dat scheve heb je nu toch ook al? met Luque?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:24 schreef Han-Pekel het volgende:
Die toppers uit Rusland zijn voor Ajax zo goed als onhaalbaar, als je ziet wat die gasten daa verdienen, daar kan Ajax niet echt aan tippen. Zou ook niet echt handig zijn aangezien een Arshavin dan rond de 2.5 gaat verdienen en een Heitinga daar dan nog ver onder zit. Dus dan moet je alles gaan aanpassen, en als je dat niet doet krijg je problemen..
Ik denk dat Ajax gewoon weer verder moet met de scouting en het aankoopbeleid zoals dat met Don Leo en Co Adriaanse gebeurde, toppers als Zlatan, Chivu, Maxwell, Trabelsi toen dr tijd zijn natuurlijk fantastische aankopen geweest.
In de competitie van Oekraine en Rusland zitten zat leuke Russen, Oekraïeners en Brazilianen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef Dynia het volgende:
[..]
dat scheve heb je nu toch ook al? met Luque?
Ik ben het wel eens dat Ajax gewoon weer beter moet scouten, en desnoods ook eens een risico nemen maar ja...Ik ben wel fan van een aantal russen, en zou die gewoon graag bij Ajax zien...
Lijkt me heerlijk zo'n rus van 2x2 in de verdediging die gewoon de aankomende spits onder het gras traptquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef Dynia het volgende:
[..]
dat scheve heb je nu toch ook al? met Luque?
Ik ben het wel eens dat Ajax gewoon weer beter moet scouten, en desnoods ook eens een risico nemen maar ja...Ik ben wel fan van een aantal russen, en zou die gewoon graag bij Ajax zien...
Dat vond ik ook het mooie van Stam. Een reus van een verdediger, dat straalt toch wat uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk zo'n rus van 2x2 in de verdediging die gewoon de aankomende spits onder het gras trapt
Marcio Santos was toch ook een slager?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler schopt je lachend door midden.
Zo'n speler wil ik wel zien in de verdediging van Ajax.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Marcio Santos was toch ook een slager?
Met Cruyff die de technische kant gaat regelen is het toch eigenlijk een soort Barcelonaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die wil alleen naar Barcelona, heeft hij eens aangegeven.
Omdat hij een shirtje vasthield.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Die kreeg na 7 seconden rood ofzo.
kolere zeg, die broek kan inderdaad niet veel hoger meerquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte slagers trekken hun broek niet tot de oksels op!
Henk, sterfquote:Ten Cate begint arbitragezaak tegen Ajax
woensdag 27 februari, door SV, Amsterdam, 12:13u, VI
Voormalig Ajax-trainer Henk ten Cate staat op het punt om een arbitragezaak te beginnen tegen Ajax. Volgens de trainer heeft hij nog geld tegoed van Ajax.
Het zou gaan om wedstrijdpremies en vakantiegeld. Advocaat Harro Knijff ondersteunt Ten Cate. Opmerkelijk is dat Knijff ook Fontein bij Ajax assisteert in zijn gevecht tegen een eventueel ontslag.
Komt wel goed, zolang van Basten in het 1e jaar kampioen wordt en daarna de tijd krijgt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Hangt er een beetje vanaf wie ie aan gaan stellen. Zelf had ik liever ook gezien dat ie fysiek aanwezig was in Amsterdamquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Neemt toch niet weg dat hij recht heeft op het geld? Als het verhaal klopt althans.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Rumille het volgende:
Golddigger. Verdient bij Chelsea al bakken met geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |