quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
In overleg met de dokter mag ik nu op dagen waarin ik extreem veel last heb 2 aerius nemen ipv 1tje.
Ik zou op sommige dagen echt niet weten hoe ik de dag anders door moest komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat is prettig ja!
Ik ben er tot nu toe nog genadig van afgekomen gelukkig.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zou op sommige dagen echt niet weten hoe ik de dag anders door moest komen.
Vanmorgen mijn collega's: moet je huilen?
Ik niet, maar mijn vader wel. Die heeft er heel erg veel baat bij. Normaal heeft hij sowieso al heel veel last van de luchtwegen (astma) en dankzij zijn hooikoorts is dat nog erger. Hij heeft bij de huisarts ook zo'n prik gehad en hij had er bijna geen last meer van. Maar mijn zus had bij de huisarts ook gevraagd naar zo'n prik, haar werd het echter afgeraden omdat er hormonen in zaten...quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig naar die prikken.. misschien iets voor volgend jaar!
Iemand ervaring?
Tja, ik heb altijd heel veel baat bij de "Kruidvat Hooikoortstabletten", die bevatten Loratadine, zijn ook nog eens de goedkoopste die je bij het Kruidvat kunt krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:26 schreef JeffreyXL het volgende:
Het vreemde is dat ik er overdag niet zo heel veel last van heb, het blijt bij wat kriebels in de neus, niezen, prikkende ogen en een jeukend gehemelte maar dit is goed te handelen. Maar 's nachts word ik er echt gestoord van. Net alsof je super verkouden bent het houd me nu al voor de 7de dag wakker. Ga nu maar eens kijken of ik iets bij de drogist kan krijgen. Iemand nog tips voor bepaalde producten..?
Zal ze zo eens gaan halen want ik ga echt niet nog een nacht wakker liggen. Nooit gehad en sinds vorig jaar is het ineens met alle hevigheid op komen zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik heb altijd heel veel baat bij de "Kruidvat Hooikoortstabletten", die bevatten Loratadine, zijn ook nog eens de goedkoopste die je bij het Kruidvat kunt krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |