Je wil toch niet beweren dat je echt niet weet hoe fossielen zijn ontstaan he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:11 schreef GasTurbine het volgende:
Nee hoor. Ik ben het alleen zat om maar telkens van de Gelovigen te horen dat het listen en trucs van God zijn, zonder bewijs.
Nou, heb je bewijs voor die fossielen?
Je zult branden in de hel.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef Klonk het volgende:
wat zou er gebeuren als je god verdom me stuurt
Het is jammer dat sommige gelovigen hun religieuze bevestiging moeten zoeken in het verdraaien van wetenschap en haar filosofiequote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, je geeft dus aan dat je het niet kunt bewijzen, er vanuit gaande dat ik het ook niet kan bewijzen.
Waarom is jouw waarheid dan meer waarheid dan mijn waarheid?
Neuh. Ik wil vooral weten wanneer ze volgens jou zijn ontstaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:52 schreef Klit het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat je echt niet weet hoe fossielen zijn ontstaan he?
Ik ook, nadat ik 'm twee blauwe ogen heb geslagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat de mail ervanuit gaat dat mensen het niet doorsturen omdat ze zich schamen. De meeste mensen geloven gewoon niet meer, klaar. Hele rare mail vind ik het, ik zou iemand die het oprecht naar mij zou doorsturen er ook een inhoudelijke reactie op geven waarom diegene dat niet meer zou moeten doen denk ik.
Dat is natuurlijk afhankelijk van het fossiel, die zijn niet allemaal tegelijk ontstaan namelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh. Ik wil vooral weten wanneer ze volgens jou zijn ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |