abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57006991
Die toppers uit Rusland zijn voor Ajax zo goed als onhaalbaar, als je ziet wat die gasten daa verdienen, daar kan Ajax niet echt aan tippen. Zou ook niet echt handig zijn aangezien een Arshavin dan rond de 2.5 gaat verdienen en een Heitinga daar dan nog ver onder zit. Dus dan moet je alles gaan aanpassen, en als je dat niet doet krijg je problemen..
Ik denk dat Ajax gewoon weer verder moet met de scouting en het aankoopbeleid zoals dat met Don Leo en Co Adriaanse gebeurde, toppers als Zlatan, Chivu, Maxwell, Trabelsi toen dr tijd zijn natuurlijk fantastische aankopen geweest.
4 8 15 16 23 42
pi_57007010
Wat een heldenteam hadden we eigenlijk met o.a. Chivu.
pi_57007110
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:24 schreef Han-Pekel het volgende:
Die toppers uit Rusland zijn voor Ajax zo goed als onhaalbaar, als je ziet wat die gasten daa verdienen, daar kan Ajax niet echt aan tippen. Zou ook niet echt handig zijn aangezien een Arshavin dan rond de 2.5 gaat verdienen en een Heitinga daar dan nog ver onder zit. Dus dan moet je alles gaan aanpassen, en als je dat niet doet krijg je problemen..
Ik denk dat Ajax gewoon weer verder moet met de scouting en het aankoopbeleid zoals dat met Don Leo en Co Adriaanse gebeurde, toppers als Zlatan, Chivu, Maxwell, Trabelsi toen dr tijd zijn natuurlijk fantastische aankopen geweest.
dat scheve heb je nu toch ook al? met Luque?

Ik ben het wel eens dat Ajax gewoon weer beter moet scouten, en desnoods ook eens een risico nemen maar ja...Ik ben wel fan van een aantal russen, en zou die gewoon graag bij Ajax zien...
pi_57007159
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef Dynia het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens dat Ajax gewoon weer beter moet scouten, en desnoods ook eens een risico nemen maar ja...Ik ben wel fan van een aantal russen, en zou die gewoon graag bij Ajax zien...
In de competitie van Oekraine en Rusland zitten zat leuke Russen, Oekraïeners en Brazilianen.
Maar de meesten verdienen zat dollar en roebels.
pi_57007201
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef Dynia het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk zo'n rus van 2x2 in de verdediging die gewoon de aankomende spits onder het gras trapt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57007399
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk zo'n rus van 2x2 in de verdediging die gewoon de aankomende spits onder het gras trapt
Dat vond ik ook het mooie van Stam. Een reus van een verdediger, dat straalt toch wat uit.
pi_57007409
Het lijkt me uberhaubt heerlijk als de verdedigin van Ajax er weer eens een keer staat, dat zou het aanvallende spel ook bevorderen...
pi_57007497
Tja, bij de huidige ajax verdediging heb ik altijd het idee dat er jongetjes staan...als ik dan bij Zenit kijk, zie ik daar mannen staan...vooral bij vermaelen heb ik dat...goede verdediger hoor...maar gewoon een jongetje.....beetje lastig uitleggen...
pi_57007670

Deze speler schopt je lachend door midden.
Zo'n speler wil ik wel zien in de verdediging van Ajax.
pi_57007777
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler schopt je lachend door midden.
Zo'n speler wil ik wel zien in de verdediging van Ajax.
Marcio Santos was toch ook een slager?
pi_57007800
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Marcio Santos was toch ook een slager?

Echte slagers trekken hun broek niet tot de oksels op!
pi_57007826
Die kreeg na 7 seconden rood ofzo.
Secrets never die. Only people.
pi_57007837
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die wil alleen naar Barcelona, heeft hij eens aangegeven.
Met Cruyff die de technische kant gaat regelen is het toch eigenlijk een soort Barcelona geen smoesjes van Arshavin, gewoon komen.
pi_57007867
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Die kreeg na 7 seconden rood ofzo.
Omdat hij een shirtje vasthield.
Een echte slager had minimaal 3 benen gebroken!
pi_57007990
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echte slagers trekken hun broek niet tot de oksels op!
kolere zeg, die broek kan inderdaad niet veel hoger meer
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:17:44 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57008008
http://nl.youtube.com/watch?v=mWT110jpkww

Marius Constantin volgend jaar naast Johnny Heitinga, kopen die kerel!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57008038
quote:
Ten Cate begint arbitragezaak tegen Ajax

woensdag 27 februari, door SV, Amsterdam, 12:13u, VI
Voormalig Ajax-trainer Henk ten Cate staat op het punt om een arbitragezaak te beginnen tegen Ajax. Volgens de trainer heeft hij nog geld tegoed van Ajax.

Het zou gaan om wedstrijdpremies en vakantiegeld. Advocaat Harro Knijff ondersteunt Ten Cate. Opmerkelijk is dat Knijff ook Fontein bij Ajax assisteert in zijn gevecht tegen een eventueel ontslag.
Henk, sterf
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57008081
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
pi_57008083
Golddigger. Verdient bij Chelsea al bakken met geld .
pi_57008090
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Komt wel goed, zolang van Basten in het 1e jaar kampioen wordt en daarna de tijd krijgt.
pi_57008109
Vakantiegeld .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:24:19 #122
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57008164
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wie ie aan gaan stellen. Zelf had ik liever ook gezien dat ie fysiek aanwezig was in Amsterdam
Jawel, je keek.
pi_57008719
Waarom betaald Ajax Henk niet uit dan?

Nou ja, boeiend
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57008849
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Rumille het volgende:
Golddigger. Verdient bij Chelsea al bakken met geld .
Neemt toch niet weg dat hij recht heeft op het geld? Als het verhaal klopt althans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')