quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:14 schreef Roi het volgende:
Hoe zou jij reageren wanneer dit bovenstaande gebeurd. Hoe zouden de mensen reageren! Zouden er rellen uitbreken?
Jouw gedachtes hierover !
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:49 schreef zarGon het volgende:
Dan is er nog altijd stage6.com etc.
Hulu, heb je alleen geen flikker aan als je niet de in VS woont :wquote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
Was dat die site waar je live shows kon zien?
Zo ja, stond eigenlijk niks boeiends op de laatste keer dat ik er was.
Zo nee, geen idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
da's gewoon een youtube kloon
Tuurlijk, heb je een paar yottabyte aan opslag en bandbreedte over? Dan regel ik dat wel even!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:08 schreef 8D het volgende:
Ok, wie begint een 'stage7' site, of 'newstage6' ?Vind het wel jammer, Stage6 was gewoon vanwege de kwaliteit geweldig!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:08 schreef 8D het volgende:
Ok, wie begint een 'stage7' site, of 'newstage6' ?Vind het wel jammer, Stage6 was gewoon vanwege de kwaliteit geweldig!
Het moet op zich wel te regelen zijn, als je goede partners kunt vinden voor o.a. de bandbreedte. Opslag kost tegenwoordig niet zo heel veel meer, al zal professionele serverhardware wel wat duurder zijn dan de standaard desktopmeuq.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je een paar yottabyte aan opslag en bandbreedte over? Dan regel ik dat wel even!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |