Hij heet Dimmiequote:Op zondag 2 maart 2008 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Evert en de kat van Big_Fat_Wombcat (heeft 'ie al een naam): wat een prachtexemplaren.

Absoluut niet raar, en zo te horen zelfs een aanrader in dit geval. Wat vreemd zeg, dat ze je gewoon een andere kat proberen aan te smerenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Silvieja het volgende:
Ben vandaag bij het asiel langsgeweest. Op zoek naar een kat. Ben er niet zo over te spreken omdat ze ons zowat een kat opdrongen. Wij vroeger uitdrukkelijk om een kat die in een flat kon. Die hadden ze niet dus wilden ze dat we maar een buitenkat namen. Nadat we duidelijk hebben gemaakt dat we dat zielig vonden zijn we weggegaan.
Is het raar om naar een dierenasiel een eindje uit de buurt te gaan?

Inderdation, graag de naam van dit asiel.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Absoluut niet raar, en zo te horen zelfs een aanrader in dit geval. Wat vreemd zeg, dat ze je gewoon een andere kat proberen aan te smeren [afbeelding]

Ik denk dat het vooral aan die bepaalde medewerker lag (dat zijn ook 'maar' vrijwilligers allemaal). Om nu een heel asiel als slecht te bestempelen is denk ik ook wat te rigoreus.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdation, graag de naam van dit asiel.

Dat is niet mijn plan. Ik wil alleen dat mensen die daar heen gaan weten dat ze goed uit hun doppen moeten kijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral aan die bepaalde medewerker lag (dat zijn ook 'maar' vrijwilligers allemaal). Om nu een heel asiel als slecht te bestempelen is denk ik ook wat te rigoreus.

Uiteraard. En overal lijkt me.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet mijn plan. Ik wil alleen dat mensen die daar heen gaan weten dat ze goed uit hun doppen moeten kijken.

quote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
zo zie je maar weer dat inderdaad moet blijven opletten!
Sowieso ja. Maar bij sommige dingen moet je extra goed opletten.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uiteraard. En overal lijkt me. [afbeelding]

Wat een leukerd !quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef Silvieja het volgende:
Vandaag zijn we bij een asiel in sliedrecht geweest en daar hebben we Tanja gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een leuk poesje van 3 jaar dat veel van aandacht houdt, maar ook aardig van zich af kan bijten wanneer nodig! Ze heeft wat blaasgruis probleempjes, maar dat gaat helemaal goed komen! We mogen haar donderdag halen. Nu maar hopen dat het goed komt tussen onze kat MeneerPoes en Tanja.

Thanks!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat een leukerd !
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenootje
waarom ligt ze in een konijnenkooi ?![]()

Wat een koppiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef Silvieja het volgende:
Vandaag zijn we bij een asiel in sliedrecht geweest en daar hebben we Tanja gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een leuk poesje van 3 jaar dat veel van aandacht houdt, maar ook aardig van zich af kan bijten wanneer nodig! Ze heeft wat blaasgruis probleempjes, maar dat gaat helemaal goed komen! We mogen haar donderdag halen. Nu maar hopen dat het goed komt tussen onze kat MeneerPoes en Tanja.

Wát een heerlijk beessie zeg, die witte vacht met de rode vlekjesquote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Afgelopen vrijdag zijn mijn vriendin en ik naar het asiel in Heerlen gegaan om te kijken naar katten, hier zitten de katten allemaal gehokt en komen er vrij weinig uit.
Voor ¤50,- mochten we hem meenemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb mijn vriend al overstagquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik houd jullie allemaal verantwoordelijk voor t feit dat ik mn vriend al een week aan zn kop aant zeuren ben om een asielhondje.

dank uquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Evert, Baloe/Loetje en Ziggy, de asielactie poekelsIk heb een groot zwak voor ze!
Voor de andere asieldieren en de mensen die ze er vandaan hebben gehaald ook hoor! Helden!![]()

Ik zat even terug te lezen en wát een mooi schildpadje is dit!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef egg-bird het volgende:
ook mn vriendin en ik hebben onze poes uit t asiel in enschede gehaald.
Zou niet zindelijk zijn en niet zo gek zijn op aandacht. ze konden er niet verder naast zitten dus denk dat de vorige baasjes haar gewoon niet meer wouden hebben.
foto.
[ afbeelding ]
Dat stomme blauwe doekje is er ook van af.
-edit-
ze zou 12 moeten zijn toen we haar eruit haalden dus nu 14 jaartjes oud

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |