiegeld en andere shit niet uitbetalen met Colin? Die is ongeveer 100.000 waard. Je zou zeggen dat dat moet lukken.
Zou wel vet zijn
Denk je dat Edje nog een jaartje doorgaat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef denthemen het volgende:
Was vandaag nog ff bij Edje en de training, Colin die geblesseerd het veld af kwam, Gabri met een zak ijs op zijn hoofd.. Het gaat er fel aan toe..
Forget it... bij een trainer die hem vergelijkt met Jan Wouters?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:31 schreef toma het volgende:
[..]
Denk je dat Edje nog een jaartje doorgaat?
Heerlijk jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:21 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6XZJQq1ZI7s
Wat een goal weer van vd Vaart
Computerproblemen opgelost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:24 schreef tong8ö het volgende:
Het blijft mijn cluppie!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:24 schreef tong8ö het volgende:
Het blijft mijn cluppie!
Voortaan beter naar me luisteren hé jongensquote:28/2/2008 - Ajax geeft Davids bedenktijd
(Gepost door RvN)
BRON: AD
In het Algemeen Dagblad meldt Martin van Geel na afloop van het gesprek met Edgar Davids dat Ajax hem alle tijd geeft om een beslissing te nemen over zijn toekomst. 'Edgar weet het nog niet precies. Hij overweegt een afscheid, maar twijfelt. Hij gaat er op zijn gemak over nadenken en gelijk heeft hij. Wij hebben hem als club daarbij geen termijn gesteld. Een speler van zijn status verdient repect en tijd bij belangrijke beslissingen. Hij zal het ons ongetwijfeld tijdig laten horen of hij stopt of niet.' [reageer]
Je hebt hem zeker wat toegefluister na een biertje of wat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voortaan beter naar me luisteren hé jongens
Kluivert als Pinchitter. Wat een held!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:46 schreef DJWeisz het volgende:
Kluivert wil afscheid bij Ajax
Patrick Kluivert sluit zijn carrière het liefste af bij Ajax, de club waar hij zijn profloopbaan begon, vertelt hij aan voetbalblad Elf.
De 31-jarige aanvaller, die tegenwoordig uitkomt voor het Franse OSC Lille, zei dat in een exclusief interview met Elf Voetbal, waarvan de nieuwste editie vanaf vandaag in de winkels ligt. 'Als het aan mij ligt, beëindig ik mijn carrière bij Ajax. Ik hoop dat de mensen die het daar voor het zeggen hebben, het ook fantastisch vinden als ik mijn loopbaan in Amsterdam zou beëindigen.'
Kluivert heeft nog een contract tot aan het einde van dit seizoen bij Lille en heeft nog niet met de club gesproken over een mogelijk langer verblijf in Noord-Frankrijk.
Kluivert mag van mij volgend seizoen onder Marco zeker terugkomen als 2e spits.
Dit vind ik dus echt onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig en gewoon karakterloos. Je gaat weg, opeens, omdat je bakken met geld kan verdienen (dat snapte ik nog) en dan moet je van je oude werkgever waar je een bende hebt achtergelaten nog een paar stuivers afdwingen?
Wat een lage lul.... kan me niet schelen of ie er recht op heeft, zoiets is gewoon knullig en laat maar weer eens zien wat voor laag persoon hij is..
Dat ene doelpunt in Eindhoven bleek anders best waardevol ...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die rol heeftie bij PSV ook zeer goed vervuld ja
Juist ja, dat ie maar 3 heeft gemaakt maakt niks uit, dat zijn er nog 3 meer als de cultstatus hebbende Urzaizquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat ene doelpunt in Eindhoven bleek anders best waardevol ...
doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kluivert als Pinchitter. Wat een held!
Prestatiecontractje en hij is wel welkom, puur uit respect en nostalgische overwegingen danquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef DANILXL het volgende:
als zn salaris eisen redelijk zijn is het een overweging waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |