Wie weet hier meer over?
Zo kopte Prive deze week. Natuurlijk komt deze 'literatuur' ook bij Mona thuis over de vloer. Ik vermoed dat dit het stof heeft doen opwaaien in huize Mona en haar kinderen hier aan gerefereerd hebben in de bewuste brief.
Dus toen Mona 'die naam hoorde' wist ze dat ze eruit moest om haar huwelijk te kunnen redden. Ten minste, dit is mijn redennering.
de brief die ze gekregen heeft was van de eerste week
de kinderen worden niet echt gepest op school
mona doet een media break
ik geloof dus dat hier iets meer spreekt dan haar kinderen alleen maar de tijd zal het leren
quote:
op 10-30-1999 om 12:20 AM schreef Re het volgende:
bladieblade brief die ze gekregen heeft was van de eerste week
bladiebla
Waar heb je dat gehoord??! En als dat zo is, waarom die brief dan nu pas geven?
Is dit weer een bewijs van het Grote Veronica Plan?
Ze hadden 't sowieso te druk met lachen daar.
Waarom hebben de programma-makers van Big Brother ervoor gekozen de bewoners fl. 10.000 aan te bieden om het huis vrijwillig te verlaten?
“Wij wilden de bewoners herinneren aan het feit dat ze het huis vrijwillig kunnen verlaten. Het is een hechte groep geworden en het is mogelijk dat de bewoners die met het idee spelen om weg te gaan, de groep niet afvallig willen zijn. Volgens het concept van Big Brother geven wij impulsen als dat nodig is, op elk gegeven moment. Wij hebben afgesproken met de psychologen dat zij zouden aangeven wanneer een of meer bewoners het volgens hen moeilijk hadden. Dit was het moment. We waren bang dat die bewoners dat niet durfden te bekennen. De fl. 10.000 was bedoeld om die drempel te verlagen. ”
Is dit niet strijdig met het concept van Big Brother?”
“Nee, want zoals wij al aangaven , hebben wij altijd de mogelijkheid nieuwe impulsen te geven als dat nodig is. Voor ons is het belangrijkste dat we het welzijn van de bewoners en hun naasten waarborgen. Dat is wat we nu gedaan hebben ”
Het lijkt alsof dit bewust een actie was om bepaalde bewoners, bijvoorbeeld Mona, uit het huis te krijgen. Klopt dat?
“Natuurlijk niet. Mona heeft de hele selectieprocedure doorlopen en is door ons juist gekozen om de groep te versterken. De psychologen gaven aan dat een aantal mensen het moeilijk had en wilden hun welzijn waarborgen. Vandaar de herinnering aan het vrijwillig kunnen verlaten van het huis. Er is in het belang van de bewoners gehandeld.”
Deze actie valt samen met de brieven voor Mona en haar kinderen. Is dit bewust?
“Nee, de bewoners met kinderen ontvangen regelmatig post en deze brieven waren bedoeld om haar een oppepper te geven na haar val bij de weekopdracht.”
Waarom hebben de programma-makers van Big Brother ervoor gekozen de bewoners fl. 10.000 aan te bieden om het huis vrijwillig te verlaten?
“Wij wilden de bewoners herinneren aan het feit dat ze zwaar verneukt worden. Het is een bloedsaaie groep geworden en het is mogelijk dat de bewoners die met het idee spelen om te blijven zitten, de kijkcijfers naar beneden halen. Volgens het concept van Big Brother geven wij impulsen als dat nodig is, op elk gegeven moment. Wij hebben afgesproken met de psychologen dat zij een of meer bewoners eens flink zouden intimideren. Dit was het moment. We waren bang dat die bewoners ons nog langer zouden vervelen. De fl. 10.000 was bedoeld om die drempel te verlagen. ”
Is dit niet strijdig met het concept van Big Brother?”
“Nee, want zoals wij al aangaven , hebben wij altijd de mogelijkheid nieuwe impulsen te geven als dat nodig is. Voor ons is het belangrijkste dat we de kluit belazeren. Dat is wat we nu gedaan hebben ”
Het lijkt alsof dit bewust een actie was om bepaalde bewoners, bijvoorbeeld Mona, uit het huis te krijgen. Klopt dat?
“Ja natuurlijk. Mona heeft de hele selectieprocedure doorlopen en is door ons totaal verkeerd ingeschat. De psychologen gaven aan dat Mona's huwelijk in een crisis verkeerde en wilden dat graag uitbuiten. Vandaar de herinnering aan het vrijwillig kunnen verlaten van het huis. Er is in het belang van de kijkers gehandeld.”
Deze actie valt samen met de brieven voor Mona en haar kinderen. Is dit bewust?
“Ja, de bewoners met kinderen ontvangen regelmatig post en deze brieven waren bedoeld om haar de genadeslag te geven na haar val bij de weekopdracht.”
Ooit komt de waarheid naar buiten.
Parlementiare enquete naar waarom er zes ex-bewoners van he BB-huis zelfmoord hebben gepleegd.
Over de zevende dode is reeds alles bekend. Deze begon in het huis al meer met zijn ogen te knipperen wat na een paar maanden leidde tot woordblindheid. Na verloop van tijd zag hij plots het woord raazuH ergens staan. Pakte zijn door Boreel verstrekte vertaalboekje zocht het woord en, gediciplineerd als hij was, pleegde zelfmoord.
raazuH is de vertaling uit het oost Mongools van het woord harikiri voor beginners. dislectie
quote:
op 10-29-1999 om 11:13 PM schreef Homer het volgende:
"Minaar Mona komt er via Big Brother achter dat zij getrouwd is!"
Ik ben effe heel sneaky een boekenwinkel binnengelopen en heb even de Privé met bovenstaande titel opengedaan, ik kon het niet laten. Er stond o.a. over Mona in dat het de producers van VOO irriteerde dat zij mensen tegen elkaar aan het opstoken was. Zij zou een verhouding hebben (of gehad) met een zoon van een groot horeca-exploitant in Amsterdam. Hij kwam via de tv er dus achter dat zij getrouwd was. Verder stond er vermeld dat Monica een berucht persoon in Amsterdam is en dat veel mannen haar leuk vinden ofzo iets.
Dus als zij een naam heeft gehoord van Veronica, zou het die van haar (ex)minnaar zijn geweest!? Was dat de fatale beslissing????????
Vandaar dat haar echtgenoot zo para tussen het publiek zat afgelopen donderdag.
Groetjes
Het is een van de twee redenen dat M. het huis heeft verlaten. Samen met haar kinderen heeft M. aan een Heropvoedingscursus, met een sociaal werkster, deel te nemen. Dit naar aanleiding van wat problemen intern. Deze cursus is naar dat ik heb gehoord afgerond, maar ik heb begrepen dat ze vlak na het afronden van deze cursus, het BB huis heeft betreden. Je kunt wel raden dat dit niet goed kan gaan. Tevens is het een probeersel geweest voor M. om een nare gewoonte proberen af te leren, M. is nl. een vreselijke egoist, stappen enzo terwijl manlief op de kid's moet passen en ook diverse andere zaken. Mijn bron is uiterst betrouwbaar maar mag ik niet vermelden. Dit omdat e.e.a. te maken heeft met zwijgplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |