gisteravond met naar bed gaan wilde hij graag een fles en die heb ik maar gegeven en het bleef erin en hij heeft goed geslapen en vanochtend weer wat gegeten en hij is weer vrolijk
 gisteravond met naar bed gaan wilde hij graag een fles en die heb ik maar gegeven en het bleef erin en hij heeft goed geslapen en vanochtend weer wat gegeten en hij is weer vrolijk 

Klinkt als liefdesbeetjes. Hopelijk heeft ze snel door dat mama het fijner vind om gewoon kusjes te krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.
 voor Meike.
 voor Meike.

Ja, ze vindt je zó lief dat ze even in je hapt. Het is zelfs mogelijk dat ze het doet uit soort van instinct. Fijn bij papa en mama, dichtbij... borstvoeding-melk-hap.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.

Karin en Meike! De verjaardag van Damian was super, heel erg druk en gezellig gehad en hij is super verwend! En is Meike ook zo dol op haar driewieler?
 Karin en Meike! De verjaardag van Damian was super, heel erg druk en gezellig gehad en hij is super verwend! En is Meike ook zo dol op haar driewieler? 

Totdat de hond eens een velletje hapte in zijn hand. Sindsdien heeft ie het nooit meer gedaan
  Totdat de hond eens een velletje hapte in zijn hand. Sindsdien heeft ie het nooit meer gedaan   

Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog  even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg...
 Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog  even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg... 

Tja...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ken iemand die werd ook steeds gebeten door haar kind..
Totdat die moeder een keer hard terugbeet.. Het kind schrok zo erg, en had zo'n erge pijn dat het niet kon huilen.. Dat vond ik echt te erg gewoon..
 Terugbijten is wel een idee... maar zó hard?
  Terugbijten is wel een idee... maar zó hard?

quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef Dynia het volgende:
Yuliya had ook een tijdje dat ze beet vreemd genoeg...Mischien even laten voelen dat ze tandje heeft...Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg...
Oh, en als ik nog in het lijstje mag met Yuliya...Ze is 16 nov 2006 geboren...
 Yuliya.... datum genootje van Maud
 Yuliya.... datum genootje van Maud 

Zo schattig, en ze is er zo trots op
  Zo schattig, en ze is er zo trots op   

Geinig, zelfde leeftijd, en ook al gek op de prullenbak?...
  Geinig, zelfde leeftijd, en ook al gek op de prullenbak?... 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |