Vrolijke uitzendingen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef schatje het volgende:
Waar is dit in godsnaam goed voor? Al dat blije gedoe?
Dat dacht ik een half uurtje geleden ook al, het lijkt wel of ik naar Loenatik zit te kijkenquote:
Mike natuurlijk rat gekozen.quote:
Reclames van croma en koopmansquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vrolijke uitzendingen.
Met jolige reclameblokken.
Waarschijnlijk worden ze nu gesponsort door de Honigquote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef schatje het volgende:
Waar is dit in godsnaam goed voor? Al dat blije gedoe?
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Een ap#####rt is gewoon een ap#####rt en daar moet je gewoon niet teveel rommel bijgooien.
Mike speelde ook vals met zijn blinddoek voor zijn meesterquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike natuurlijk rat gekozen.
Die kruipt steeds dieper in die die rattenkont
Heb net wat bijgelezen maar die heb ik dan gemistquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik een half uurtje geleden ook al, het lijkt wel of ik naar Loenatik zit te kijken
Libelle-tvquote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Sonique het volgende:
Waar kijken we naar?
Dan heb je een rijstetaartquote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Sonique het volgende:
Een appeltaart die rijst?
geen wonder dat het niet te vreten was.
Zal wel blangrijk zijn dat we naar dit moeten kijken. Er wordt zoveel over gelult dat het helemaal de aandacht van Huub en Jaap af haalt.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Huub en Jaap zijn zeker naar de Febo?
Het deeg moest volgens Mike in de koelkast om te rijzenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Sonique het volgende:
Een appeltaart die rijst?
geen wonder dat het niet te vreten was.
Huub zal wel op zijn kloten krijgen, hij speelde met de lamellen. En kreeg een waarschuwing via de plasma dat dat niet mochtquote:Op maandag 25 februari 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Huub en Jaap zijn zeker naar de Febo?
oja...dat is dan zeker de nieuwe sponsor van de achterban van Claire.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze nu gesponsort door de Honig
quote:VV 25-03-2008
In Den Gouden Kooi is het een dolle boel dat het een lust is! Brian, de gangmaker, heeft zijn ukelele bij de hand genomen en voor het haardvuur wordt een harmonieuze samenzang aangevangen. Kleine kokette Katinka schalt door de woonkamer.
Met een beker warme chocolademelk voor haar olijke neusje, zit Amanda tevreden naast haar hartsvriendin Claire uit volle borst mee te zingen. Hedenmiddag hebben de jongedames nog een smakelijke appeltaart uit grootmoeder's tijd gebakken In de elektrische oven. Dat was een belevenis die ze nog lang zal heugen!
Maar zeg! Wat zien wij daar, lieve kijkbuiskinderen? Zijn dat niet die drommelsche Jaap en Huub bij de speeldoos? Ze zullen toch niet het voor vanavond door Brian geestigerwijs bedachte avondje stoelendans willen saboteren? Tja, met deze schavuiten in het huis is elke avond in de kooi een spannende belevenis!
Volgens mij deed Claire er ook kipkruiden over.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef Ziet het volgende:
brian doet ijs bij de taart voor d presentatie
dan doet claire het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |