Nee totaal niet eigenlijk, ik word alleen ziek van al die "Love, Kiss, 4EF, XOXOX," shit en wil dat gewoon een beetje in het belachelijke trekken door er iets neer te zetten wat compleet niet romantisch is.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een kleuter, zit nog met z'n gedachten bij de poep en plas-humor
Net alsof iedereen gaat kijken wat jij achterop je I-pod gegraveerd hebtquote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, ik word alleen ziek van al die "Love, Kiss, 4EF, XOXOX," shit en wil dat gewoon een beetje in het belachelijke trekken door er iets neer te zetten wat compleet niet romantisch is.
Maar bij nader inzien kan het ook wat anders zijn, Baksteen ofzo
Als er weer iemand naar me toe komt met het verhaal:quote:Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof iedereen gaat kijken wat jij achterop je I-pod gegraveerd hebt
Kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen ik het lasquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als er weer iemant naar me toe komt met het verhaal:
"KIJK WAT MIJN FRIENDJE VOOR ME HEEFT GEKOCHT? KIJK DIE LIEVE INSCRIPTIE! LOVE YOU 4-EVAH!!!"
Dan kan ik zeggen, kijk ik heb er Anus opstaan en heb hem mezelf kado gedaan.
Hoppa weg romantiek.
maar daar ging het helemaal niet over, het ging erover dat ik van Apple niet het woordje ANUS op mijn ipodje mag graveren.
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een kleuter, zit nog met z'n gedachten bij de poep en plas-humor
Dat zeker, ik denk dat TS hem binnen een uur verkocht heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.
Je hebt het wel getroffen met mij hequote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeker, ik denk dat TS hem binnen een uur verkocht heeft
Nou en hoequote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt het wel getroffen met mij he
Oja, spelling-nueqen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en hoe![]()
En nu weer terug naar je les Nederlands
Die letters lukken echt nooit zo mooi als dat je het laat laseren. En stel dat het helemaal mislukt, dan loop je echt keihard voor lul met je lelijk gegraveerde anusquote:Op maandag 25 februari 2008 15:24 schreef House-Musik het volgende:
Kan je het er zelf niet in zetten? Een dag nadat ik hem had zat die grijze achterkant al helemaal onder de krassen dus een woord erin zetten moet niet zo moeilijk zijn
Yaaaaaaaah dat mag welquote:Op maandag 25 februari 2008 15:31 schreef BereNDD het volgende:
mag het wel met spaties?? A N U S
je koopt een roze ipod nano, met de text anus, R U GAY?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yaaaaaaaah dat mag wel![]()
Helemaal niet aan gedacht![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |