12 is goodquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Binnenkort opereren dus.quote:Gregory van der Wiel trainde maandagochtend nog apart. Het lijkt langzaam beter te gaan met de jonge verdediger. Hij deed weer pittige oefeningen met de bal en liet zien ook weer behoorlijk aan te kunnen zetten.
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.quote:
De loting was al aangepast voor ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
groote van het uitvakquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
Ah ja dat is natuurlijk logisch, dan zal het dit jaar wel 13 worden ofzo ja, als VVV degradeert toch hetzelfde?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
quote:'Ajax van beurs desastreus voor sportieve ambities'
Geschreven op maandag, 25 februari om 16:37
Het voorstel van de commisie-Coronel om Ajax van de beurs te halen is volgens sportmarketingexpert Frank van den Wall Bake een risico-volle zet. Van den Wall Bake is van mening dat het opheffen van de beursnotering alleen maar nog schadelijkere gevolgen zal hebben voor de sportieve toekomst van de Amsterdamse club.
“Ajax wordt geregeerd door populisme, door wat goed valt bij het volk”, verklaarde Van den Wall Bake tegenover Sportweek. “Het voorstel om de beursnotering te beëindigen is ook zoiets. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar het is er nou eenmaal.”
Volgens Van den Wall Bake is een leegloop van de selectie een onafwendbaar gevolg van de veranderende financiële huishouding. “Dat terugdraaien kost ongetwijfeld klauwen met geld. Dan móet je Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg verkopen, en ben je alleen nog maar verder van huis.”
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfersquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen(wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.
Verder moeter er óf nieuwe vleugelspitsen komen óf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
Inderdaad, en als blijkt dat Ajax de boel terug koopt zal het aandeel ook nog wel even flink omhoog schietenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.
Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |