mag het een keertje, normaal krijgen jullie alles meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan me nog een Roda JC-Ajax herinneren dat hij werkelijkwaar álles tegen ons floot. Niet te geloven.
Het is een feestmaker he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef Strooper het volgende:
Ik heb hem vorig jaar De Vlieger horen zingen. Ook houdt hij wel van een biertje. Vermakelijke kerel buiten het veld
ja en hij gaf davids een handje na de 2-2quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
Zondag ging ie ook vrolijk naar ons zwaaien hehe
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef Silenus het volgende:
Heb 'm één keer heel kort gesproken, erg aardige man hoor.
Twee anekdotes. Vorig jaar bij NEC-uit (2-2) ging hij voor de wedstrijd warmlopen voor het uitvak. De Ajaxsupporters begonnen te joelen en te fluiten, maar Luinge vond dat alleen maar mooi. Hij ging met een brede grijns met z'n kont naar het vak rekken en strekken, waarbij hij echt overduidelijk alleen met z'n kont aan het wiegen was richting ons. Schitterend om te zien.
Andere, waar ik niet bij was, maar heb gehoord van iemand die wel goed ingevoerd is in de voetbalwereld. Een aantal jaren geleden schijnt Luinge Kezman een rode kaart te hebben gegeven tegen ADO Den Haag. (Kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren, maargoed)
Diezelfde avond kwam Luinge z'n stamkroeg binnen, waar veel Ajacieden zaten. Die begonnen Luinge natuurlijk hartstochtelijk toe te juichen, waarop Luinge zich omdraaide en met z'n duimen (net als Kezman) naar z'n rug wees.![]()
Op het veld heb ik me regelmatig aan hem geërgerd, maar het is volgens mij een gouden kerel. Niet zo'n stijve strakke saaierd.
Haha die Roelof toch met zijn Kezman gebaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef Silenus het volgende:
Heb 'm één keer heel kort gesproken, erg aardige man hoor.
Twee anekdotes. Vorig jaar bij NEC-uit (2-2) ging hij voor de wedstrijd warmlopen voor het uitvak. De Ajaxsupporters begonnen te joelen en te fluiten, maar Luinge vond dat alleen maar mooi. Hij ging met een brede grijns met z'n kont naar het vak rekken en strekken, waarbij hij echt overduidelijk alleen met z'n kont aan het wiegen was richting ons. Schitterend om te zien.
Andere, waar ik niet bij was, maar heb gehoord van iemand die wel goed ingevoerd is in de voetbalwereld. Een aantal jaren geleden schijnt Luinge Kezman een rode kaart te hebben gegeven tegen ADO Den Haag. (Kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren, maargoed)
Diezelfde avond kwam Luinge z'n stamkroeg binnen, waar veel Ajacieden zaten. Die begonnen Luinge natuurlijk hartstochtelijk toe te juichen, waarop Luinge zich omdraaide en met z'n duimen (net als Kezman) naar z'n rug wees.![]()
Op het veld heb ik me regelmatig aan hem geërgerd, maar het is volgens mij een gouden kerel. Niet zo'n stijve strakke saaierd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:33 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Nog maar een anecdote:
Misschien wel 10 jaar geleden keurde Luinge ooit in de Galgenwaard een goal van Feyenoord af.
Niemand begreep waarom.
Niemand had een overtreding gezien, bij een voorzet vanaf de rechtercorner.
Na afloop voor de camera verklaarde Luinge, toen hem werd gevraagd, waarom hij die goal afkeurde; Ik wwet het niet,; geen idee.
Het werd op een blackout gegooid, maar het is typerend voor de kwaliteit van de scheidsrechtercommissie, dat zo'n man 25 jaar uitslagen in de Eredivisie heeft kunnen beinvloeden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef Againzender het volgende:
Jaren geleden, 1995 ofzo, keurde hij bij Utrecht-Feyenoord een glaszuiver doelpunt van Feyenoord af. Werkelijk niemand begreep waarom hij dat deed.
Toen Luinge na afloop de beelden kreeg te zien van de NOS begreep hij het zelf ook niet: hij verklaarde dat hij het doelpunt gewoon had moeten tellen.
De wedstrijd eindigde in 0-0 en Feyenoord kon zich genaaid voelen.
Het weekeinde daarna moest Luinge in De Meer fluiten. Op het moment dat hij het veld op kwam voor zijn warming up steeg er gejuig op van de Diemen zijde, en werd hij lovend toegezongen. En dat ging zo de complete warmingup door. Tja, dat krijg je als je de grote vijand naait
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |