abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58141903
Ik heb nergens last van.
Elke jaar heb ik rode ogen en niesbuien.

Komt denk ik door dat ik ben hardlopen.
Waardoor ik een grote weerstand heb opgebouwd.

Als ik ook door park of natuurgebeid loop heb ik nergens last van.
Ook niet op plaatsen waar pas gemaaid is.
pi_58141990
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.

O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....

Mijn echte hooikoortsseizoen begint meestal pas in mei, als het gras overal in bloei staat. Dus we zullen zien.
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:56:52 #28
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58142475
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.

Zou nog niet te vroeg juichen, het gras moet nog volop bloeien. Vorig jaar ging ik nu al halfdood van de hooikoorts maar heb nu ook nog helemaal niks. Als je in september nog nergens last van hebt mag je zeggen dat je niks hebt meer, maar denken dat door beetje hardlopen hooikoorts weggaat is wel heel positief gedacht.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 20 april 2008 @ 19:53:28 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_58186064
In tegenstelling tot voorgaande jaren, heb ik nog nergens last van

Alleen vorige week toen ik langs een pasgemaaid weiland fietste, maar dat doe ik nagenoeg nooit, dus daar ga ik niet moeilijk over doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58199165
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt een beetje als een festival, hooikoorts 2008!
Is het al uitverkocht?
Ruimschoots! Wil je mijn kaartje overkopen?
pi_58229768
*meld zich*

ben net begonnen met 'Allerfre', kijken of dat werkt. wat is nou eigenlijk het beste medicijn?
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:41:25 #32
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58229914
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:34 schreef Rekkof het volgende:
*meld zich*

ben net begonnen met 'Allerfre', kijken of dat werkt. wat is nou eigenlijk het beste medicijn?
Wisselt per persoon. De reguliere, in de winkel verkrijgbare, tabletten komen in twee varianten: pillen welke Loratadine bevatten (Allerfre bijvoorbeeld) en pillen met Cetirizine (bijvoorbeeld Reactine). Voor mij werkt de laatste een stuk beter dan de eerste, maar voor een ander persoon kan dat precies omgekeerd zijn. Het is maar uitproberen wat voor jou werkt. Eventueel kan je huisarts je nog sterkere medicijnen voorschrijven.

Daarnaast kan je zowel bij de drogist als via je huisarts nog neusspray en oogdruppels krijgen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58231177
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....

Mijn echte hooikoortsseizoen begint meestal pas in mei, als het gras overal in bloei staat. Dus we zullen zien.

Van hardlopen gaat hooikoorts niet over hoor
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_58234613
Maandag ochtend de eerste prik gekregen... nu komende 6 weken elke week een prik, ben benieuwd of dat (nu nog) gaat helpen.
Tot nu toe nog geen last gehad, maar toch wel de pillen gehaald bij de huisarts voord e zekerheid.

Iemand enig idee of die graspollen prikken nu nog nut kunnen hebben? had ze bij de dokter gevraagd in begin februari, maar de levering kwam pas vorige week binnen...
pi_58246584
en ja hoor, de ellende is hier weer begonnen.
Heb ontzettende niesbuien, rode ogen en af en toe erg last van benauwdheid.
Vooral gistermiddag toen pa aan het grasmaaien was..buuhuu
Ik begin maar weer met de pilletjes geloof ik
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_58247769
* Aufruhr meldt zich ook.

Jeukende ogen, lopende neus

POLLEN
pi_58247788
Ik heb van iemand gehoord dat je via accupunctuur van je hooikoorts kan afgeraken.
Weet iemand hier iets meer over of is het een fabeltje?
pi_58248457

Hier is 't ook weer zover.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:47:07 #39
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58249847
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:13 schreef sombogywogy het volgende:
Maandag ochtend de eerste prik gekregen... nu komende 6 weken elke week een prik, ben benieuwd of dat (nu nog) gaat helpen.
Tot nu toe nog geen last gehad, maar toch wel de pillen gehaald bij de huisarts voord e zekerheid.

Iemand enig idee of die graspollen prikken nu nog nut kunnen hebben? had ze bij de dokter gevraagd in begin februari, maar de levering kwam pas vorige week binnen...
Als het al effect heeft zal het dit jaar nog geen groot effect hebben denk ik. maar wie weet, alle beetjes helpen tenslotte.

ik heb nog steeds nergens last van (omgeving Amstelveen/Amsterdam Zuid). *klopt af*
  woensdag 23 april 2008 @ 13:27:48 #40
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58252326
Ik heb het sinds gisteren, ik kan m'n ogen niet openhouden en loop te niezen/snotteren. Ook word ike er misselijk van en krijg ik last van m'n buik. Toen ik vanmorgen opstond en onder de douche stond en ik leunde een beetje achterover kreeg ik last van steken aan de linkerkant van m'n buik.

Iemand die dit zelf ook heeft misschien?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58253981
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_58253992
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt een beetje als een festival, hooikoorts 2008!
Is het al uitverkocht?
Mijn ticket mag je altijd overkopen
  woensdag 23 april 2008 @ 14:46:44 #43
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58254095
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:41 schreef pinow het volgende:

[..]

Mijn ticket mag je altijd overkopen
Ik geef ze gratis weg, ik ben het liever kwijt dan rijk
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58254171
Yep. Ik dacht eerst dat het aan mijn lenzen lag, maar ik loop al zo'n drie dagen te tranen enzo. Nog geen last van mijn neus gelukkig. Wat zijn goed medicijnen of moet dat via de huisarts?
pi_58254208
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EricT het volgende:
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
Nu je het zegt. Thuis heb ik meer last dan in de stad zelf.
pi_58312769
Bij mij begint 't altijd als het weer warmer begint te worden en het 'lenteweer' er dus aan komt, zoals de laatste paar weken...
pi_58312816
Ik heb dus echt nergens last van.. Hopelijk blijft dat zo. Vind het zo verwonderlijk
*poef* nu is het weg
pi_58312818
Ik moet zeggen wonderwel dat het dit jaar iets minder heftig is dan voorgaande jaren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:48:04 #49
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58313989
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58314247
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
Ja dat kan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')