jij hebt het script vast gelezen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
Nee die glazen wijn die die alcoholistische snol om half 2 s'middags al naar binnen werktquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Nou, lekker hoor, appeltaart om 11 uur vanavond
Niet zo gek....alles wordt afgeblazenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
+1 Voor de appeltaartquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
Ja ik snap het wel, maar ik vind het zo zonde. Als je nagaat dat de medestanders van Brian en Amanda wel alles mochten wat maar in ze opkwam... Echt een gemiste kans.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Niet zo gek....alles wordt afgeblazen
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.
Eric let goed op en is op dit moment Huub's oren en ogen..en da's wel nodig ook!
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.
waar gaat dit over!!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Je kan aan Jaap en Huub altijd goed merken als er iets speelt van achter...
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.
[ afbeelding ]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
boring
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
En kleine koekjes met glazuur.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.
Ze zijn nu van plan om elke week een taart te bakken, jottum
Volgens DGK site heeft Claire vanacht al gehuild toen Huub boos op haar was. Ze zal toch niet alleen maar lachen en huilen daar.....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |