Gefeliciteerd!! Ik heb juist het afgelopen halfjaar me helemaal op de studie gestort (met succes) en dus bewust afgekickt van de AKQ... maar begin nu toch weer verslaafd te rakenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
En ik sinds Sept een nieuwe baan... maar begin nu weer een beetje in mn oude "wakker blijf schema" te vallen
Ook nog op vakantie geweest en nu maar weer eens even bij de AKQ kijken...
Het was maar een eenmalig iets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef qonmann het volgende:
een vrouw...ken haar alleen maar solo
ja gelukkig wel.... Helemaal niets aan over gehouden behalve een iets lelijker hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
FKA ben je nog een beetje normaal genezen van je klapper lang, lang geleden?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, en dan is het meteen geen algemene kennis
Jeejquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:52 schreef Morendo het volgende:
Amos
Van welk jaar ben jij Maizena?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:52 schreef Maizena het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, joh...sorry, ben een beetje bejaard
Nou, heel vroeger werd maizena gebruikt om sausjes te binden enzo, echt heel vroeger. Tegenwoordig doen ze dat met allesbinder. Dus dat moet minstens van 1965 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Van welk jaar ben jij Maizena?
Ziet er een stuk beter uit dan met al dat verbandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
ja gelukkig wel.... Helemaal niets aan over gehouden behalve een iets lelijker hoofd
Hahahah
Dit was vorige week in Death Valley
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |