abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 09:50:54 #101
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57099536
Tandenknarsen is idd eng een geluid. Lotte doet het soms (even afkloppen) ook. Meestal in een periode waarin veel tanden/kiezen tegelijkertijd doorkomen.
Je moet er geen aandacht aan schenken, probeer hem maar af te leiden. Aandacht is juist een teken van oh het mag ik ga ermee door.
  zondag 2 maart 2008 @ 09:56:27 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_57099568
gelukkig gaat het met Iris beter LadyS

Met Ezra ook gisteravond met naar bed gaan wilde hij graag een fles en die heb ik maar gegeven en het bleef erin en hij heeft goed geslapen en vanochtend weer wat gegeten en hij is weer vrolijk
(Liam lijkt toch geen last te hebben voor alsnog)
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 maart 2008 @ 10:06:34 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_57099629
Fijn dat het beter gaat met Ezra en Iris!
pi_57102470
pv geen tips, ik heb er geen aandacht aan besteed, nu doet ze het niet meer. vreselijk geluid is het
ezra en iris weer beter gelukkig!!!
meike wat word je groot, zo te lezen ook een hele fijne verjaardag gehad!
mammietje jeej hup snel de gebruiksaanwijzing lezen en op de pc zetten.
moonah dat van de ORS staat ook op de verpakking.

wij hebben een bijtertje, ze heeft me nu al 2 keer gebeten en dat doet pijn met die scherpe tanden.
waarom ze het doet weten we niet.
mama van 3 kids!
  zondag 2 maart 2008 @ 14:08:52 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_57103670
Popples, zijn het misschien "liefdesbeten"? Dat ze aanhankelijk is? Ive heeft het ook een paar keer gedaan, maar het deed zoveel pijn en ik schrok zo, dat hij weer schrok van mijn reactie en het niet meer heeft gedaan.
pi_57104404
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.
mama van 3 kids!
  zondag 2 maart 2008 @ 18:47:38 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57109993
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.
Klinkt als liefdesbeetjes. Hopelijk heeft ze snel door dat mama het fijner vind om gewoon kusjes te krijgen.

Alle zieke alsnog beterschap.

En Thies...voortaan wel voorzichtiger zijn....

Hier zijn we weer door de sprong heen. Hoe ik het weet...........ja, ze weet nu nog beter wat ze wilt. En vooral ook wat ze niet wil. Heerlijk om te zien, soms vervelend om mee te maken.... dramaqueen nummer .......

En uiteraard een voor Meike.
pi_57111139
Ik vind het erg lief dat we zo welkom worden geheten in dit topic! Super!

Popples, lijkt me vervelend als je kindje bijt.....hopelijk is het een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase

Dramaqueen Maud....hihi, meiden he.

Fijn dat het met Iris en Ezra weer de goede kant opgaat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 2 maart 2008 @ 20:16:46 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57111988
Chacama, fijn dat de sprong weer genomen is!

We hebben vandaag een duwstang driewieler gehaald, waarom heeft niemand me verteld dat we dat eerder hadden moeten doen! Ge-wel-dig!
Ook nog een ballenspuugmachine, maar die is nog een beetje te angstaanjagend momenteel!

Slaapt Thies nu in zijn campingbedje, of hebben jullie het Ikeabedje weer tevoorschijn getoverd Moonah?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 2 maart 2008 @ 20:53:25 #110
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57112704
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
Ja, ze vindt je zó lief dat ze even in je hapt. Het is zelfs mogelijk dat ze het doet uit soort van instinct. Fijn bij papa en mama, dichtbij... borstvoeding-melk-hap.
Kendahl doet het ook wel eens, maar niet zo heel hard. Ik zeg dan ook gewoon: 'auw! een knuffel of kus is goed genoeg, Ken!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57112958
Karin en Meike! De verjaardag van Damian was super, heel erg druk en gezellig gehad en hij is super verwend! En is Meike ook zo dol op haar driewieler?

Popples sterkte met het bijten, lijkt me niet fijn!

Hier ook een tandenknarser. Ik probeer het te negeren maar wat is dat moeilijk. Ik kan er echt niet tegen, dat geluid!

Damian is wat ziekig op het moment. Gister kon hij amper op temperatuur komen (35,6) extra dekentjes en een kruik leken ook niet echt te werken en vandaag juist weer flink koortsig. Huilerig, hangerig en snotterig.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 21:37:26 #112
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57113660
Popples, Lucie heeft ook een tijdje gebeten (in benen). Wij reageerden daarop door simpel 'Nee, niet bijten...aaien!' te zeggen, en dan aaibewegingen met haar handje te maken. Het was een fase die gelukkig maar een paar weken geduurd heeft. Hopelijk is het bij jullie ook snel over met het gebijt!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57113740
Mikael heeft mij nog nooit gebeten. Hij beet de hond steeds Totdat de hond eens een velletje hapte in zijn hand. Sindsdien heeft ie het nooit meer gedaan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57119324
oeiii Damian niet ziek worden hoor.
Maud gelukkig weer een sprongetje voorbij chacama
moonah hoe is het nu met Thies?
karin al een echt dreumesje in meike gespeurd?
et hoe is het met Tijn nog rare fratsen uitgehaald?

nou hopelijk is het een fase
menicole zo doen honden ook bij elkaar. toen de hondjes nog puppy's waren en ze beten ons beten wij gewoon terug. na 2 keer was het over bij alle twee.
mama van 3 kids!
pi_57127086
Yuliya had ook een tijdje dat ze beet vreemd genoeg...Mischien even laten voelen dat ze tandje heeft... Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg...

Oh, en als ik nog in het lijstje mag met Yuliya...Ze is 16 nov 2006 geboren...
  maandag 3 maart 2008 @ 18:42:44 #116
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57132063
Ik ken iemand die werd ook steeds gebeten door haar kind..
Totdat die moeder een keer hard terugbeet.. Het kind schrok zo erg, en had zo'n erge pijn dat het niet kon huilen.. Dat vond ik echt te erg gewoon..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 3 maart 2008 @ 22:21:56 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57137882
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ken iemand die werd ook steeds gebeten door haar kind..
Totdat die moeder een keer hard terugbeet.. Het kind schrok zo erg, en had zo'n erge pijn dat het niet kon huilen.. Dat vond ik echt te erg gewoon..
Tja... Terugbijten is wel een idee... maar zó hard?
  maandag 3 maart 2008 @ 22:29:32 #118
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57138138
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef Dynia het volgende:
Yuliya had ook een tijdje dat ze beet vreemd genoeg...Mischien even laten voelen dat ze tandje heeft... Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg...

Oh, en als ik nog in het lijstje mag met Yuliya...Ze is 16 nov 2006 geboren...
Yuliya.... datum genootje van Maud

En ook zo gefacineerd door de prullenbak

KA was tevreden met mijn guppie. Voorlopig gewoon lekker zo doorgaan. Over 3 maanden weer provoceren en als ze dan weer reageerd op geit, dan weer drie maanden wachten. Over een half jaar terug op controlle. En was zo blij verrast dat Maud nog BV kreeg en vond het super dat het van een andere mama was. Dus ook van haar een pluim voor P-iglet.

Oh en Maud heeft vandaag onze nieuwe auto uitgezocht. Denk alleen dat ze dan nog even moet doorsparen. De mazda cabrio......waar niet eens kinderstoeltjes inpassen....hihihi Ze stond er letterlijk bij te kwijlen.
pi_57139684
Ronja beet ook en soms bijt ze nog wel eens. Eigenlijk weet ik dat ook dat het vooral is op de momenten dat ze een beetje allenig is en aandacht nodig heeft. Dan komt ze bij me staan en als ik dan door ga met werken dan bijt ze.
We reageren er op door te zeggen dat aaien en kusjes geven goed is en bijten niet. Dan geeft ze meteen en kusje en is de bijtbui over.

Terug bijten vind ik echt raar. Wat geef je dan voor boodschap? Je mag niet bijten dus daarom bijt ik jou?

Oh en had ik al gezegd dat mijn dochter gewoon crocs heeft Zo schattig, en ze is er zo trots op
pi_57143495
Hallo Maud! Geinig, zelfde leeftijd, en ook al gek op de prullenbak?...

Ik begrijp niet dat je je kleine terug kan bijten...
pi_57145939
Haha Maud weet wel wat voor auto ze wil dus.....lekkere showgirlie!

Damian kwakkelt wel steeds he, bah naar lijkt me dat.

Terugbijten.....tja het schijnt te helpen, ik kan het me ook niet indenken dat je het zelf kan doen. Maar wat de reden van terugbijten is is denk ik dat een kind voelt wat het is om gebeten te worden ofzo.
Gelukkig heeft Meike nog niet zoveel tanden haha

De driewieler is ook erg in de smaak gevallen hier, ze zit helemaal te swingen op dat ding.
Ook makkelijk in de supermarkt, zo trekt ze me de schappen ook niet leeg

Popples, of ik al een dreumes heb kunnen bespeuren in Meike? Allang!
Man, in het babietjestopic had ze echt niks meer te zoeken.
Ze loopt pasjes los, kwekt erop los, heeft al echt woordjes zoals: amp (lamp) boe, op, papa, mama, baba (baloe onze poes), aap.....
En zo ondeugend..... voel me soms net een politie....ze heeft gewoon een passie voor dingen die niet mogen. Zoals theelepeltjes pikken, knopjes van de tv indrukken, de magnetron bedienen.....
Echt, zoveel speelgoed, maar de dingen die niet mogen zijn veel interessanter.
En als het dan niet mag dan wordt ze toch boooooooos! Ze gaat helemaal achterover hangen, hoofd in de nek en gillen maar....dramaqueen hoor.
Ze voelt zich ook echt al groot, ze is heel lief voor baby's, aait ze en geeft zachtjes een knuffel.....zo lief!
Verder is Meike dol op zingen en dansen.

Owlet, minicrocs! Leuk!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57146357
Meike ook alweer een jaar? Wat gaat het toch hard met die muppie's van ons... Hoi Karin en Meike!

Hier een Kaith die gisteren van tree zes gestuiterd is. Papa dacht dat ze bij mij in de keuken was en ik dacht dat ze bij papa in de kamer was. Resultaat een blauwe wang en een half uurtje als een aapje aan papa en mama gehangen en verpieterde aardappels (maar goed dat is een bijzaak!!!).

Verder gaat het allemaal prima en is het echt een buitenkindje. Met de storm van het weekend jas aan, muts op en fier tegen de wind in twee uur buiten rommelen, eendjes voeren, naar de kinderboerderij. En schommelen in de schommel of in de tuinbank op de wind is reden tot grootste lol.

Overigens ook een tandenknarsertje. Ik krijg er kippenvel van maar dat nemen we maar voor lief. Kan het niet afleren dus we doen het er maar mee.

Kaith bijt overigens ook maar alleen als ze heel erge lol heeft. Dus als ze gekieteld wordt dan bijt ze in je knie of hand of in haar eigen shirt of als je hier wilt pakken en zij dan wegrent en dergelijke...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:31:23 #123
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57147356
Hee een update van Katih, wat leuk!
Trap 6, dat is best hoog, dan mag je best wel even in papa en mama kruipen (wat hebben jullie toen gegeten? patatjes?)
Hoe is kaith met eten? Avondeten blijft wat lastig, terwijl ze er wel bij 2 boterhammen instopt net...
ik laat het haar nu veel zelf doen, met vorkje of met haar hand. Er komt wel wat binnen, maar veel, nee als ik haar een boterham zou geven zou het meer zijn.
Maar goed ze slaapt nog steeds door.
pi_57147475
Karin wat een ontdeugend boefje is Meike als ik het zo hoor. Precies Damian!
Die durft alleen nog niet echt los te stappen, af en toe onbewust een paar stapjes. Aan 1 hand durft hij sinds deze week eindelijk, heeeeel voorzichtig terwijl hij het toch echt wel kan.
Hij is inderdaad flink aan het kwakkelen, maar gelukkig is het deze keer niet zo heftig!

Ik zou mijn kind ook nooit terugbijten, vind dat zo zielig.

Kaith, doe je wel voorzichtig.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:03:20 #125
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57147872
Over dat bijten: ik denk dat het bij een kind niet echt werkt, nee... Ik denk gewoon dat je kort 'nee' moet zeggen en vertellen dat een kusje of knuffel wel fijn is.

Ik heb wel eens mijn hond teruggebeten. Dat hielp, hij heeft me nooit meer gebeten sindsdien
edit: Whooh! PV, heb jij een hond die bijt?!
> Nee, mijn ouders hebben die hond nog. En nee: die laten ze nooit bij Kendahl en ook niet alleen in de kamer, etc. etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')