Zie hem ook regelmatig. Ken hem zelf niet maar fanatiek is ie zeker.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
Hij heeft eigenlijk Jensen, maar hij heeft liever de achternaam van zijn moeder, Perez dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef toma het volgende:
[..]
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deens
hoelaat?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef jna het volgende:
Dalijk Heitinga bij Holland Sport. o.a. over clubliefde
Dat is 2 keerquote:Gabri niet geschorst, Suárez en Silva wel
Gabri is niet geschorst voor de wedstrijd tegen Excelsior, zo meldt Ajax. Gisteren meldden wij naar aanleiding van informatie van Sport 1 dat dat wel het geval zou zijn, dat blijkt dus onjuist. De Catalaanse middenvelder staat nog wel op scherp en zal bij een gele kaart in die wedstrijd de wedstrijd tegen PSV moeten missen. Bruno Silva en Luis Súarez zijn wél geschorst.
KNJB!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef Jasza het volgende:
Dat gaan we natuurlijk ff kijken.
triestig dat het niet al verplicht isquote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef Wooldoor het volgende:
Net als Gomez zou ook Gabri gewoon Nederlands moeten leren spreken.
Deze zomer ga ik er eigenlijk vanuit dat Defour komt en die toch wel in de basis zal gaan spelen samen met Perez, Gabri en Lindgren op het middenveld.
Verder een goede verdediger en ik denk aan een buitenlander die al wat ervaring heeft maar niet te oud is.
gio en geen club liefdequote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is pas clubliefde. Niet zoals van Bronckhorst zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |