quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:20 schreef De.Kromme het volgende:
Overigens : waar gaat het nu precies over? Mensen die naast elkaar zitten en een normaal gesprek voeren, of mensen die de hele coupé bij elkaar schreeuwen?
Nee hoor. Ik zit veel in de spits, dan is zo'n coupé helemaal vol. Ik heb drie reismomenten met gemiddeld vijf treinen per dag. Zeg dat er een man of twintig in zo'n coupé zitten, maal vijf, da's honderd mensen, dus twee procent kletsers. De rest zit netjes te lezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je maakt het twee keer op een dag mee, dan lijkt het me geen enkeling meer.
"in de ogen van de meeste mensen". Ik weet niet namens wie je spreekt, maar in ieder geval niet namens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, de regels zijn in de ogen van de meeste mensen onnodig net zoals zoveel regels in Nederland. Afschaffen is makkelijker dus.
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, regels... Er staat geen boete op als je wél praat.
Dan hebben mensen vaak schijt aan regels..
De mensen in dit topic zijn, naast 1 of 2 bejaarden, de eerste mensen ooit die ik hierover hoor klagen. En ik ga echt niet met Tokkies om ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef Light het volgende:
[..]
"in de ogen van de meeste mensen". Ik weet niet namens wie je spreekt, maar in ieder geval niet namens mij.
Wat een slechte vergelijking. Alsof een fietsendief gelijk staat aan 2 mensen die even met elkaar praten.quote:Of wil je ook meteen alle fietsen maar verplicht in een witte fietsen plan zetten? Die dingen worden anders toch maar gejat waar je bij staat.
Volgens mij wordt er ook flink wat afgezeikt onder het stiltecoupé-publiek op de mensen die rustig en zacht een gesprek voeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.
Daar ben ik het dan wel weer gewoon mee eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.
Neuh. Een normaal gesprek van mensen die naast elkar zitten komt doorgaans niet boven het lawaai van de trein uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook flink wat afgezeikt onder het stiltecoupé-publiek op de mensen die rustig en zacht een gesprek voeren.
Dat weet je als je een kaartje koopt. Als je een zitplaatsgarantie wilt ga je maar met de auto. In de spits, samen met alle andere autorijders in de file.quote:
Ik denk dat ProRail meer had kunnen voorkomen dan de NS. Als 1 van de belangrijkste computers van ProRail uitvalt en er blijkt geen backup-computer te zijn dan rijden er een stuk minder treinen. Da's een fout van ProRail en de NS zit met de problemen. Maar ik heb dat rapport niet gelezen.quote:Lees maar eens het Rover-rapport over Prorail en NS door, je gelooft je ogen niet wat voor ellende de NS en Prorail hadden kunnen voorkomen met goed beleid.
Werk je bij de NS ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Light het volgende:
[..]
Dat weet je als je een kaartje koopt. Als je een zitplaatsgarantie wilt ga je maar met de auto. In de spits, samen met alle andere autorijders in de file.
Klopt, ProRail is de grootste boosdoener. Maar de NS heeft zelf ook geblunderd door pas nieuwe treinstellen te gaan bestellen toen ze ze direct nodig hadden.quote:Ik denk dat ProRail meer had kunnen voorkomen dan de NS. Als 1 van de belangrijkste computers van ProRail uitvalt en er blijkt geen backup-computer te zijn dan rijden er een stuk minder treinen. Da's een fout van ProRail en de NS zit met de problemen. Maar ik heb dat rapport niet gelezen.
Ze zijn toch ook niet stil? Nou dan.quote:En toch moet ik nog minstens tweemaal per dag mensen vriendelijk verzoeken of ze niet stil willen zijn.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook niet stil? Nou dan.
Met jouw accent liever niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
kamaroad
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig van dat gebabbel om je heen in de trein. Het is ook erg leuk om, als er een groep marokkanen met teringmuziek binnenkomt, om je heen te kijken hoe mensen zich zitten te verbijten terwijl ze niks durven te zeggen. Dat weegt ruimschoots op tegen e overlast wat mij betreft.
Nee joh. Ik vraag het altijd vriendelijk, om die schijtluizen die al bang worden van een zachte s eens te laten zien hoe het echt werkt. En dan zetten ze 'm uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik dan
Want als ik het zeg heb ik zelf een mes tussen mn ribben
Praat eens normaal, het is 'dood' en niet 'deaud'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik dan
Want als ik het zeg heb ik zelf een mes tussen mn ribben
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe normaal, frusti.
Verschrikkelijk, die mensen. Ik verwacht totaal geen absolute stilte hoor als ik in die dingen zit, maar je friggin' muziek en je telefoongesprekken kan je toch écht wel achterwege laten in die dingen. Sowieso snap ik niet hoe je dat soort gesprekken kan voeren, wetende dat er 40 man meeluistert.
Het zijn ook altijd echt van die saaie in zichzelf gekeerde typesquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik mn vriendin wil bellen op laag niveau dan doe ik dat. Mensen in een stiltecoupe krijgen gewoon een harde plasser van zeiken.
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd echt van die saaie in zichzelf gekeerde types.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |