Inderdaad. Officieel dus de helft van mijn inkomen kwijt vanwege exchange rates.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's knap k*t voor je, inderdaad
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Officieel dus de helft van mijn inkomen kwijt vanwege exchange rates.
Om vervolgens je baan kwijt te raken aan een Amerikaan die voor het zelfde bedrag in dollars wel wat foto's wil schieten zekerquote:
Mijn volume aan dollars is op het moment niet hoog genoeg om te onderhandelen over betere rates.quote:
Ik heb geen baan, ik ben zelfstandigquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om vervolgens je baan kwijt te raken aan een Amerikaan die voor het zelfde bedrag in dollars wel wat foto's wil schieten zeker
Ehm, ik ben het even kwijt. Het beste is wachten op MaJo, die weet het welquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, wanneer wordt er weer gequizzed?
Da's een aanwezig risico, maar Nem zal toch een keuze moeten maken, me dunkt. Of minder geld (in EUR), of de onderhandeling aangaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om vervolgens je baan kwijt te raken aan een Amerikaan die voor het zelfde bedrag in dollars wel wat foto's wil schieten zeker
Jawel, we hebben onze dagelijkse Soemp-actie weer binnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik heb pumps gekocht, maar ze zijn te groot.![]()
Nu voel ik me weer 4, met de schoenen van m'n moeder aan.En ik heb geen zin om terug naar de winkel te gaan.
Heb je ze via Internet gekocht dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik heb pumps gekocht, maar ze zijn te groot.![]()
Nu voel ik me weer 4, met de schoenen van m'n moeder aan.En ik heb geen zin om terug naar de winkel te gaan.
Ik dacht dat je doelde op onderhandelen over de exchange rates.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's een aanwezig risico, maar Nem zal toch een keuze moeten maken, me dunkt. Of minder geld (in EUR), of de onderhandeling aangaan
Tsja, je kan misschien wel een ietsje omhoog? En anders meer van je dagelijkse levensbehoefden in Amerika bestellen en in dollars betalen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op onderhandelen over de exchange rates.
Ik kan zelf de price van memberships voor mijn sites bepalen. Maar aangezien Amerika mijn grootste markt is en voor HUN de dollar gewoon "normaal" is kan ik niet teveel omhoog. Dus tja...
Nee. Maar ik had gympen en erg lelijke sportsokken aan, ik weiger dan pumps te passen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ze via Internet gekocht dan?
Ik zie het al helemaal voor me. Soempie in een schoenenzaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had gympen en erg lelijke sportsokken aan, ik weiger dan pumps te passen.![]()
Anyway, ik ga naar het station en loop wel even langs de winkel.
Cobra, nog gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, we hebben onze dagelijkse Soemp-actie weer binnen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Soempie in een schoenenzaak.
"Kan ik u helpen, mevrouw?"
"Ja, ik wil graag die pumps hebben"
"Wilt u de schoenen nog passen?"
"Nee, ik heb sportsokken aanhet is een cadeautje".
En tot de conclusie komen dat je jezelf een maat te groot cadeau hebt gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nice! En dan thuis je eigen cadeau helemaal uitpakken
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan zelf de price van memberships voor mijn sites bepalen.
Terugbrengen, ja, het was toch niet helemaal wat diegene wilde hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
En tot de conclusie komen dat je jezelf een maat te groot cadeau hebt gedaan.
Snap je nu waarom ik niet terug naar de winkel wil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Terugbrengen, ja, het was toch niet helemaal wat diegene wilde hebben![]()
Ik heb je ook nog terug gesmst he? Weekenden zitten bij mij meestal volgepland dus een keer na college is het handigst voor mequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik schreef in m'n laatste sms'je dat volgende week erg druk is bij ons. Dit weekend ook, behalve eventueel de zaterdagavond. En over anderhalve week heb ik nog geen zicht op het weekend, zou ik even met m'nmoeten bespreken.
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dan megaslim. Op de middelbare school noemden wij dat stuudje
Dan zeg je toch dat ze bij de ontvangster te groot waren...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet terug naar de winkel wil.![]()
Tofquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar ga er in april naartoe.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen Nembrionic hoort dit te begrijpen, niet jij...![]()
Tsja, dat was gisteravond inderdaad handig geweest... maar volgende week helaas niet. En na het weekend over anderhalve week is nog veel te ver voor mij om de agenda te behappenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog terug gesmst he? Weekenden zitten bij mij meestal volgepland dus een keer na college is het handigst voor me
Dat is ook het plan. Toen ik zei dat het een cadeautje was keek ze al erg vreemd. Dit gaan ze zo niet geloven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat ze bij de ontvangster te groot waren...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
Voortaan zeg ik wel gewoon de waarheid.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ik ben het even kwijt. Het beste is wachten op MaJo, die weet het wel
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook het plan. Toen ik zei dat het een cadeautje was keek ze al erg vreemd. Dit gaan ze zo niet geloven.![]()
Goed, fijn weekend alvast mensen!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]Aanstaande maandag
Wat is het hier weer gezellig druk trouwens
Dan maar zorgen dat je meer verkoopt hequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op onderhandelen over de exchange rates.
Ik kan zelf de price van memberships voor mijn sites bepalen. Maar aangezien Amerika mijn grootste markt is en voor HUN de dollar gewoon "normaal" is kan ik niet teveel omhoog. Dus tja...
Anders vraag ik het volgende week nog wel een keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dat was gisteravond inderdaad handig geweest... maar volgende week helaas niet. En na het weekend over anderhalve week is nog veel te ver voor mij om de agenda te behappen
Coolquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal proberen langs te komen voor een biertje en een babbeltje
Voor mij nu.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
weekend? Dat is pas over 48 uur!
Ja iets wel. Ga ik binnenkort ook doen. Dat is ook echt het enige dat ik kan doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, je kan misschien wel een ietsje omhoog? En anders meer van je dagelijkse levensbehoefden in Amerika bestellen en in dollars betalen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anders vraag ik het volgende week nog wel een keer
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
CoolPR gaat misschien de keer erna mee
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja iets wel. Ga ik binnenkort ook doen. Dat is ook echt het enige dat ik kan doen.
En dat laatste werkt ook niet want de verzendkosten maken het alsnog even duur als hier.
Ja het komt neer op meer promotie van mijn kant maar het is behoorlijk druk dus dat schiet er even bij in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat je meer verkoopt he
Hoewel ik me afvraag of dat enigzins makkelijk is in de markt voor dergelijk materiaal. Lijkt me dat het aantal betalende klanten niet makkelijk op te krikkenschroeven is gezien de toegankelijkheid er van via internet.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan emigreer ik toch mooi naar Canada, niet de VSquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt er straks aan. Ik heb nu even pauze dus ik maak het zo aan.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Bij mij werkt het niet trouwensquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct
Hij komt er straks aan. Ik heb nu even pauze dus ik maak het zo aan.
Heb je ook een kachel van Nem gekregen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:21 schreef MaJo het volgende:
Bij mij werkt het niet trouwens
Als we het tenminste over hetzelfde hebben
Een wachtwoord voor mijn site? Of werkt de Radiohead-link niet? Of krijgt je het niet unzipped?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet trouwens
Als we het tenminste over hetzelfde hebben
Oh dat gaat ie voor je aanmakenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook een kachel van Nem gekregen dan?
De laatstequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wachtwoord voor mijn site? Of werkt de Radiohead-link niet? Of krijgt je het niet unzipped?
Radiohead, Radiohead...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Of werkt de Radiohead-link niet? Of krijgt je het niet unzipped?
Heb je Winzip? Weet je wat een zip is?quote:
Ik weet wat een zip isquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je Winzip? Weet je wat een zip is?
Kan je wel een kopietje sturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radiohead, Radiohead...
Waar kan ik dat downloaden...?
Okay...dan even downloaden van www.winzip.com en als dat allemaal nog niet lukt dan stuur ik je een lijstje links met de afzonderlijke files, niet gezipped.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet wat een zip isMaar zou best kunnen dat ik in Utrecht geen winzip heb ja
Normaal vraagt ie dat automatisch, nu kon ik er helemaal niets mee...
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay...dan even downloaden van www.winzip.com en als dat allemaal nog niet lukt dan stuur ik je een lijstje links met de afzonderlijke files, niet gezipped.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Wanneer kwam je ook alweer terug?
Hmmm net te laat voor volgende quiz dusquote:
Jaquote:
Ah tofquote:
Yups en Yups maar dan wel even nog waarschuwen voor Rascal want dat vergeet ik natuurlijk weel halfquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm net te laat voor volgende quiz dusKan je mooi mee op de 17e
En het weekend ervoor Rascal als je zin hebt
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yups en Yups maar dan wel even nog waarschuwen voor Rascal want dat vergeet ik natuurlijk weel half
Nem deelt ze gratis uit in gezipt MP3-formaat, ondanks dat ik mensen vraag dat niet te doen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wil ook zo graag een kopietje, maar niemand die aan mij denkt
Alles...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:53 schreef RoofingBurner het volgende:
wat heb jij op MP3 aan te merken? Is dat een van je principes
Hoezo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef RoofingBurner het volgende:
dan ben ik benieuwd wat voor muziekinstallatie je thuis hebt staan.
128kbps mp3 staat ook op mijn blacklist. Gelukkig had ik vroeger toen ik nog apparatuur had waar je het verschil niet op kon horen ook al alle cd's die ik had omgezet op 192kbps. Heeft een hoop werk gescheeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Om het verschil te horen tussen een MP3'tje op 128 Kbps en een WAV-/FLAC-/SHN- en/of CD-versie hoef je geen installatie te hebben zoals ik die thuis heb...
Volgens mij ben jij de laatste persoon die iets aan te merken zou moeten hebben op dingen vergetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doenWel slecht hoor
Rascal hoort vastgepind in je agenda te staan
Pardon? Ten eerste zijn het nog steeds flacs. Ten tweede heeft niemand ze gekregen behalve MaJo en dat wist jequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem deelt ze gratis uit in gezipt MP3-formaat, ondanks dat ik mensen vraag dat niet te doen...
Who's side are you on?
Als ik al rip, zet ik het om naar FLAC (FLAC = Free Lossless Audio Codec).quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
128kbps mp3 staat ook op mijn blacklist. Gelukkig had ik vroeger toen ik nog apparatuur had waar je het verschil niet op kon horen ook al alle cd's die ik had omgezet op 192kbps. Heeft een hoop werk gescheeld
Nog niet maar ik wil 'm heel graag zien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Hebben jullie no country for old men al gezien btw?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Pardon? Ten eerste zijn het nog steeds flacs. Ten tweede heeft niemand ze gekregen behalve MaJo en dat wist je![]()
Wel de Oscars die ze er mee gewonnen hebben...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Hebben jullie no country for old men al gezien btw?
Neuh, ik laat het lekker op de kwaliteit dat het staatquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veronderstelde dat je ze naar MP3-formaat omgezet had om de grootte van de bestanden te beperken.
Ik zag je niet zo snel een paar 100MB in een zip-file proppen...
En MaJo heeft het over MP3's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Neuh, ik laat het lekker op de kwaliteit dat het staat
Ik zip ze gewoon op de server, dat is zo gepiept.
Als is het een halve gig of 2, dat maakt mij niet uit
Dat is toch de standaard verwachting? Als muziek beschikbaar wordt gesteld dan is het over het algemeen MP3.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En MaJo heeft het over MP3's...![]()
Zou dat de reden zijn dat ze niet 'unzipped' krijgt?
Heb je tegenwoordig die plug-in daarvoor niet meer nodig?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Winamp speelt flacs nl gewoon af.
Op mijn MP3-speler staan dus alleen FLAC's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook wel es iemand gehoord die er van overtuigd was dat een bepaald bestand een mp3 moest zijn, omdat het van haar mp3-speler af kwam. Niet dus, was mooi een wma.
Sommige mensen nemen het niet al te nauw met details en noemen elk digitaal muziekbestandsformaat mp3. En wat ik persoonlijk irritant vind: ze noemen de spelers ook mp3. Niet mp3-speler, maar mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |