Zotte Waal dat ge bent! Wij noemen dat clubske gewoon Standaard Luik en geen Standard de Liège of enige combinatie!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard, kneus.
Neem niet eens de moeite meer om dit topic door te lezen. Wat een bullshit wordt hier gepost zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje komkommertijd deze week. Allemaal slappe berichten die de revue passeren.
Dank je voor de tip jorienquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:01 schreef denthemen het volgende:
Defour scoort net voor Standard, hij speelt weer goed. Halen die gast..
Mijn grapje was best leukquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Neem niet eens de moeite meer om dit topic door te lezen. Wat een bullshit wordt hier gepost zeg.
? Dacht je dat niemand hier in het Ajax-topic eerder van Defour had gehoord? Ik koop die gast bij elk voetbalspel sinds 2005quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dank je voor de tip jorien
bedoelde dat de match live wasquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
? Dacht je dat niemand hier in het Ajax-topic eerder van Defour had gehoord? Ik koop die gast bij elk voetbalspel sinds 2005.
geef maar eerder een menu kaartquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2006/07 Champions League 2Q FHK Liepājas Metalurgs 4-1, 4-0
3Q Fenerbahçe 3-1, 2-2
Groep Steaua Boekarest 1-4, 1-1
Groep Real Madrid 1-5, 2-2
Groep Olympique Lyon 0-3, 0-1
2007/08 Champions League 3Q FK Sarajevo 1-0, 3-0
Groep AS Roma 2-0, 1-4
Groep Sporting Clube de Portugal 1-2, 0-3
Groep Manchester United 2-4, 0-4. Zij kwamen de voorronde CL tenminste door
.
Maar even serieus, het gaat helaas wel deze kant op. Dergelijke clubs komen steeds dichter in de buurt van de Nederlandse.
HTC kan de ******** krijgen, meer niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. aparte situatie van ten Cate.. als het klopt dat Ajax in gebreke gebleven is geef ik hem groot gelijk overigens..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HTC kan de ******** krijgen, meer niet...
Hij is weggegaan puur voor het geld, en nou wil ie ook nog geld van de club die hij met een zooitje brandhout heeft opgezadeld? Na al het gezeik wat ie heeft veroorzaakt?quote:
Dat kan echt wel andersquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Defour en Ajax hebben allang een mondeling akkoord, dat kan haast niet anders.
ik moest lachen, maar het is natuurlijk wel weer om te huilen met gekke Henkie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Echt ik zou een fonds oprichten om een huurmoordenaar in te huren.
Ik vind het schandalig en gewoon karakterloos. Je gaat weg, opeens, omdat je bakken met geld kan verdienen (dat snapte ik nog) en dan moet je van je oude werkgever waar je een bende hebt achtergelaten nog een paar stuivers afdwingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik moest lachen, maar het is natuurlijk wel weer om te huilen met gekke Henkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |