Niks verkeerds aan, zolang het op een normale toon isquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?.
Dat bedoel ik, maar schijnbaar vinden sommige mensen hier dat al te luidruchtig en moet er doodse stilte heersen, anders kunnen meneer/mevrouw zich niet goed concenteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Niks verkeerds aan, zolang het op een normale toon is
Als je heel veel werkt en heel veel met de trein gaat worden kleine ergernisjes soms grote ergernissen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Toch vind ik iedereen hier maar ontzettend overdrijven. Of zijn jullie allemaal overgevoelig voor geluid en reizen jullie allemaal tegelijk met de gehele tokkiebuurt?
Mensen met een leven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat soort mensen ook alweer?
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken? Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar schijnbaar vinden sommige mensen hier dat al te luidruchtig en moet er doodse stilte heersen, anders kunnen meneer/mevrouw zich niet goed concenteren.
Nee. Daarom is het briljante ook dat je in een andere coupé kunt gaan zitten. En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan. Je bent wel een beetje verwend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?.
Je bedoelt: de nieuwe sancties op idioten die hun smoel weigeren te houden in de stilte-coupés?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:29 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Stilte.
op een normale toon praten is niet hinderlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken? Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?
Heeft niets met moeilijk of niet te maken. Zolang dat nut heeft (in een bibliotheek, tijdens een film in de bios, of college b.v.) wil ik stil zijn, maar ik ga me niet stil houden als ik met iemand wil praten omdat sommige mensen nergens tegen kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken?
Dan moet je in Friesland of Drenthe gaan wonen, ergens in een hutje op de heide. O nee, daar zijn koeien die lawaai makenquote:Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?
Of jijquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Daarom is het briljante ook dat je in een andere coupé kunt gaan zitten. En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan.
Grappig dat jij dat zegt, jij stelt hier eisen. Ik laat iedereen vrij, zolang ze niet voor zware overlast zorgen.quote:Je bent wel een beetje verwend.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op een normale toon praten is niet hinderlijk
als je dat hinderlijk vind moet je naar je dokter gaan en een kenningsmakingsgesprek plannen bij GGZ.
De definitie van "een normale toon" is overigens nogal *kuch* uiteenlopend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op een normale toon praten is niet hinderlijk
als je dat hinderlijk vind moet je naar je dokter gaan en een kenningsmakingsgesprek plannen bij GGZ.
Waar ook mensen zitten te kleppen over de Huishoudbeurs.quote:
Sta mij toe dat ik de volgende keer even in je gezicht flatuleer. Dat vind ik nou vrijheid.quote:Grappig dat jij dat zegt, jij stelt hier eisen. Ik laat iedereen vrij.
Alsof iemand een plek op het balkon verkiest boven een zitplaats in de stiltecoupé als de trein vol is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan. Je bent wel een beetje verwend.
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alsof iemand een plek op het balkon verkiest boven een zitplaats in de stiltecoupé als de trein vol is.
Zo werkt het natuurlijk niet hé.
Jammer dan. Eng he; mensen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar ook mensen zitten te kleppen over de Huishoudbeurs.
Jij (en nog enkele anderen hier) hebt blijkbaar een nogal lage irritatiegrens. En dat is niet echt handig als je in een dichtbevolkt gebied als Nederland woont. Dat is jouw probleem, leer er meer leven en anders : ruimte en stilte zat op de Noordpool. Of ga je je daar zitten ergeren aan het geluid van de zee?quote:Sta mij toe dat ik de volgende keer even in je gezicht flatuleer. Dat vind ik nou vrijheid.
De bieb is daar dan ook een geschikte plek voor, de trein niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.
Je had de trein 9 feb om 9 uur richting Amsterdam moeten pakken.quote:
Ik woon in Drenthe, daar is het niet stil hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heeft niets met moeilijk of niet te maken. Zolang dat nut heeft (in een bibliotheek, tijdens een film in de bios, of college b.v.) wil ik stil zijn, maar ik ga me niet stil houden als ik met iemand wil praten omdat sommige mensen nergens tegen kunnen.
[..]
Dan moet je in Friesland of Drenthe gaan wonen, ergens in een hutje op de heide. O nee, daar zijn koeien die lawaai maken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De bieb is daar dan ook een geschikte plek voor, de trein niet.
Sjezus, doe nou eens niet zo achterlijk, die stiltecoupés zijn er wel voor bedoeld om stil te zijn, net zoals de bieb dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijk) dus ik vind die stilte daar nuttig en hou me er daar ook aan. Een trein is in de eerste plaats bedoeld om mensen te vervoeren, niet om te lezen etc.
Ook niet meer bij de hutjes op de heide? Waar gaat het heen met ons landquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe, daar is het niet stil hoor
Kant, noch wal enzoot
Ja, ook niet om jouw sociale netwerk op te halen met je gekakel. Dat is eenzelfde argument.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijk) dus ik vind die stilte daar nuttig en hou me er daar ook aan. Een trein is in de eerste plaats bedoeld om mensen te vervoeren, niet om te lezen etc.
Voor bedoeld ja, ik hoef me er dus niet aan te houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Sjezus, doe nou eens niet zo achterlijk, die stiltecoupés zijn er wel voor bedoeld om stil te zijn, net zoals de bieb dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |