quote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Locusta het volgende:
Ik heb echt enorm moeten janken om de tekenfilm "Watership Down"
/Edit deze dus:
[ afbeelding ]
Philadelphia idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Samzz het volgende:
Philadelpia en The Green Mile, dat zijn de tranentrekkers!
Inderdaad zeg... ook een goede.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Laatste keer dat ik moest huilen was bij Into The Wild.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:47 schreef On het volgende:
ik heb als klein kind alleen gehuild bij the lion king.![]()
Dat was een pracht momentquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:02 schreef Tom89 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... ook een goede.
Als Ron vraagt of hij 'm mag adopteren. Ik kreeg spontaan een brok in m'n keel en moest ook een traantje wegpinken.![]()
Die rol was zeker Oscar-waardig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was een pracht momentMaar ook op
Dat was inderdaad ook een mooi moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had van te voren niet verwacht dat het zo zou aflopen, maar vond het zeker een waardig einde.
Pfff... krijg nu meteen al weer zin om 'm nog een keer te kijken.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Tom89 het volgende:
Requiem for a Dream
De eerste (en tweede) keer dat ik deze film zag was ik een beetje overweldigd.
Ik heb me nog NOOIT zo kut gevoeld door een film. Kon het niet helpen om uit pure ongelukkigheid een traantje te laten.
[ afbeelding ]
Overigens heeft The Fountain ook wel een traantje weg kunnen trekken. Prachtige film...
[ afbeelding ]
Prachtige formule: Darren Aronofsky-film + Clint Mansell-muziek = GOED
Ben ik het helemaal mee eens, tevens een van de beste films die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Tom89 het volgende:
Requiem for a Dream
De eerste (en tweede) keer dat ik deze film zag was ik een beetje overweldigd.
Ik heb me nog NOOIT zo kut gevoeld door een film. Kon het niet helpen om uit pure ongelukkigheid een traantje te laten.
[ afbeelding ]
Mar Adentroquote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef cultheld het volgende:
Hotel Rwanda, Simon, Dancer In The Dark, Schindler's List, Mar Adentro: zo maar een paar titels die in me op komen.
Vooral omdat de rol naar Sean Penn ging. Niet achter hem uitgehaald. Verder moet natuurlijk La Dolce Vita erbij.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I Am Sam ook al langskomen, ook een erg goede.
Schitterende film, maar een tranentrekker?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooral omdat de rol naar Sean Penn ging. Niet achter hem uitgehaald. Verder moet natuurlijk La Dolce Vita erbij.
Over smaak valt niet te twisten. Ik vond het een tranentrekker, wellicht omdat ik half Italiaans ben.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schitterende film, maar een tranentrekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |