Wát een heerlijk beessie zeg, die witte vacht met de rode vlekjesquote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Afgelopen vrijdag zijn mijn vriendin en ik naar het asiel in Heerlen gegaan om te kijken naar katten, hier zitten de katten allemaal gehokt en komen er vrij weinig uit.
Voor ¤50,- mochten we hem meenemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb mijn vriend al overstagquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik houd jullie allemaal verantwoordelijk voor t feit dat ik mn vriend al een week aan zn kop aant zeuren ben om een asielhondje.

dank uquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Evert, Baloe/Loetje en Ziggy, de asielactie poekelsIk heb een groot zwak voor ze!
Voor de andere asieldieren en de mensen die ze er vandaan hebben gehaald ook hoor! Helden!![]()

Ik zat even terug te lezen en wát een mooi schildpadje is dit!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef egg-bird het volgende:
ook mn vriendin en ik hebben onze poes uit t asiel in enschede gehaald.
Zou niet zindelijk zijn en niet zo gek zijn op aandacht. ze konden er niet verder naast zitten dus denk dat de vorige baasjes haar gewoon niet meer wouden hebben.
foto.
[ afbeelding ]
Dat stomme blauwe doekje is er ook van af.
-edit-
ze zou 12 moeten zijn toen we haar eruit haalden dus nu 14 jaartjes oud

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |