abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57362981
Damian is eindelijk aan het opknappen.

Aah wat klinkt dat lief Chacama.

En Thies aan het trommelen, klinkt ook erg leuk!
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:00:45 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57363699
Jojogirl, wat naar dat hij er zo ziek van geworden is...

Ik 'chanteerde' een van mijn kleine vriendjes wel eens om een kusje. Dan trok ik zijn speen eruit en zei ik kusje? en die kreeg ik dan ook standaard en daarna de speen er weer in.
Werkte trouwens alleen bij mij, niet eens bij papa of mama!
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 00:26:37 #203
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57365585
Lucie doet het tweetalig. De ene keer roept ze 'kusje!' en de andere keer 'tútsje!'. (Papa is Fries) En dan moet er gekust worden. Zodra ze haar jasje aan heeft gaat ze ook iedereen gedag zeggen, ongeacht of hij/zij met haar mee gaat of niet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:48:49 #204
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57367956
Daar kan ik niks over zeggen appelsap. Anna is nooit langer dan 2 dagen ziek geweest en ik ging altijd op mijn gevoel af of we de ha moesten bellen of langs moesten gaan. Anderhalve week is wel lang.

Beterschap voor Finn, waterpokken zijn niet leuk.

Wat leuk dat Thies zo trommelt! Wanneer is zijn eerste optreden?

Anna vind het versje van 'daar komt een muisje aangelopen' erg leuk. Ze kan nu rondjes draaien. Zo schattig is dat, dan gaan we dansen en zij draait rondjes tot ze dol is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:06:41 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57369172
Hoe is het eigenlijk met ons Vlaamse Fonske?

Ik had het nog niet verteld hier, maar afgelopen zaterdag is mijn fiets met Storm in het voorzitje, omgevallen. Storm kwam met zijn koppie op een houten bankje terecht en toen op de grond, heel zielig. Ik voelde me uiteraard heel schuldig, want had hem (op een dubbel fietsstandaard weliswaar) gewoon achter me alleen in de fiets laten zitten, terwijl ik met Maria even naar de kippen keek. Ai ai ai. Hij bloedde in zijn mondje en moest vooral heel erg hard en lang huilen. Arm ding. Niets aan over gehouden verder, behalve dan bij mijzelf: schuldgevoel erover. Maar dat ebt wel weg en ik doe het gewoon nooit meer zo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:15:58 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57369322
Oei Sugar, ik heb zoiets een keer met een oppaskindje gehad, die zat voorin het fietszitje en ik was binnen nog iets vergeten..ik rende nog even snel de gang in en BOEM, daar lag hij in een perkje met rozen (met stekels ook nog). Brullen natuurlijk maar gelukkig had ie op een paar flinke schrammen niets.

God, wat voelde ik me toen ook schuldig zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57369510
ooh wat ellendig sugar. ik heb 't ook wel eens gedaan, zo héél snel heen en weer terwijl er al 1 op de fiets zat, maar dóódeng vond ik 't en doe 't ook nooit weer. ze kunnen zo ongelukkig terecht komen. m'n nichtje heeft zo eens haar heup gebroken. sugar, fijn dat 't meevalt met de schade! wat een schrik he.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:29:15 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57369563
Ik ging niet eens heel snel op en neer, ik ging gewoon met Maria vrolijk naar de kippen kijken en foto's maken. Maar wel dat dubbele standaard, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57369664
Finn beterschap!

Ai Sugar, wat zielig! Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden.
Heb het ook wel eens bijna gehad met Damian. Hij zat al voor op de fiets en ik deed even de poort open, 2 meter ervandaan. Hij schommelde zo hard heen en weer dat de fiets omviel maar ik zag het gelukkig optijd dus ik kon hem nog tegenhouden. Maar ik kan me goed voorstellen hoe schuldig jij je moet voelen!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:35:26 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57369682
Ja maar als ie even flink zijn gewicht "in de strijd" gooit haalt zo'n dubbele standaard ook niet veel uit...nou ja, al doende leer je he

Ik had gisteren ook wat leuks; Dean had nogal last van rode billetjes en ik heb hier wel eens gelezen dat het dan goed is om even het blote kontje aan de frisse lucht bloot te stellen .

Oke, dus zo gezegd zo gedaan, ik sta eventjes eten te maken voor Dean en na een minuut of 5 denk ik : "Wat is ie toch stil?!" dus ik kijk in om het hoekje en daar staat meneertje, in een vijver van poep, zijn blokkentafel (met van die fijne noppen, waar van alles tussen gaat zitten) in te smeren met POEP .

Op de vloer was een soort negatieve ruimte ontstaan waar zijn voetjes waren geweest .

Dus ik zeg "WAT DOE JE" en daar schrok ie een beetje van, het mondje werd een vierkantje en het, erg bruine, vingertje ging richting lipje....ik ben nog nooit zo snel in de douche gerend .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:53:09 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57370041
Whahahaha, Dean en Vivi.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:56:13 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57370103
'T was fijn joh !
pi_57370509
He bah Sugar, wat zullen jullie geschrokken zijn!

Die Dean!
pi_57371679
whahahhaha Dean! Feestnummer! ik vind je echt geweldig

Sugar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar ja, kan gebeuren toch
Wel sneu voor Storm.....je hebt hem daarna vast extra veel geknuffeld!

Mijn kleine meisje is ziek....:(
ze kreeg gisteravond ineens koorts. vannacht gloeide ze het uit, temp gaf 39 graden aan, dus viel me nog enigzins mee. Maar och wat was ze verdrietig. Kon haar maar moeilijk troosten.
Vandaag nog steeds koortsig en jammerig. Ze wil alleen op schoot, met speen en knuffel in de hand.
Gelukkig eet en drinkt ze wel....
Voor morgen hadden we een afspraak bij de fotograaf, maar die cancel ik maar.

Owlet, gefeliciteerd met je zwangerschap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57372317
Dean!
Het lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten opruimen!

Ach Meike ziek! Vervelend dat ze zo moeilijk te troosten is. Beterschap!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:44:36 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57372600
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:31 schreef appelsap het volgende:
Dean!
Het lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten opruimen!

Ach Meike ziek! Vervelend dat ze zo moeilijk te troosten is. Beterschap!
Ach, van je eigen kind is het niet zo vies toch?

Meike beterschap! Het heersthoor Karin, Dean is ook niet zo lekker en ik heb het van meer kindjes gehoord. Maar wel zielig altijd he.
pi_57372950
misschien komen de waterpokken er nog wel achteraan, er was hier op Meikes verjaardag een kindje dat vlak daarna de waterpokken kreeg. nou ja, afwachten maar.

Ik had gister op het KDV een kindje waarbij de poep de broekspijpen uitkwam......! Dat was een leuk klusje om op te ruimen haha....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24:27 #218
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57373489
Sugar, ik heb het toevallig vanmorgen even vlug gedaan, op en neer met simon in de fietsstoel.
Lucky me, denk ik nu.

Vivi! Wat een prachtpost weer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:28:47 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57375116
Maaaaaarrrrr die Dean!
En zijn moeder die het weer smakelijk weet te vertellen!

Suug, wat erg, die val! Gelukkig lijkt het mee te vallen... op zijn bolletje en een voor jou voor de schrik.

Jojogirl, ik ben gisteren helemaal vergeten om je sterkte te wensen met Finn. Ik was het wel van plan. Beterschap hoor, voor je mannetje!
En Karin ook beterschap voor je Mei(s)ke.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:45:17 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57383362
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:46:05 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57383382
Oh Moonah, Thies krijgt een drumstel voor zijn verjaardag van mij.

Slaapt ie nog bij jullie op de kamer btw?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:54:38 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57383577
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
zeker als kruipen er voor zorgt dat ze er sneller zijn en meer stabiel. Maud kiest er na een lange dag van veel vallen en opstaan ook nog voor. Zeker als d'r grote zus alles eerder probeert te pakken enz. Dan gaat ze over op kruipen en wint ze het meestal en zonder van 'grote' hoogte te vallen.

Ze heeft weer en behoorlijke buil (ei) op d'r hoofd. Ach, in het kader van pasen of zo. Maar de klap was hard genoeg om te controleren of ze niet een hersenschuddig had opgelopen. Mijn kleine tuimelaar....
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:56:39 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57383625
Hoezo slaapt hij nog bij ons op de kamer? Hij slaapt vanaf een maand of 5/6 op zijn eigen kamertje. Alleen af en toe als hij een slechte nacht heeft leg ik hem in het bedje dat nog naast ons bed staat.

En Thies kruipt ook nog wel eens hoor. En hij loopt op zijn knieën. Al moet ik zeggen dat het lopen nu toch echt heel snel toeneemt en hij het ook steeds sneller kan.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:57:50 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57383652
Och Maud! Een Paasei...
Wel sneu hoor.
pi_57383886
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:06 schreef Sugar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met ons Vlaamse Fonske?
Goed hoor.
Het is nogal een karakter, maar we hebben enorm veel plezier met hem.
Het baby is er echt wel af nu, hij is zelfs al ingeschreven op school.

Moonah, hier ook zo een drummer in spé! Wij hebben deze in gedachten voor zijn tweede verjaardag.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')