quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het spijt me jongens, ik weet niet wat mij bezielde toen ik dat zei.
Ik blijf dat toch een van zijn meest waardevolle eigenschappen vinden. Recht voor z'n kanis.quote:Ten Cate en Terry botsen tijdens training
27 februari 2008
Henk ten Cate heeft toegegeven bij Chelsea een hevige discussie te hebben gehad met verdediger John Terry. De voormalige hoofdcoach van Ajax is bij de Londense club in dienst als veldtrainer.
"We zijn allebei nogal emotionele mensen en dan kan dit gebeuren. Maar we hebben wel respect voor elkaar", liet Ten Cate weten over het meningsverschil met Terry. "We hadden een discussie over de intensiteit van de training. Het woord 'fuck' is een paar keer gevallen, maar dat is niet abnormaal in Engeland. John wou dat de training nog intenser verliep, maar daar was ik het niet mee eens. Voor de rest kunnen we goed met elkaar opschieten."
Klopt. Maar in een omgeving waar je veel mensen tevreden moet houden is dat niet altijd zo'n handige eigenschap. Dan moet je ook weten wanneer je je moet inhouden. Het is een goede eigenschap van Ten Cate, maar ook meteen een zwakke kant van hem...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik blijf dat toch een van zijn meest waardevolle eigenschappen vinden. Recht voor z'n kanis.
Ik denk eerder dat de meeste voetballers een stelletje verwende rotkinderen zijn en het niet kunnen hebben als iemand eens zegt waar het op staat. Maar ja, dan maar een transfer he.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. Maar in een omgeving waar je veel mensen tevreden moet houden is dat niet altijd zo'n handige eigenschap. Dan moet je ook weten wanneer je je moet inhouden. Het is een goede eigenschap van Ten Cate, maar ook meteen een zwakke kant van hem...
Opbokken Atleticoquote:‘Heitinga kan voor vier jaar naar Atlético'
Geschreven op woensdag, 27 februari om 15:23
Atlético Madrid is nog altijd niet uitgekeken op John Heitinga. De 24-jarige verdediger van Ajax verkeert momenteel in de vorm van zijn leven, en heeft over belangstelling uit het buitenland dan ook niet te klagen. De huidige nummer vier van Spanje wil de international aankomende zomer overnemen, zo meldt Voetbal International.
Afgelopen zomer rammelden de Madrilenen ook al eens op de poort in Amsterdam, maar destijds vond men geen gehoor bij technisch directeur Martin van Geel én de speler zelf. Aankomende zomer willen de Colchoneros een nieuwe poging wagen, al zal er diep in de buidel getast moeten worden; het contract van Heitinga loopt nog tot 2011.
Onlangs werd ook bekend dat stadsgenoot Real op advies van oud-ploeggenoot Wesley Sneijder interesse toonde. Zelfs het Oekraïnse Dinamo Kiev zou volgens lokale media een poging willen wagen. Vooralsnog wil de verdediger echter niks weten van de interesse. “Ik focus me nu volledig op Ajax,” vertelt hij in de VI.
Ten Wie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik blijf dat toch een van zijn meest waardevolle eigenschappen vinden. Recht voor z'n kanis.
2006/07 Champions League 2Q FHK Liepājas Metalurgs 4-1, 4-0quote:
juist. Ik wacht op het eerste bod van onze grote roodharige vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef MaxC het volgende:
Voor minder dan Manchester of Barcelona laten we Johnny niet gaan
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Ik wacht op het eerste bod van onze grote roodharige vriend.
alle, dat die maar rap naar Ajax komt he.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond is Standaard - Cercle Brugge
Standaard moet een 4-1 nederlaag goed maken.
Waarom zeg ik dit , Defour schijnt mee te spelen, was gebles...
Ik ga zeker kijken. Defour is echt
Marcelquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard, kneus.
Eén pot nat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard, kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |