Precies, straks werk je nog minimaal 40 jaar aan projecten.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
En als je dan in 2012 een baan hebt gevonden werk je...jawel aan projecten.
Pwnd.
Inderdaad, precies om zelfde klacht als TS ga ik dat dus ook doen.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
Je P halen en een universitaire studie gaan volgen.
En mensen met superioriteitsgevoelens mogen ook wel uitsterven wat mij betreftquote:
Precies, samenwerking is niet nodig.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef Whatashockr het volgende:
Ja want in je werk moet je ook altijd boeken lezen en tentamens maken, zeer handige skills.
Ja daar zat ik ook op te zeiken, maar het is wel degelijk van toepassing in je werk.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:38 schreef Remzz het volgende:
Is ook een van de redenen dat ik ben gestopt met mijn HBO studie. Ik had het echt helemaal gehad en als het nu alleen om de inhoud ging was het geen probleem. Maar dat leraren je gaan beoordelen op je word skills
Sluit volledig aan bij het bedrijfsleven. Daar komt je taakomschrijving ook totaal niet overeen met wat je moet doen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:32 schreef Nee het volgende:
De manier van onderwijs op het MBO en HBO is veels te systematisch en eentonig, de leerdoelstellingen zijn gewoon ontzettend vaag, je weet totaal niet waarvoor je opgeleid wordt.
'projectmatige bedrijfskunde'quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef hallowereld het volgende:
Om welke opleiding gaat het eigenlijk?
Als je dit echt meent, dan kun je beter vandaag dan morgen stoppen, want die 4 jaar ga je zo echt niet volmaken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:02 schreef Myers het volgende:
Klacht: project gestuurd onderwijs is hel op aarde
Conclusie: ik ga vier zeer depressieve, frustrerende en ongelukkige jaren tegemoet, pas in 2012 zal er weer een glimlach op mijn gezicht verschijnen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
Met als gevolg dat jij al je spul voor elkaar hebt en je de rest van je groepje tot de deadline achterna moet zitten dat ze eens wat moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Bij projecten moet je er gewoon voor zorgen dat jij de taken kan verdelen. Stel ook het projectplan e.d op. Meestal is de rest van de projectgroep net zo gedemotiveerd als TS en zien ze hier vaak tegen op. Uiteindelijk kun jij je richten op de leukere onderdelen van de case en voeren zij alle minder leuke onderdelen uit.
Een goed projectleider dekt zich hiertegen in.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat jij al je spul voor elkaar hebt en je de rest van je groepje tot de deadline achterna moet zitten dat ze eens wat moeten gaan doen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Precies, samenwerking is niet nodig.
"Iedereen die zich niet aan de deadlines houd word na 1 waarschuwing uit de groep gegooit"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Een goed projectleider dekt zich hiertegen in.
Ja, dan heb je gelukkig geen projecten.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
En mensen met superioriteitsgevoelens mogen ook wel uitsterven wat mij betreft
Simpel, maar zeer correctquote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
En als je dan in 2012 een baan hebt gevonden werk je...jawel aan projecten.
Pwnd.
Wat hij zegd, alleen moeten de werkstukken wel een toegevoegde waarden hebben... geen fantasie adviesnota's schrijven enzo die toch niet gebruikt worden want dat is zonde van m'n tijdquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Henno het volgende:
Gegevens in je hoofd stampen en op een tentamenzitting reproduceren vind ik nou juist het saaiste wat er is aan studeren... dergelijke vakken motiveren me juist totaal nietHet gaat er uiteindelijk om dat je met al die theorie iets nuttigs doet, erover nadenkt, en met je eigen ideeën/bijdrage komt (en die eventueel in de praktijk brengt, als dat voor een onderzoeks-/of praktijkopdracht van belang is).
Met alleen dingen uit het hoofd leren bereik je niets.
Duaal studeren ftwquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef l3laster het volgende:
[..]
Wat hij zegd, alleen moeten de werkstukken wel een toegevoegde waarden hebben... geen fantasie adviesnota's schrijven enzo die toch niet gebruikt worden want dat is zonde van m'n tijd
wtf heb je nou aan projecten. Moesten wij een sectorwerkstuk maken over schone energie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:39 schreef El_Rolando het volgende:
Alsof je alles uit een boek leert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |