Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!quote:
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Claire mag niet meer drinken.
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Eric zegt het net zelf ook, 'ik ben nog niet eens tips'.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Nee, anders is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Het zou eens focking tijd worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Leg de oordopjes maar vast klaar! De spraakwaterval gaat los!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ander is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.
Echt niet lieverd, daar is zo'n beest een beetje te groot voor.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!![]()
(Zei Peter de vegetarier die al 19 jaar geen dier meer heeft aangeraakt.......)
Goh, misschien een groepsgesprek? Iets anders kan ik me niet indenken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Let's partyquote:Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is me opgevallen dat Claire goed tegen drank kan, ze klokt ze echt naar binnen. Btw, ze zit al vanaf 16.00 uur aan de rosé.
Unlike Amanda, die was voor de 16.00 uur regel om die tijd al ladderzat.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:22 schreef noekje het volgende:
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.
Da's tof van Claire. Die gaat iig niet af na 19.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |