Volgens mij heb je al teveel gerookt, je staat nu oorsmeer in een vloeitje te stoppenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha
Smokez, ej, ik moet blowen... o wacht even.. schraapt even bij zijn oren TADA wiet!
Dat is best aan de kleine kant!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben maar 1.58 nou voel ik me pas klein
Ga jij even serieus doen ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al teveel gerookt, je staat nu oorsmeer in een vloeitje te stoppen
Je hebt dus een slachtoffer gevondenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
YEAY! Er zijn mensen nog kleiner dan dat ik ben
Kijk iemand die het snapt (goede... weglaten!)quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
we hebben wel moeten lachen (maar ook omdat de zak met paaseitjes toch erg kraakte)quote:
hihi ik vind hier altijd wel leuk dat mensen sorry gaan zeggen, ik moet toch ook maar gewoon reageren!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon in een lollige bui vandaag
Naar welke film ben je geweest?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben wel moeten lachen (maar ook omdat de zak met paaseitjes toch erg kraakte)
en veeel ieuw en zo moeten zeggen
maar gewoon zo met elkaar ook wel leuk, we gingen om 22.30 ofzo naar bed en om 01.00 echt slapen
alleen minder mn oma ligt in het ziekenhuis.....
Ook bedankt voor je inzet!quote:
Dat laatste is wel erg vervelend, niks ernstigs?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben wel moeten lachen (maar ook omdat de zak met paaseitjes toch erg kraakte)
en veeel ieuw en zo moeten zeggen
maar gewoon zo met elkaar ook wel leuk, we gingen om 22.30 ofzo naar bed en om 01.00 echt slapen
alleen minder mn oma ligt in het ziekenhuis.....
Dat klinkt heel fout hequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt dus een slachtoffer gevonden
tidelandquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Naar welke film ben je geweest?
Dus jij gaat met dracu trouwen!!!!!!quote:
ze heeft constant bloedingen gehad (vooral als ze naar toilet ging) vanaf zondagnacht geloof ik (of maandagnacht)quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg vervelend, niks ernstigs?
Ben blij om te horen dat je zo'n leuke avond hebt gehad
Zegt me helaas even niet, maar het was dus gezellig!quote:
wat heb ik gemist????quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus jij gaat met dracu trouwen!!!!!!
Maar Draakje weet dat ik het niet heel erg fout bedoelquote:
Hopelijk komt het snel goed en kunnen ze het snel vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze heeft constant bloedingen gehad (vooral als ze naar toilet ging) vanaf zondagnacht geloof ik (of maandagnacht)
Toen uiteindelijk toch maar de dokter gebeld, het is nog niet duidelijk waar de bloedingen vandaan komen
wel dat ze te weinig witte bloedlichaampjes heeft en haar bloed dus niet makkelijk stolt en krijgt o.a daarom maar ook omdat ze al zoveel verloren heeft nu extra bloed
vanaf vandaag gaan ze haar onderzoeken
Dudequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus jij gaat met dracu trouwen!!!!!!
vandaar die kaalgeschoren kop bij ons ma natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die was fout in de oorlog!
Aaaightquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die was fout in de oorlog!
Dat klinkt niet zo lekker allemaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze heeft constant bloedingen gehad (vooral als ze naar toilet ging) vanaf zondagnacht geloof ik (of maandagnacht)
Toen uiteindelijk toch maar de dokter gebeld, het is nog niet duidelijk waar de bloedingen vandaan komen
wel dat ze te weinig witte bloedlichaampjes heeft en haar bloed dus niet makkelijk stolt en krijgt o.a daarom maar ook omdat ze al zoveel verloren heeft nu extra bloed
zeker gezellig maar dat heb ik met haar altijd, we proberen ook eens per maand samen te gaan!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zegt me helaas even niet, maar het was dus gezellig!
Wel klote zo van je Oma, niets ernstigs hoop ik?
ja we hebben allebei kut collegas. dus weinig goedsquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk iemand die het snapt (goede... weglaten!)
Koffie WL?
Een foute opmerking een paar posts terug hahahaquote:
Dat heeft er weinig mee te maken denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
vandaar die kaalgeschoren kop bij ons ma natuurlijk
ik moet geloof ik echt terug gaan lezen.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar Draakje weet dat ik het niet heel erg fout bedoel
Mijn collega moet nog komen, dus dat moet er nog bij komenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we hebben allebei kut collegas. dus weinig goeds
Dat is gewoon modequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken denk ik
Dat hoor je ook niet vaak meer tegenwoordig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker gezellig maar dat heb ik met haar altijd, we proberen ook eens per maand samen te gaan!
en hebben een co ouderschap over 2 (knuffel) hondjes
Neuh, niet nodig hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet geloof ik echt terug gaan lezen.....
ja precies, vandaag even afwachten, morgen ga ik dan ff op bezoek moet met hydro toch in dat ziekenhuis zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel goed en kunnen ze het snel vinden
Niet? Ik welquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak meer tegenwoordig!
Ik heb b.v echt heulemaal niets met mijn familie hahaha
Nee natuurlijk ga je daar niet vanuit! En dat zal ze wel fijn vinden als je even langskomt neem ik aanquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, vandaag even afwachten, morgen ga ik dan ff op bezoek moet met hydro toch in dat ziekenhuis zijn
indien noodzakelijk gaan we natuurlijk eerder maar daar ga ik niet vanuit
Veel succes Dracu, hoop dat alles weer snel in orde komt!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dankquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker allemaal
Sterkte in ieder geval!
Mijn familie is nog groterquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet? Ik wel![]()
Om de twee jaar komt de volledige familie van mijn vader bij elkaar, hoplakee meteen 100 man bij elkaar
Een echte kakker dat ben je, dat hoef je niet te laten merken door merkkleding te dragenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn familie is nog groter
Allemaal van die kakkers, optyfen, zo ben ik niet hahah
Andere familie allemaal van die merk types, mimaal Hugo bos enzo... hahaha sukkels
aha, hier niet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
ah collegas's komen binnen
Laten we daar maar op hopen en dat hij dan niet komtquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, hier niet!
Nog een kwartier, komt mijn kut collega weer (als hij zijn trein niet heeft gemist, ziek is, moe is,
geen zin heeft, zijn wc ontploft is.. ga zo maar door)
Ik een kakker?! *spuugt koffie over 2 monitoren*quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een echte kakker dat ben je, dat hoef je niet te laten merken door merkkleding te dragen
En de familiedag van mijn vaders kant is het equivalent van veel zuipen
Inderdaad, nog een paar keer te laat en hij heeft een probleem.. lachen dus!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laten we daar maar op hopen en dat hij dan niet komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |