abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:49:41 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57378055
Ik had nog helemaal geen foto gepost van onze asielpoezel Ziggy
Bij deze:
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57378509
Voor Ziggy is eten duidelijk een serieuze zaak!
pi_57468506
quote:
Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Afgelopen vrijdag zijn mijn vriendin en ik naar het asiel in Heerlen gegaan om te kijken naar katten, hier zitten de katten allemaal gehokt en komen er vrij weinig uit.

Voor ¤50,- mochten we hem meenemen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wát een heerlijk beessie zeg, die witte vacht met de rode vlekjes
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57480201
ik houd jullie allemaal verantwoordelijk voor t feit dat ik mn vriend al een week aan zn kop aant zeuren ben om een asielhondje.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57480792
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik houd jullie allemaal verantwoordelijk voor t feit dat ik mn vriend al een week aan zn kop aant zeuren ben om een asielhondje.
Ik heb mijn vriend al overstag alleen moet ik nog wel héél lang wachten (we hebben afgesproken pas als de poes er niet meer is en zij is nu 14)
And the druids turn to stone...
pi_57487524
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Evert, Baloe/Loetje en Ziggy, de asielactie poekels Ik heb een groot zwak voor ze!
Voor de andere asieldieren en de mensen die ze er vandaan hebben gehaald ook hoor! Helden!
dank u
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:08:10 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57491177
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef egg-bird het volgende:
ook mn vriendin en ik hebben onze poes uit t asiel in enschede gehaald.
Zou niet zindelijk zijn en niet zo gek zijn op aandacht. ze konden er niet verder naast zitten dus denk dat de vorige baasjes haar gewoon niet meer wouden hebben.

foto.
[ afbeelding ]
Dat stomme blauwe doekje is er ook van af.
-edit-
ze zou 12 moeten zijn toen we haar eruit haalden dus nu 14 jaartjes oud
Ik zat even terug te lezen en wát een mooi schildpadje is dit!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57501492
Ik heb zelf mijn kat bij particulieren vandaan, omdat dat toevallig zo uitkwam (via een kennis). Maar ik was al druk bezig om op de site van dierenasiel Tussenhaven in Goes te kijken naar een lieve kat. Hele leuke website trouwens!
Mijn ouders hebben een kitten uit het asiel gehaald (ik geloof in Zierikzee ofzo), zonder problemen. Ze was wat schuw in het begin, maar daar is nu niets meer van te merken! En een kortingsbon erbij voor de sterilisatie.

Mijn kat is al 6, dus ik heb wel een kat met een verleden in huis gehaald, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Ze was al (kattenbak)zindelijk, en een klein beetje te dik. Maar ze is ondertussen al goed afgevallen, en is het liefst altijd bij je in de buurt.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_57501603
tvp
underground forever baby
pi_57541338
Het is dat ik op kamers zit en het al een ramp vind dat mijn hamstertjes zo weinig ruimte hebben in hun, relatief aan een kooi die men normaal voor een hamster zou komen, kleine bak.. zou ik zo een poes/kat nemen.

Prachtig, de dynamische bewegingen van zo'n dier. *zag er net weer een op het dak van de buren
Ik zou er zo al mijn liefde in stoppen van bewondering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')