Pwntquote:
Van die andere 10 blijf je af hoor, die zijn cult.quote:
Ow, ik heb net bij de vorige twee cijfers omgedraaidquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Van die andere 10 blijf je af hoor, die zijn cult.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:43 schreef PC eend het volgende:
WAAROM STA IK GODVERDOMME NIET IN DE OP![]()
![]()
![]()
Sta ik er zelf eigenlijk wel in?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:43 schreef PC eend het volgende:
WAAROM STA IK GODVERDOMME NIET IN DE OP![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sta ik er zelf eigenlijk wel in?
Uhhh btw is dat een duikbrilquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sta ik er zelf eigenlijk wel in?
Ik sta er niet in hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:47 schreef Soury het volgende:
Oh ja toch wel... je zorgt wel goed voor jezelf dus
Oh verkeerd gekeken danquote:
Hidi die was ik ff vergeten thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PZwfg5afFDg
Yepquote:
Soms denk ik: "Er komt nog een moment dat ze elkaar echt gaan opzoeken"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:34 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA
Deze is wel cool !!! Volgens mij gepost door Copycat
En wel toepasselijk
Als het maar niet in de SC isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms denk ik: "Er komt nog een moment dat ze elkaar echt gaan opzoeken"
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
Dit is ook errug leuk kwam ik tegen op Fok (al oud maar niet voor mij)
http://www.dumpert.nl/mediabase/32497/61669390/marshalling.html![]()
Lange versie voor de liefhebbers
http://www.youtube.com/watch?v=clx0jTPnULw
Doen ze beter in Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
Dit is ook errug leuk kwam ik tegen op Fok (al oud maar niet voor mij)
http://www.dumpert.nl/mediabase/32497/61669390/marshalling.html![]()
Ja ik heb het wel es extremer gezien ..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze beter in Nieuw Zeeland.
Ik zou die uitslovers een dikke vinger geven.
Geweest je zou me waarschuwenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
het is 3 uur
Ik zou gewoon hard gaan lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze beter in Nieuw Zeeland.
Ik zou die uitslovers een dikke vinger geven.
Let dan ook opquote:
Mazzelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe de luiken dicht......![]()
Truste nmnsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe de luiken dicht......![]()
Ik deel me box wel evenquote:
quote:
Alleen in de OP, maar daar staat mijn rode kruis dus niet meer in, censuurquote:
Waaaaaaat, ook aan de slierkjes en bonkjes? Ik voel een bandquote:
WhHhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik sta er ook weer ...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen in de OP, maar daar staat mijn rode kruis dus niet meer in, censuur
Moet je me even uitleggen wat dat zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waaaaaaat, ook aan de slierkjes en bonkjes? Ik voel een band![]()
WIE HEEFT MIJ GODVERDOMME IN DE OP GEZETquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen in de OP, maar daar staat mijn rode kruis dus niet meer in, censuur
Dat wat je aan je lul hebt hangen als je je vriendin hebt gebanged terwijl zij haar opstandige opoe op bezoek had. Ik kan het ook nog visueler maken met pics enzo, maar ik denk dat ik daar geen vrinden mee maak.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je me even uitleggen wat dat zijn![]()
Ach tis al blz 2 ziet niemand meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
WIE HEEFT MIJ GODVERDOMME IN DE OP GEZET![]()
![]()
![]()
IK HEB GODVERDOMME 300 POSTS IN EEN PAGINAquote:
Uhhhh Lul bangen Opoe ... Nou nee laat iid maarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wat je aan je lul hebt hangen als je je vriendin hebt gebanged terwijl zij haar opstandige opoe op bezoek had. Ik kan het ook nog visueler maken met pics enzo, maar ik denk dat ik daar geen vrinden mee maak.![]()
Ik zit op 1, geen zin om veel te klikken enzoquote:
Dat word baggerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME 300 POSTS IN EEN PAGINA![]()
![]()
Zou je zomaar bijna doen .. klikken over sliertjes en bonkjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit op 1, geen zin om veel te klikken enzo
Oh datquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wat je aan je lul hebt hangen als je je vriendin hebt gebanged terwijl zij haar opstandige opoe op bezoek had. Ik kan het ook nog visueler maken met pics enzo, maar ik denk dat ik daar geen vrinden mee maak.![]()
Kwartje valt nu pas bij mijquote:
Eurootje? Nee? Klootzak....quote:
Deze vind ik persoonlijk niet zo. Maar doet me denken aan Ron Brandsteder met die buikspreek vogel..quote:
Dan krijgen we vast weer zo een OP en dat gezeik over wie hem opent enzoquote:
O, schrok alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eurootje? Nee? Klootzak....![]()
Oud geintje, zwerver hier vroeg altijd om een gulle (gulden), gaf je dat niet, schold ie je uit![]()
Ik vind al die stukjes van Jeff Dunham wel leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk niet zo. Maar doet me denken aan Ron Brandsteder met die buikspreek vogel..
Ik ga es op zoek
Wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
WhHhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik sta er ook weer ...
Sjeee NZ
NZ, ff kus nog, ben er zo weg meequote:
Het zal wel een zichzelf vullende OP zijn dan ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
@ Soury en eend, ik weet heul niks van deze OP![]()
Dit is volgens mij de oude originele van Lea/Nicksky
Gewijzigd door TS zo te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een zichzelf vullende OP zijn dan ofzo
Goede morgenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:10 schreef yvonne het volgende:
Tsjongejongejonge
Eerst maar eens koffie en een peuk
Ik ken dat hele nummer nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of wat vind jij van deze Hidiho....
http://www.youtube.com/watch?v=yBZDTK9Yhko&feature=related
Oh boy, dit alles had ik op LP, wie kent dat nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar.......ik had gedacht, misschien is het niet zo gek om er iets aan toe te voegen.....![]()
Een SC lied....dat lijkt mij wel wat.......schijn je licht er maar eens over.....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Li3Rq3TMI4M&feature=related
Ja, sorry hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:50 schreef Jappie het volgende:
Heeft die rooie het toch voor mekaar he
Anyway...ist al tijd voor de gebruikelijke ochtendexcuses ?
Van de gelijknamige LP!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of wat vind jij van deze Hidiho....
http://www.youtube.com/watch?v=yBZDTK9Yhko&feature=related
Ik moest eerst p[euken halen.quote:
Geaccepeteerdquote:
Welnee, om gezeik van kansloze pubertjes tegen te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geaccepeteerdmaarwrom is jouw postcount eik verborgen ? Ben je Tong stiekum aan het terugpakken ?
![]()
Hmmm...dit zaakje stinkt...ik denk dat ik er binnenkort maar eens eens apart forum voor ga oprichten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, om gezeik van kansloze pubertjes tegen te gaan
Ik word te oud om het allemaal bij te houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...dit zaakje stinkt...ik denk dat ik er binnenkort maar eens eens apart forum voor ga oprichten.
Praat rustig verder Jap, ik zit pas aan mijn eerstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:22 schreef Jappie het volgende:
Oops...sorry Yvonne; ik kan nu niet verder met je praten...je begrijpt...
Dan moet je het zelf maar weten; snap je niet dat ik je met terugwerkende kracht aan het steunen was?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat rustig verder Jap, ik zit pas aan mijn eerste
Wat wil je dan precies weten mutseflutsjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik begrijp het niet! *stampvoet*
Om 4 uur gaat ie automatisch uit als er niemand is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Jappie het volgende:
HiDi..wat doe je ??? De streams staan uit ?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef Jappie het volgende:
HiDi..wat doe je ??? De streams staan uit ?
huh..wies de keukenprins?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:50 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BEzbkGj7EaQ
Mooi, onze keukenprins is er![]()
edit:en weer weg
Dank je...ik was heel ff bang dat we nu een toestroom van allerhande groupies en DGKvolgers in onze gezellige SC zouden krijgen....en niet om het een of ander maar ik vind 1 Yvonne wel genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat ie automatisch uit als er niemand is.
Ik zal m ff aanzette voor je
Geen idee, ik zag net iemand in de keuken lopenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag net iemand in de keuken lopen
Kut, lul ik toch weer tegen je![]()
Ik heb nog niet geslapen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was je van plan dat niet meer te doen?
dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen.![]()
omdat ik gister overdag heb geslapen
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus, als je woorden met iemand hebt, ga je daarna zwijgen, lekker constructief![]()
ik niet hoor, lul de oren gewoon weer van je kop
ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Contructief zal het toch niet meer worden, maar ik heb geen zin meer in die shit.
Dat bedoelde ik met 'Ik haal me plezier uit andere dingen'.
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vindenquote:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palmaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Lobasca het volgende:
Ja, jou zie ik ook wel eens ergens anders. Leuk!
Ik kom niet overal waar jij uithangtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens? Ik ben meer buiten DGK dan binnen DGK. Ik ben net Palma.
Streamloos was voldoende..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heu! Ik ben streamloos! En ben in heul veul FOK!subfora te vinden.
Zo te lezen wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik kom niet overal waar jij uithangtIs Palma al arrivé, heb de streams nog uit?
Lol..ik kan vanaf hier niet eens zien of het linkje uberhaupt wel beeld gafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ze verkrachten dat liedje!
We hebbuh un klupske opgericht veur mensuh mee un lillik gezicht en gij, gij heurt daarbij!
Maar ik ga toch maar voor:
Wa'n lekker ding bendegij! En ge het zun lekker kuntje!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
.en niet om het een of ander maar ik vind 1 Yvonne wel genoeg.
Wil je daar koffie bij?!quote:
Heb je hier ook een kopje cappuccino misschien....... ik zag daarnet iig weer wrom dat jouw afdeling isquote:
ja, die zag ik ook weer voorbij komen. Die OP is echt al een miljoen jaar oud.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je hier ook een kopje cappuccino misschien....... ik zag daarnet iig weer wrom dat jouw afdeling is
[ afbeelding ]
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die zag ik ook weer voorbij komen. Die OP is echt al een miljoen jaar oud.
Moest zelf al twee keer kijken.quote:
Hij is inmiddels al weer op, maar een kopje koffie sla ik in de ochtend nooit af!quote:
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed nummer..![]()
"Some people call me the space cowboy...." [ afbeelding ]
http://nl.youtube.com/watch?v=nIHP9o6X6D8quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
Some call me the gangster of love ...
Some people call me Morris
Cause I speak 'bout the prophecies (?) of love.
Hotlink protection!
Heerlijk chill nummer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:46 schreef yvonne het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mGmazhYa9-k&feature=related
Whahahahaha jij ook al??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
anders druk je eerst ff op F5 buuf...![]()
Pomatus....... een niet bestaand woord, maar kennelijk wel een uitleg waard: Pompatusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
Some call me the gangster of love ...
Some people call me Morris
Cause I speak 'bout the prophecies (?) of love.
Hotlink protection!
Oeh, vakantie?? Geen kinderen die van school gehaald moeten worden?? Dat is weer feestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vakantie, mijn bijleestempo is wat laag
Ik ga voor deze:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:01 schreef Leandra het volgende:
Pomatus....... een niet bestaand woord, maar kennelijk wel een uitleg waard: Pompatus
En dat brengt me uiteraard bij: http://nl.youtube.com/watch?v=NxE4a0j6zZ8quote:Miller has said little about the P-word over the years. In at least one interview, fans say, he claimed "it doesn't mean anything--it's just jive talk."
Ow dat...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oehe, vakantie?? Geen kinderen die van school gehaald moeten worden?? Dat is weer feest![]()
Wat zijn die vele schoolvakanties een uitkomst hè... anders zou je nergens meer tijd voor hebben
ik had m goed geraden!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga voor deze:
[..]
En dat brengt me uiteraard bij: http://nl.youtube.com/watch?v=NxE4a0j6zZ8
Oeh, ik ken nog een hele lekkere bioloog.. zal binnenkort eens vragen of hij dat even duidelijk kan uitleggen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow dat...![]()
Nou voor een beetje actie kunnen ze beter wel op school zitten.meer tijd enzo.
Aangezien iedereen een moeder heeft is het waarschijnlijk fijner te denken dat moeders niet aan geyle neucksex doen![]()
Maar ja, iedereen met een beetje verstand van biologie weet wel beter natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog een hele lekkere bioloog.. zal binnenkort eens vragen of hij dat even duidelijk kan uitleggen..
Praktijklesje ofzo
Mwah, je weet nooit wat er nog komt om de boel om te gooien...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wow...nog zo'n leuk mens......![]()
't Kan niet op vandaag....alhoewel...
Ik ben overal klaar voor.......ben volledig bio-stabielquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je weet nooit wat er nog komt om de boel om te gooien...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag buufje....deze draag ik op aan jou meis......
http://www.youtube.com/watch?v=tR7SdaXHPH4
Eenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
Nu durf ik niet meer ...
Nou okay: Hoi Neemmijnietserieus!
Dag gevat en lief Jappies Cc melkkoetje......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
Nu durf ik niet meer ...
Nou okay: Hoi Neemmijnietserieus!
Reboelje......heeft leuke nummers....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat lief...
was het nou pigmeat of reboelje?![]()
Weet ut.......maar heb ze hier op schijf....Ze zijn overigens uit elkaar.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Reboelje geeft op joetjoep alleen maar heel slechte kwaliteit. Sorry...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga mijzelf eens een beetje opfrissen en aankleden.
het is nu wel duidelijk dat " Chicks Rule "
ja...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zei je twee uur geleden ook al dacht ik.....
Doe es gek.....neem een vette hap....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
You like me, you really, really like me!
[ afbeelding ]
Lunch time!
Ik heb ook vakantie......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja...![]()
vakantie enzo...Maar we gaan maar ff naar de bieb denk ik. Wat vermaak regelen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie......![]()
![]()
Onthoud die naam......je gaat er nog veel van horen......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil trouwens in het algemeen nog even zeggen dat het slikken van teunisbloemolie echt helpt tegen maandelijkse probleempjes als PMS enzo.
Dus....
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk drukquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil trouwens in het algemeen nog even zeggen dat het slikken van teunisbloemolie echt helpt tegen maandelijkse probleempjes als PMS enzo.
Dus....
Ik had je veel eerder moeten bannenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Yvonne.....ik wil vriendjes met d'r worden....![]()
't Kan nooit geen kwaad om een beetje te netwerken bij het management....
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk druk
ik herken het...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ben al twee dagen druk......gisteren carkit stuk, vandaag boekhouder, mams bezoeken, morgen werkster die mij lastig komt vallen....druk druk druk
het is vakantiequote:
Jij hebt mij heul niet geband.......da was Remlof......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had je veel eerder moeten bannen
Ben nu al 25 uur op......ga zo maar es een tukkie doen denk ik.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??
Ohquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt mij heul niet geband.......da was Remlof......
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag komquote:
Ik had daar gister veel last van nu ff nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders..... zijn er meer mensen waarbij een pagina soms 2x (of vaker) geF5'd moet worden omdat hij bij de eerste keer vernieuwen wit wordt en wit blijft??
Dit probleem had ik al voor de crash van gisteren (sinds eergistermiddag) en ik dacht eigenlijk dat de crash van gisteren ermee verband hield, maar het probleem is er nog steeds.
Tevens is het vervelend dat een pagina bij F5 niet altijd (lees: regelmatig niet) terugkomt bij de post waar geF5'd werd..... en dan moet je dus scrollen naar waar je was..
Algemeen probleem of beperkt tot een klein aantal?? (ik weet dat ik iig niet de enige was eergisteren)
Ben je nog steeds opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag kom![]()
Nu eerst ff pitten![]()
same herequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders..... zijn er meer mensen waarbij een pagina soms 2x (of vaker) geF5'd moet worden omdat hij bij de eerste keer vernieuwen wit wordt en wit blijft??
Dit probleem had ik al voor de crash van gisteren (sinds eergistermiddag) en ik dacht eigenlijk dat de crash van gisteren ermee verband hield, maar het probleem is er nog steeds.
Tevens is het vervelend dat een pagina bij F5 niet altijd (lees: regelmatig niet) terugkomt bij de post waar geF5'd werd..... en dan moet je dus scrollen naar waar je was..
Algemeen probleem of beperkt tot een klein aantal?? (ik weet dat ik iig niet de enige was eergisteren)
Redelijk algemeen:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Leandra het volgende:
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voortaan ook maar weer overdag kom![]()
Nu eerst ff pitten![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was lief.......dat je mij mailde of ik weer terug wilde komen.....
Mocht ik echt in de knel komen........ik bel je terstond....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee hè..... red je het wel, de rest van de vakantie??
quote:
Ik ken volgens mij alleen maar Kayleigh (als je dat al zo schrijft) .quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:56 schreef yvonne het volgende:
Ff wat anders, wat was Marillion eigenlijk goed met Fish!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...
Nou hij doet ut zit nog ff te kloten met de internetverbinding.. Draadloosquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee muis....las dat je nieuwe peeceetje gearriveerd was.....happy?
Ik heb nog steeds m'n eigen nummer niet terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht ik echt in de knel komen........ik bel je terstond....
Ja dat zat ik ook te bedenken, maar ik voel me nu echt een beetje brak beginnen te worden dus maar even een paar uurtjes liggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan kan je nu beter niet slapen en dat voor 's nachts bewaren...
Als je XP hebt, de beveiliging niet op WPA2 zetten, dat werkt niet.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hij doet ut zit nog ff te kloten met de internetverbinding.. Draadloos
Thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk algemeen:
Layout (bagger) valt heel regelmatig weg
Als ik in de knoei zit, jij belt mij terstond.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds m'n eigen nummer niet terug
Edit: oh fuck... jij hebt m'n "tijdelijke" nummer ook
Jij van Blondie, ik van Fish, what was I thinking!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Droomde ooit van d'r.......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qW6OrdLkCLU
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij van Blondie, ik van Fish, what was I thinking!
Rond die tijd wilde ik heel erg op Debbie Harry lijken. Dus deed ik een lange lok van achter over mijn korte kinderpony heenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......![]()
En in diezelfde tijd Joe Cocker....nog met whiskey en bier....Groenoordhallen, een halve man en een paardenkop... En ook nog Formule 1 op Zandvoort......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo rond 1980 begon ik van d'r wakker te liggen.......![]()
[weemoed]
Een beetje de tijd van "Toen was geluk nog heel gewoon"
[/weemoed]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!quote:
Jups....had je toen ook niet die Arafat sjaaltjes? of kwamen die weer net iets later.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond die tijd wilde ik heel erg op Debbie Harry lijken. Dus deed ik een lange lok van achter over mijn korte kinderpony heen.
Haske punk!
Ze is veel jonger volgens mij...ze ziet er nog zo goed uit......quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups....had je toen ook niet die Arafat sjaaltjes? of kwamen die weer net iets later.....
Pinkpop, U2, eerste keer, geen hond die ervan gehoord had!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En in diezelfde tijd Joe Cocker....nog met whiskey en bier....Groenoordhallen, een halve man en een paardenkop... En ook nog Formule 1 op Zandvoort......
Enne....toen was ik nog best leuk om te zien.......vonden veel meisjes toen......![]()
Ik word een ouwe lul met hangballen.....reeds...
Bij vrouwen vind ik dat heul niet erg.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pinkpop, U2, eerste keer, geen hond die ervan gehoord had!
Ik heb ook hangballen
38.38.38.38.38.38quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je liegt! Je liegt! Je liegt! En dat blijf ik je tot in lengte ter dagen verkondigen!
De tijd dat iedereen op de kunstacademie in het zwart liep.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.
Ow gadver, ik weet nog de eerste keer dat het "mode"werdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n beetje rond die tijd. Ik ging net van de lagere naar de grote school en moest natuurlijk ook zo'n sjaal.
Bedreig je me nu met een salvo uit je Magnum .38?quote:
De tijd dat een student z'n bek opentrok ipv alles wel best te vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen op de kunstacademie in het zwart liep.....
En vakbonden nog vakbonden waren......voor werknemers in de weer waren.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De tijd dat een student z'n bek opentrok ipv alles wel best te vinden
De eerste Bistro, houten plank als bordquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne zij waren er toen ook nog.....![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=A-kKmMv32yw
Ook de eerste shoarmatenten werden links en rechts geopend, naast italiaanse restaurants...
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspakquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, genoeg over het verleden en al die liefdesverdriet drama's.....We leven in het hier en nu, hebben de handen vol aan DGK en aanverwanten
En die kiwi, daar ben ik op een vreemde en ietwat schaamteloze manier ook wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspak
Ghegheghe. En nooit meer kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
De eerste Bistro, houten plank als bord
Die was jou ook opgevallen hèquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die kiwi, daar ben ik op een vreemde en ietwat schaamteloze manier ook wel erg benieuwd naar.
APK:? Dat was Gert toch....?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog op APK en dé uitleg over het duikerspak
Vrij vertaald: now dag heur...en gien snuupies van vreemde keerls anpakk'nquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou dag hoor.....pas goed op jezelf allemaal en geen snoepjes van vreemde mannen aanpakken...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed nummer..![]()
"Some people call me the space cowboy...."
Oeh! thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nachtzus..................vanguh........
![]()
http://youtube.com/watch?v=xwItkzSMkO8
Ik zat niet ondergedoken hoor, was naar de tandarts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
APK:? Dat was Gert toch....?
Anyway, beiden lijken even ondergedoken.....nu maar hopen dat ze genoeg lucht hebben...
En met oogschaduw in de pocket van mijn skinny, skinny jeans!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaha, met je haar zo van links naar rechts?
Maar dan anders, compléét anders.quote:
Ben net pas bijgelezen. Klote hoor, weer werken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK:? Dat was Gert toch....?
Anyway, beiden lijken even ondergedoken.....nu maar hopen dat ze genoeg lucht hebben...
Is je tv kapot?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Je mag mijn klantnummer wel lenen, trouwens!
Ik heb dat vorig jaar aangemaakt omdat ik iets te haastig besloten had een was/droogcombi te kopen. Besteld en toen ging ik pas op vergelijk.nl oid kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef APK het volgende:
Is je tv kapot?![]()
"Een ogenblik geduld alstublieft...."
Er zit voortaan zelfs muziek in!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Gert het volgende:
Hebben ze bij Wehkamp nog steeds de "gezichts massagestaaf"?
O jaaa.. die gaat harder trillen bij heftige muziek, en bij een lang uitgesponnen ambient house-track kun je klaarkomen wel op je buik schrijven, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit voortaan zelfs muziek in!
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik dat jij nog wel ff door de zure appel heen moetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:41 schreef APK het volgende:
Weet je zeker dat je inbox niet geshared staat dan?
Anyways, genoeg over dat gedoe.
Alle ramptoeristen hebben allemaal mee kunnen lezen en weten nu hoe een aantal betrokkenen handelt en over elkaar denkt.
Niets meer te zien, doorlopen.
Nu wel, Lacrimosaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oeh! thanks![]()
Die heeft Yvonne vast niet aangeklikt![]()
bijgelezen en weg![]()
Laat me raden.... lachgas van de tandarts?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef APK het volgende:Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef PC eend het volgende:
Laat me raden.... lachgas van de tandarts?
Waarom ben je dan vrolijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.
Ik heb een klantnummer gekregen van Wehkamp.quote:
Bikkel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, allemaal zonder verdoving laten doen.
Die adrenaline-rush ben ik allang voorbijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een klantnummer gekregen van Wehkamp.
Valt wel mee hoor, het was allemaal aan de voortanden.quote:
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?quote:Ik ben een watje in de tandartsstoel. Mede dankzij de schooltandarts van weleer (maar vooral omdat ik gewoon een wijf ben). Dus vind ik het heel leuk dat ik er gemiddeld vier keer per jaar in mag zitten, met dank aan mijn paradontitus. Ofwel: mijn tandvlees is net zo laf als ik ben en trekt zich het liefst terug.
Great...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doet het wel, die andere is voor een zelfopgericht forum![]()
Voor hier staan ze in linkje sigJappert
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef APK het volgende:
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?
Zelfs het kleinste boordingetje laat ik verdovenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het was allemaal aan de voortanden.
Daar voel je weinig van, alleen een teringherrie in je hoofd als ze gaat boren.
En in dit geval had ik liever een klein beetje pijn dan de halve dag met zo'n verlamde bovenlip te lopen...
[..]
Is daar iets aan te doen dan, dat terugtrekkend tandvlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |