quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Tom89 het volgende:
Requiem for a Dream
De eerste (en tweede) keer dat ik deze film zag was ik een beetje overweldigd.
Ik heb me nog NOOIT zo kut gevoeld door een film. Kon het niet helpen om uit pure ongelukkigheid een traantje te laten.
[ afbeelding ]
Overigens heeft The Fountain ook wel een traantje weg kunnen trekken. Prachtige film...
[ afbeelding ]
Prachtige formule: Darren Aronofsky-film + Clint Mansell-muziek = GOED
Ben ik het helemaal mee eens, tevens een van de beste films die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Tom89 het volgende:
Requiem for a Dream
De eerste (en tweede) keer dat ik deze film zag was ik een beetje overweldigd.
Ik heb me nog NOOIT zo kut gevoeld door een film. Kon het niet helpen om uit pure ongelukkigheid een traantje te laten.
[ afbeelding ]
Mar Adentroquote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef cultheld het volgende:
Hotel Rwanda, Simon, Dancer In The Dark, Schindler's List, Mar Adentro: zo maar een paar titels die in me op komen.
Vooral omdat de rol naar Sean Penn ging. Niet achter hem uitgehaald. Verder moet natuurlijk La Dolce Vita erbij.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I Am Sam ook al langskomen, ook een erg goede.
Schitterende film, maar een tranentrekker?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooral omdat de rol naar Sean Penn ging. Niet achter hem uitgehaald. Verder moet natuurlijk La Dolce Vita erbij.
Over smaak valt niet te twisten. Ik vond het een tranentrekker, wellicht omdat ik half Italiaans ben.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schitterende film, maar een tranentrekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |