Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.
vind ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Welnee, dan zegt mama Nettie wel dat hij bij haar moet blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!
Kort haar kun je föhnen en op verschillende maniere stylen, daar zou ze zich toch ook wel zoet mee kunnen houden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.
Iemand? Ik? Zeg het maar!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef Prospera het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP en ik moet over een half uurtje weg.
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap is vandaag een jaar in dat hok, gefeliciteerd Jaap.![]()
![]()
![]()
Ben je gek, ik heb ook niemand gehoord over kadootjes of taart. Ook VV maakt er geen melding van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |