Gebrek aan argumenten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:16 schreef OllieA het volgende:
Kees22, je bent beklagenswaardig.
Loop je hier nou alleen maar te trollen of leid je echt aan waandenkbeelden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef Golden_Surfer het volgende:
Kom op, waar zijn de revisionisten?
Golfer is joods, zijn de mensen op de laatste 2 pagina's ook joods?
Verbeke heeft eens voorgesteld om zich te laten vergassen, misschien moet je hem als voorbeeld nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vreinden op stormfront.nl helpen om legaal joden te beledigen........
quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, jij mist het hele punt.
Natuurlijk kun je holocaustontkenners niet bekeren.
Je kunt vrijwel niemand bekeren. Dus wat lul je nou?
Holocaustontkenningbestrijder? Wat een vak zeg. En daar carrière in maken?![]()
![]()
Doe wat aan je verbittering, daar heb je meer aan.
Ik zou graag jouw vriend zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben anti-onbeschoft. Verder niks
Dit?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:43 schreef damian5700 het volgende:
Het een en ander is nu inzichtelijk geworden.
quote:Een Gruzielement is een object dat duistere tovenaars maken om onsterfelijk te worden. Wie normaal zou sterven maar eerder een Gruzielement heeft gemaakt, sterft niet, maar blijft leven. Het gaat echter niet om een volwaardige vorm van leven. Men wordt uit zijn lichaam weggescheurd en leeft in een vorm, nog minder dan een geest. Door middel van het toepassen van bepaalde, zeer geavanceerde duistere magie kan zo'n entiteit echter weer een lichaam verkrijgen.
Heer Voldemort heeft, waarschijnlijk als enige tovenaar ooit, niet één, maar maar liefst zeven Gruzielementen gecreëerd. Hij is naar eigen zeggen degene die "het pad dat naar onsterfelijkheid leidt" verder heeft gevolgd dan wie ook. Daarmee is hij echter ook degene met de minste menselijkheid in zich.
Ik wil de discussie levendig houden, het is toch ook saai als er alleen mensen zijn die niks van wat bekend is over de holocaust in twijfel trekken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Loop je hier nou alleen maar te trollen of leid je echt aan waandenkbeelden?
Vergast worden zoals die 6 miljoen joden? (En al die zigeuners, dit zeg ik maar erbij, want anders ben ik natuurlijk anti-semitisch)quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Verbeke heeft eens voorgesteld om zich te laten vergassen, misschien moet je hem als voorbeeld nemen.
Nee, die zijn niet vergast.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:24 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Vergast worden zoals die 6 miljoen joden?
Da's net zo iets als 'wat bekend is over de maanlanding' in twijfel trekken. Dat soort zaken horen thuis in die subfora voor crackpots.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:22 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Ik wil de discussie levendig houden, het is toch ook saai als er alleen mensen zijn die niks van wat bekend is over de holocaust in twijfel trekken?
En ik vraag me af of er joden zijn hier.
En toch zijn er mensen die op basis van informatie beweren dat de holocaust niet plaatsgevonden kan hebben. Wat voro informatie hebben de mensen die de maanlanding in twijfel trekken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Da's net zo iets als 'wat bekend is over de maanlanding' in twijfel trekken. Dat soort zaken horen thuis in die subfora voor crackpots.
Ik zit dit onderwerp door te lezen, dus misschien is het al gezegd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar zoals al een paar maal gemeld; holocaustontkenning is helemaal niet verboden. Wat verboden is, is levende mensen belasteren door bijvoorbeeld te stellen dat die holocaust uit de duim gezogen is om "herstel"betalingen los te peuteren, een land van anderen af te pakken en voor de eeuwigheid een beroep te doen op slachtofferdom om morele financiële en militaire steun los te jammeren.
Welk onderscheid?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En daar ga je dus de hopeloos mist in, want dat onderscheid is essentieel.
Wie zijn het doelwit van holocaust-ontkenners? Simpel: 'de' joden, of 'het' internationale jodendom. Holocaust-ontkenners suggereren dat er een complot is van 'de' joden om de 'Auschwitz-Lüge' in stand te houden. Dus: joden hier en nu. Die worden daarmee belasterd en gediscrimineerd.
Buiten kijf?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:17 schreef Kees22 het volgende:
Dat joden o.a. de holocaust gebruiken voor de genoemde doelen, staat buiten kijf.
Hier zit er weer een verstopping in je meevoelend vermogen...quote:Om daaruit te concluderen dat ze die holocaust dan ook opgezet of bedacht of gelogen hebben, lijkt me absurd.
En hoe een suggestie die overduidelijk absurd is, ook beledigend of lasterlijk kan zijn, ontgaat me.
Ik ben gestopt met lezen na stap A.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:14 schreef mane het volgende:
Dat holocaustontkenners zich per definitie enkel richten op joden lijkt me inderdaad té eenzijdig gesteld.
Mijn atheneum leerlingen laat ik wel eens de volgende opdracht op internet maken:
http://www.digischool.nl/gs/community/histoforum/holocaust/
Daarin komen een aantal theorieën naar voren over wie de ontkenners zijn en welke motieven een rol kunnen spelen.
k wrijf het individuen niet aan! Ik wrijf bevolkingsgroepen de fouten van bevolkingsgroepen aan. En de staat wrijf ik zijn fouten al helemaal aan!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Buiten kijf?
Ga eens het ABC van generaliseren herlezen...Wat jij doet is hele bevolkingsgroepen de fouten van individuen/groepen aanwrijven..
Ach, die verstopping valt wel mee hoor. Ik blijf zelf gewoon overeind staan en laat de beschuldiging langs me afglijden zoals water van een eend afglijdt.quote:[..]
Hier zit er weer een verstopping in je meevoelend vermogen...
Beschuldigd worden van een dergelijke leugen is altijd lasterlijk en beledigend ..
De pijnlijkheid is vooral als er veel van je familie en hun kennissen zijn vermoord...
Nog meer pijn is het dat het gedaan is op basis van je ethnische afkomst...
Het is ook onveilig voor de toekomst dit te weten en die onveiligheid wordt zelfs even 'dreigend' als wiseguys simpelweg de moordpartijen ontkennen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:43 schreef Kees22 het volgende:
laat de beschuldiging langs me afglijden zoals water van een eend afglijdt.
Je kunt niet hele bevolkingsgroepen als 1 persoonlijkheid beschouwen, zoals je doet bij een individu..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
k wrijf het individuen niet aan! Ik wrijf bevolkingsgroepen de fouten van bevolkingsgroepen aan. En de staat wrijf ik zijn fouten al helemaal aan!
Precies... dat is deel van die emotionele verstopping/ongevoeligheid...quote:Ach, die verstopping valt wel mee hoor. Ik blijf zelf gewoon overeind staan en laat de beschuldiging langs me afglijden zoals water van een eend afglijdt.
Waarom die vraag? Je haalt er weer joden bij alsof ...je denkt dat ik zwartwit denkt in de trant van joden worden altijd een boel verweten en niet-joden niet..quote:.
Of denk je soms dat niet-joden nooit onterecht van iets beschuldigd worden?
Als je je conclusie over "het geheel' alleen baseert op het geschrevene onder A..... dan ben je best wel vooringenomen, want ik vind het geschrevene onder A eerder neutraal te noemen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen na stap A.
Ik vind het geheel erg vooringenomen tegen de holocaustontkenners.
En als je leerlingen zelf wilt laten ontdekken wat absurd is en wat niet, moet je neutraler schrijven.
Overigens wel informatief.
Argumenten zijn aan jou niet besteed, dat is in dit topic overduidelijk.quote:
Ik citeerde jou!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kunt niet hele bevolkingsgroepen als 1 persoonlijkheid beschouwen, zoals je doet bij een individu..
Dat is generaliseren.. Die zgn eigenschappen van de hele groep die assembleer je weer door eigenschappen van individuen op de hele groep te projecteren... btw je wrijf het toch individuen aan
Ik begrijp ze wel, ik herinner ze me ook wel, maar ik doe niet meer mee.quote:[..]
Precies... dat is deel van die emotionele verstopping/ongevoeligheid...
Je wilt makkelijk te begrijpen menselijke gevoelens niet begrijpen...perse NIET..
Nee, je beroept je erop dat beschuldigd worden van een leugen pijn doet en dat veel leden van je familie zijn vermoord. En dat dat meer pijn doet omdat je ethnische achtergrond een rol speelt.quote:[..]
Waarom die vraag? Je haalt er weer joden bij alsof ...je denkt dat ik zwartwit denkt in de trant van joden worden altijd een boel verweten en niet-joden niet..
Die zwart-wit ligt bij jou .... je schept zo zelf de indruk dat je specifiek Joden als pispaaltje uikiest.. cq stereotypeert.
Dan moet ik echt even teruglezen, want ik weet niet wat je bedoelt. Ik heb dit maar fragmentarisch gevolgd.quote:En zo zijn we terug waar ik in dit topic kwam om uit te leggen wat Apropos bedoelde met een opmerking naar jou toe..
Tja, dat kan. Dan hoef ik misschien de rest ook niet meer te lezen. Of juist wel?quote:[..]
Als je je conclusie over "het geheel' alleen baseert op het geschrevene onder A..... dan ben je best wel vooringenomen, want ik vind het geschrevene onder A eerder neutraal te noemen..
Dáágquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Argumenten zijn aan jou niet besteed, dat is in dit topic overduidelijk.
Verder volg ik de aloude wijsheid van Aristoteles: "Je moet niet met iedere ongeïnformeerde boerenlul willen discussiëren."
Je snapt echt niet meer wat de pijn is omdat je het niet wilt snappen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:23 schreef Kees22 het volgende:
Nee, je beroept je erop dat beschuldigd worden van een leugen pijn doet en dat veel leden van je familie zijn vermoord. En dat dat meer pijn doet omdat je ethnische achtergrond een rol speelt.
Nee dat doen de generaties voor iemand...: door de eeuwen ethnisch zichzelf blijven..quote:Die ethnische achtergrond houd je zelf met veel moeite in stand. Door de eeuwen heen. Dus dat doe je echt zelf.
Nou jaa... jij doet alsof Joden zo " schuldig" zijn.. jij begint erover door te zeuren in dit topic.quote:Ik haal de joden er niet bij: jij doet alsof de joden zo bijzonder zijn.
Eenvriend vertelde me het ooit. Een vriendin ook. Ik weet het niet tot iemand het me vertelt. Eigenlijk interesseert het me niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wanneer vind jij iemand een jood? Religieus? Afkomst? Vraag je dat of hoe weet je dat?
Dat weet ik niet meer. Er was een opmerking van apropos, geloof ik.quote:[..]
Nauwelijks. Holocaustontkenning is een uitgekauwd onderwerp. Wat lokte jou om je te moeien in een topic erover, om te verkondigen dat joden de holocaust uitmelken en dat typeringen van joodse inhaligheid misschien wel veroorzaakt zijn door joodse inhaligheid? Zoals eerder opgemerkt lijkt werkelijk feitelijke informatie over (strafbaarheid van) holocaustontkenning je niet erg te boeien. Vanwaar dan je interesse?
Wilt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je snapt echt niet meer wat de pijn is omdat je het niet wilt snappen..
Alsof je je voorvaderen en voormoederen bent.quote:[..]
Nee dat doen de generaties voor iemand...: door de eeuwen ethnisch zichzelf blijven..
Daar is niks mis mee..
Dit onderwerp gaat over holocaustontkenning. En joden denken dat dat alleen over joden gaat en niet over homo's en zigeuners etc.quote:[..]
Nou jaa... jij doet alsof Joden zo " schuldig" zijn.. jij begint erover door te zeuren in dit topic.
Terzijde... als je tot dit soort ongevoeligheid komt vanuit antizionisme...... geef die portie maar aan Fikkie.
Dit is anti-semitisme of schurkt ertegen aan.. en daar doet deze anti-zionist niet aan mee..
Mensen die de maanlanding in twijfel trekken hebben een belangrijk argument: de maan is van kaas, dat weet iedereen. Dus daar kun je niet met een raket op landen, want dan zou de maan smelten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die op basis van informatie beweren dat de holocaust niet plaatsgevonden kan hebben. Wat voro informatie hebben de mensen die de maanlanding in twijfel trekken?
Disclaimer: ik verkondig verschillende standpunten welke niet verward moeten worden met mijn eigen standpunten.
Maanlanding was fake!! Hier het bewijs!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die op basis van informatie beweren dat de holocaust niet plaatsgevonden kan hebben. Wat voro informatie hebben de mensen die de maanlanding in twijfel trekken?
Disclaimer: ik verkondig verschillende standpunten welke niet verward moeten worden met mijn eigen standpunten.
Jij kiest voor een bepaalde ongevoeligheidquote:
Nonsens... als je nog niet geboren bent dan kun je niet meedoen aan de cultuuroverdracht..quote:Alsof je je voorvaderen en voormoederen bent.
Is je eigen keuze.
Je zegt het opnieuw... "de joden" doen dit en dat fout...Jij zeurt toch over "de Joden"quote:Dit onderwerp gaat over holocaustontkenning. En joden denken dat dat alleen over joden gaat en niet over homo's en zigeuners etc.
Dus wie zeurt nou over joden?
Ben je nou zo ongeletterd, of vind je het leuk om te doen alsof.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben tegen verbieden van de holocaust.
Volgens mij is er geen bewijs voor de holocaust. Toch?
Meer aandacht dan waard, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben tegen verbieden van de holocaust.
Volgens mij is er geen bewijs voor de holocaust. Toch?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:01 schreef Kees22 het volgende:
Dit onderwerp gaat over holocaustontkenning. En joden denken dat dat alleen over joden gaat en niet over homo's en zigeuners etc.
Dus wie zeurt nou over joden?
Jij. Over punt twee; kolder. Had je dat inmiddels begrepen? Ontkenning is niet strafbaar én je suggestie dat het alleen voor joden zou gelden is a) gezeur over joden en b) walgelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet.
In de eerste plaats is het ontkennen van de ene moord niet automatisch het ontkennen van de andere.
In de tweede plaats: waarom lijkt jou het ontkennen van andere moorden een probleem? Alleen het ontkennen van de moord op de joden is strafbaar. De andere krijgen geen voorkeursbehandeling.
In de derde plaats: het lijkt wel alsof je de moord op de joodse mensen extra gewicht wilt geven m.b.v. de moord op anderen. Meestal is het andersom: dat de klaagzangen van de joden gerelativeerd worden m.b.v. de moorden op allerlei anderen.
Jij. Overigens- dat je anderen wel begrijpt die zich verwaarloosd voelen voor moord op anderen (medehomo's, medezigeurens en russen) maar joden veronderstelt andermans (?) lijden aan te dikken of als bewijs te gebruiken is typerend - voor iemand die iets tegen joden heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ken het Holocaustontkenningsgilde niet, maar het lijkt nu wel alsof Apropos de moord op zigeuners, homo's, krijgsgevangenen etc. aanvoert als argument om de moord op de joodse mensen verwerperlijker te maken. Of als argument om de nazis koste wat kost zwart te maken.
Dat homo's, zigeuners, gehandicapten en Russische krijgsgevangenen zich verwaarloosd voelen door de aandacht voor de holocaust voor joodse mensen, begrijp ik wel.
Maar dat joodse mensen het lijden van anderen aangrijpen om hun eigen lijden aan te dikken of geloofwaardig te maken, begrijp ik niet.
Jij. Dat de moord op anderen dan joden minder goed bekend is dankzij joodse aandachttrekkerij is alweer een héél vreemde oorzaak-gevolg redenering.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van holocaustontkenning. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er roze SS-pakjes bestonden.
Er zijn veel mensen vermoord in de gaskamers, door kogels etc., voor het grootste deel joodse mensen, als ik goed ben voorgelicht. Daardoor, en door de joodse aandachttrekkerijen, zijn die andere groepen minder bekend. ()
Is er wel bewijs dan? Ik heb nog nooit sluitend bewijs gezien. Ik heb het wel gezocht, maar niet gevonden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben je nou zo ongeletterd, of vind je het leuk om te doen alsof.
Zit je nu te trollen of denk je werkelijk zo ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:56 schreef Golden_Surfer het volgende:
Ik denk dat Sigme joods is, want alleen joden strooien in elke discussie over iets dat met joden te maken hebben met woorden als anti-semiet
Zit je nu te trollen of denk je werkelijk zo ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
Is er wel bewijs dan? Ik heb nog nooit sluitend bewijs gezien. Ik heb het wel gezocht, maar niet gevonden.
Strooien? Ik ben nogal terughoudend met dat woord - je zal het mij dan ook niet vaak ergens hebben zien noteren. Lees bijvoorbeeld je topic nog eens door..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:56 schreef Golden_Surfer het volgende:
Ik denk dat Sigme joods is, want alleen joden strooien in elke discussie over iets dat met joden te maken hebben met woorden als anti-semiet
Allerlei nonsens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk of jij nou wel of niet bepaalde standpunten aanhangt, maar POL is toch bedoeld als een van de serieuze fora. Voor grote gemene samenzweringen en claims op kleuterniveau ga je maar lekker in BNW of dat andere forum voor mensen met waanvoorstellingen posten.quote:Disclaimer: ik verkondig verschillende standpunten welke niet verward moeten worden met mijn eigen standpunten.
Dat je dat gelooft is aan jou natuurlijk. Als je er achter wilt staan, zou IK persoonlijk liever zeker weten dat het echt zo is, en het onderzoeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen of denk je werkelijk zo ?
[..]
Zit je nu te trollen of denk je werkelijk zo ?
Ik heb ook nooit sluitend bewijs gezien dat de maan ong 400.000 km van de aarde afstaat..
Er zijn foto's van die man en ooggetuigen. (en het staat op wikipediaquote:En dat Hitler werkelijk heeft bestaan.... yaya.. niemand kan daar sluitend bewijs voor geven..
Moordpartijen ontken ik niet. Ik trek echter wel mijn twijfels bij de holocaust. Vergassinen is geen bewijs voor. Geen ooggetuigen. En velletjes A4? Ik weet niet waar je op doelt, maar ik denk op geschiedenisboeken, etc. Die hebben ook alleen maar overgeschreven van andere bronnen.quote:Wat Hilter betreft en de moordpartijen... er zijn tienduizenden getuigen daar van...en miljoenen velletjes A4.
Feiten. Tja. Beweringen zou ik het noemen.quote:En zo niet... er zijn van die feiten die je gewoon moet aannemen van de deskundigen zoals de afstand maan-aarde..
Vele ooggetuigen, vele velletjes A4... je bent dus een holocaustontkenner die bij voorbaat het bestaan van ooggetuigen ontkent?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
Moordpartijen ontken ik niet. Ik trek echter wel mijn twijfels bij de holocaust. Vergassinen is geen bewijs voor.Geen ooggetuigen..
Voor iemand die pretendeert ZELF op onderzoek uit te gaan.. is erg mal om niet direct te snappen dat velletjes A4 papier slaat op documenten in de archieven.quote:En velletjes A4? Ik weet niet waar je op doelt, maar ik denk op geschiedenisboeken, etc. Die hebben ook alleen maar overgeschreven van andere bronnen.
Proberen mensen te beledigen om jezelf op een hoger niveau te plaatsen. Ik doorzie je, simpel wezen, jodenvriendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:32 schreef Monolith het volgende:
Het interesseert me geen ruk of jij nou wel of niet bepaalde standpunten aanhangt, maar POL is toch bedoeld als een van de serieuze fora. Voor grote gemene samenzweringen en claims op kleuterniveau ga je maar lekker in BNW of dat andere forum voor mensen met waanvoorstellingen posten.
Er ZIJN geen ooggetuigen van vergassingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vele ooggetuigen, vele velletjes A4... je bent dus een holocaustontkenner die bij voorbaat het bestaan van ooggetuigen ontkent?
--quote:[..]
Voor iemand die pretendeert ZELF op onderzoek uit te gaan.. is erg mal om niet direct te snappen dat velletjes A4 papier slaat op documenten in de archieven.
Je hebt dus geen ervaring met zelf onderzoeken..
Dat was gewoon een feitelijke constatering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:50 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Proberen mensen te beledigen om jezelf op een hoger niveau te plaatsen. Ik doorzie je, simpel wezen, jodenvriend
Je hebt vast boeken van Hilberg, Benz of andere serieuze historici gelezen om tot deze conclusie te komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er ZIJN geen ooggetuigen van vergassingen.
[..]
--
Als je bewijs hebt, zou ik het graag zien en GRAAG mijn mening veranderen. Toen ik begon met het kijken naar de vergassingen, stond het voor mij wel vast dat ze er geweest waren.
Echter, toen ik verder ging kijken heb ik nooit bewijs gevonden hiervoor.
Ik zal absoluut niet ontkennen dat er veel mensen zijn omgekomen door Duitsers tijdens WOII, ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij de vergassingen, daar er bijvoorbeeld geen forensisch bewijs is van de gaskamers.
Jawel hoor. Ik heb ze zelfs gesproken... Inclusief iemand die eraan meegewerkt heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er ZIJN geen ooggetuigen van vergassingen.
quote:[..]
--
Als je bewijs hebt, zou ik het graag zien en GRAAG mijn mening veranderen. Toen ik begon met het kijken naar de vergassingen, stond het voor mij wel vast dat ze er geweest waren.
Echter, toen ik verder ging kijken heb ik nooit bewijs gevonden hiervoor.
Forensisch bewijs van gaskamers? Wat is voor jou dan ' forensisch bewijs' ? Weet je uberhaupt wel wat ' forensisch' betekent?quote:Ik zal absoluut niet ontkennen dat er veel mensen zijn omgekomen door Duitsers tijdens WOII, ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij de vergassingen, daar er bijvoorbeeld geen forensisch bewijs is van de gaskamers.
Meegewerkt als in?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb ze zelfs gesproken... Inclusief iemand die eraan meegewerkt heeft.
[..]
Bijvoorbeeld het verslag van 'King Arthur' dat ik toegestuurd kreeg door kennisen van me. Dit verslag van 189 pagina's noemt feiten welke ik onderzocht heb en niet te weerleggen zijn. Ik kan je een kopietje sturen als je wilt.quote:Vertel eens, waar heb je dan precies naar gekeken? Fred Leuchter zeker?
[..]
Er zijn, ik citeer:quote:Forensisch bewijs van gaskamers? Wat is voor jou dan ' forensisch bewijs' ? Weet je uberhaupt wel wat ' forensisch' betekent?
quote:geen documenten zijn gevonden, geen sporen, geen
opdrachten, geen budgetten, geen organisatie, geen rechtstreeks
verantwoordelijken, geen uitvoeringsvoorschriften, geen verslagen, geen
betrouwbare getuigenissen of welke andere feiten ook die het bestaan van
zo'n systeem van massavernietiging aantonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |