abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57402435
Volgende week gaat het gebeuren, de speen gaat er rigoreus uit. Tijdens de vakantie dus alles is toch al nieuw, het is niet zo erg als ze wat minder slaapt én er is een berg familie bij om Ronja op te vangen als ik wat wil slapen na een slapeloze nacht oh, en M. is er niet bij, dat scheelt ook. Die kan dat soort dingen wat minder goed .
Ik ben benieuwd!
  zondag 16 maart 2008 @ 10:59:05 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57409499
oeoehh spannend owlet succes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 16 maart 2008 @ 13:21:01 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57411590
Succes!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 16 maart 2008 @ 14:26:07 #254
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57412393
Succes Owlet!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 16 maart 2008 @ 14:29:36 #255
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57412443
Oe, dat gaat spannend worden.
Hier lukt het mij nog niet.
Met speen is ze snel rustig. zonder speen gaat dat uren duren, en hebben we een totaal overstuur kind.
Een enkele keer wil ze nog wel eens in de kinderwagen in slaap vallen zonder. Maar zelfs dat gaat al moeilijker dan voorheen.

Laat je ons weten hoe het ging?
  zondag 16 maart 2008 @ 16:25:43 #256
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57414721
Succes owlet, hopelijk verloopt het een beetje soepel.
  zondag 16 maart 2008 @ 18:34:06 #257
108648 cattie
lieve moeder
pi_57417188
Jojogirl, hoe is het nu met Finn en zijn waterpokken?

Ive heeft nog steeds rode vlekjes waar de pokjes zaten. Tussen zijn wenkbrauwen en op zijn borstkas houdt hij er volgens mij littekens aan over. Kan ik daar nog iets op smeren?
pi_57417337
Creme bioforce werkt bij mij goed als ik exceemplekjes heb die een littekentje dreigen te geven.
  zondag 16 maart 2008 @ 19:02:43 #259
4177 Jojogirl
pi_57417766
Zo goed als alle waterpokken zijn nu of opengekrabt of uitgedroogd dus we gaan de goede kant op. Of hij er nog littekens aan over gaat houden kan ik nog niet zien. Hij heeft nu ook geen koorts meer, maar hij is nog niet helemaal zichzelf, al verandert ie wel weer rap in onze "gewone" Finn.
Denk trouwens dat het dwars en driftig zijn niet alleen door de waterpokken en bijbehorende jeuk komen. Vorig weekend had ie ze nog net niet en toen logeerde hij bij m'n ouders omdat en ik allebei op kamp waren. En deze week was ie dus ziek en moest hij toch noodgedwongen weer bij andere oma logeren omdat we een crematie hadden. Iets teveel gesleep dus. Hoop dat het snel weer goedkomt, want over 2 weken is papa een week weg voor z'n werk
  zondag 16 maart 2008 @ 19:29:38 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_57418238
Dat is ook nog wel erg druk voor zo'n dreumes. Toen bij Ive alle pokken korstjes hadden, toen had hij verder ook nergens last meer van. Binnen 2 weken weer zichzelf zijn moet denk ik wel lukken!

Owlet, dank voor je tip, ik zal eens naar de drogist gaan.
  zondag 16 maart 2008 @ 19:35:36 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_57418349
calendulan emulsie werkt ook goed tegen de littekens cattie, maar ik moet zeggen dat Liam toch ook 2 littekens heeft op zijn gezichtje. Die creme Bioforce is ook goed ja
stormy waters...
sailin'
pi_57419738
aaah dat is wel zonde als ze er littekens aan over houden, rotpokken

Owlet, succes, maar ik vind het ook wel een beetje zielig....maar goed, het is wel veel beter natuurlijk voor het gebitje zonder de speen. En na een paar nachten is ze er hopelijk vanaf

Het gaat hier nog steeds niet goed
Eigenlijk was dit wel de slechtse dag sinds ze ziek is.
Ik had de HAP gebeld om te vragen of ik haar een zetpil extra mocht geven. Ze mag er nl max 3 per dag, en dat trekt ze echt niet. En de koorts loopt dan ook gelijk weer naar de 40 graden.
De HAP reageerde dus meteen met: dan willen we haar graag even zien...
Dus zijn we nog wel even heen geweest. De arts kon verder niks vinden behalve dan de hoge koorts. Moeten het nog 2 dagen aankijken, en ik mag een extra zetpil geven....

Ik vind het zo zielig voor dr......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57419836
quote:
Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Owlet, succes, maar ik vind het ook wel een beetje zielig....maar goed, het is wel veel beter natuurlijk voor het gebitje zonder de speen. En na een paar nachten is ze er hopelijk vanaf
tsja, het is ook niet mijn hobby maar het moet maar even

Wat sneu voor Meike! Het duurt ook wel erg lang zeg, ik kan me voorstellen dat dat je niet lekker zit. Hopelijk is ze snel beter.
pi_57420323
Wat zielig voor Meike. Hopelijk is ze morgen wat beterder!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 16 maart 2008 @ 21:22:14 #265
4177 Jojogirl
pi_57420354
Beterschap voor Meike, Karin. Hopelijk zakt de koorts nu snel een keertje.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:03:32 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_57421162
Wat naar dat Meike zo'n hoge koorts heeft! Beterschap.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:09:53 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_57421310
ow wat vervelend! beterschap voor Meike
Op zich kan koorts geen kwaad, maar het moet idd niet te lang duren natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_57426940
Owlet succes!

Fijn dat het nu wat beter gaat met Finn.

Meike nog steeds ziek! Hoe gaat het vandaag met haar?
pi_57427062
Hoe is het met Meike nu?

Ik wil even wat kwijt over mijn dreumes
Het is zo'n grappig kindje. Ze loopt 's ochtends rond in haar pyamaatje en haar slaapzakje deels opengeritst achter zich aan slepend als een soort prinses met sleep. Het liefst trekt ze daar nog de rubberlaarsjes bij aan die van Anna van Bix zijn geweest. 'UIt' roept ze dan terwijl ze 'Aan' bedoelt
En als ze met die combi achter haar poppenwagentje loopt met haar o-beentjes en daar gekke bekken bij trekt kan ik niet anders doen dan in de lach schieten!

Ze is echt om op te vreten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 maart 2008 @ 12:42:49 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57430027
Wat klinkt dat lief Snoop
Pics or it didn't happen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:17:38 #271
108648 cattie
lieve moeder
pi_57430708
Snoopy, dat vraagt om een foto!
Het klinkt heerlijk.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:43:08 #272
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57431169
Even een vraagje hoor...

Ik kan me niet herinneren wanneer de eerste driftbuien van Noa en Emma waren, maar Julia begint er nu al mee...regelmatig is ze erg chagrijnig en krijst net zo lang tot ze haar zin krijgt (waar ik dus later achterkom dat dat de oorzaak is). Zat bijvoorbeeld in de box, krijste indringend, ik haalde haar eruit maar ze bleef krijsen, toen zette ik haar op de grond en toen was mevrouwtje weer de schattigheid zelve.
Ik vind het zelf een beetje vroeg om al driftbuien te hebben, best vaak op een dag, maar doen jullie kinderen dat ook? Ze lijkt nogal een koppig meisje te zijn...

Oh ja, Snoopy, dat slaapzak achter zich aanslepen hebben de meiden hier ook gedaan als ik ze niet gelijk aankleedde 's ochtends. Ziet er zo schattig uit! Ze klinkt trouwens echt heerlijk

Oh ja, en Julia is ook een heerlijk meiske hoor, echt een leuke dreumes, maar zo tussendoor is ze dan 'ineens' boos en wil ze gewoon iets maar laat dat dus ook heeeeel duidelijk merken. Zal wel een kwestie van temperament zijn... maar voorheen had ze dit toch wel een stuk minder (sneller tevreden denk ik).
pi_57431230
Ja Snoop doe es ff een foto!!!

We hebben hier weer een gezellige nacht achter de rug....not.
Meike is de halve nacht compleet over de toeren geweest, niet tot bedaren te brengen, vandaar dat madam midden in de nacht in bad is geweest. Dat hielp wel eventjes....
Steeds in de oogjes wrijven van vermoeidheid, in slaap vallen om vervolgens even later weer krijsend wakker te worden.
Dus vanmorgen weer een bezoekje aan de huisarts gebracht, die gaan nu haar urine onderzoeken.
Verder moeten we opletten of er niks veranderd in negatieve zin (zoals kortademigheid, overgeven, suf worden) en als de koorts aanhoudt wil de huisarts haar woensdag weer zien.
Ze komt op zich niet doodziek over, vraag haar hoe een koe doet en ze antwoord nog steeds met boehoe!! Ze speelt ook steeds wel heel eventjes, maar wil dan vervolgens ook wel weer graag op je arm en lekker tegen je aan liggen

En nu ga ik slapen......ben een beetje moe!
Meike is even bij oma

edit: Suzanna, hier ook een meisje met pit hoor (normaal gesproken dan, nu even niet)
Als ze haar zin niet krijgt kan ze het op een gillen zetten, en stopt pas als ze haar zin krijgt of wordt afgeleid met het een of ander.....meiden....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 17 maart 2008 @ 13:49:38 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_57431311
Ive heeft ook van die buien hoor. Dan gaan we naar buiten (wat hij echt wel leuk vindt) en dan gaat hij krijsen en zichzelf op de grond gooien als ik zijn jasje aan wil doen. En dan gaan we na een tijdje weer naar binnen en dan gaat hij krijsen dat hij zijn jasje niet uit wil doen. Lijkt mij peuterpuber gedrag. En Ive heeft misschien iets teveel van mijn karakter mee gekregen..
  maandag 17 maart 2008 @ 13:50:08 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_57431327
Arme Meike... Sterkte ermee Karin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')