Het programma vanaf nu.quote:PRESENTER INTRO PERFORMANCE 6:57:38
(Miley Cyrus)
PERFORMANCE - SONG #3
“That’s How You Know”
(Kristin Chenoweth-vocs, Dancers [32],
Marlon Saunders-singer, Steel Drummer,
Kids [2], Tuba Players [4], Chorus [16]): 7:00
AWARD #11
SOUND EDITING
(Jonah Hill, Seth Rogen): 7:06
AWARD #12
SOUND MIXING
(Jonah Hill, Seth Rogen): 7:09
AWARD #13
ACTRESS IN A LEADING ROLE
(Forest Whitaker): 7:15
PERFORMANCE - SONG #4 7:27:43
“Falling Slowly”
(Glen Hansard-vocs, gtr, Marketa Irglova-vocs, piano,
Orch)
Here Jack Nicholson will present a montage of Best Picture winners over the last 80 years.
AWARD #14
FILM EDITING
(Renée Zellweger): 7:33
HONORARY OSCAR TO
ROBERT BOYLE
(Nicole Kidman, Randy Thomas VO-Live, Robert Boyle): 7:38
AWARD #15
FOREIGN LANGUAGE FILM
(Penélope Cruz): 7:47
PRESENTER INTRO PERFORMANCE
(Patrick Dempsey)
PERFORMANCE - SONG #5 7:54:46
“So Close”
(Jon McLaughlin-vocs, Featured Dancers [4],
Ballroom Dancers [14], Band Member Extras [9],
Bill Conti-Conductor)
AWARD #16
ORIGINAL SONG
(John Travolta, Ballroom Dancer-Valentina): 7:55
Here Stewart will perform a comedy bit with a Wii console.
AWARD #17
CINEMATOGRAPHY
(Cameron Diaz): 8:04
IN MEMORIAM TRIBUTE (3:00) 8:11
(Hilary Swank)
AWARD #18
ORIGINAL SCORE
(Amy Adams): 8:15
(She will refer to the most famous musical phrases in movies, e.g: Jaws, Close Encounters and Rocky).
AWARD #19
DOCUMENTARY SHORT SUBJECT
(Tom Hanks, Special Guests [6] VTPB): 8:19
AWARD #20
DOCUMENTARY FEATURE
(Tom Hanks): 8:22
AWARD #21
ORIGINAL SCREENPLAY
(Harrison Ford): 8:30
AWARD #22
ACTOR IN A LEADING ROLE
(Helen Mirren): 8:37
AWARD #23
DIRECTING
(Martin Scorsese): 8:47
AWARD #24
BEST MOTION PICTURE
(Denzel Washington): 8:49
GOODNIGHTS 8:53:49
(Jon Stewart)
goede postquote:
Heel ende gaar niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat moet die enchanted een kut film zijn zeg
OMG echt hequote:
Mwa, hij is niet slecht te noemen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben er zoeentje die een film niet beoordeeld na het zien van 2 uitvoeringen op een Oscar uitreiking.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG echt he![]()
Of ben jij zoeentje die ook elke kerst naar de meezing versie van Annie en The sound of music kijkt?
Idd.Once of August Rush....Zolang het maar niet die Kinderen voor Kinderen liedjes uit Enchanted worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 03:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En ik ga nog harder duimen voor Once
Een paar jaar geleden had iemand wel de beeldjes gestolen.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:57 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Mwa, hij is niet slecht te noemen hoor.
Trouwens, wat ik wel grappig vind, veel nieuwtjes lekken al ver van tevoren uit maar de Oscars blijven geheim tot de uitreiking, wel indrukwekkend hoor in deze tijd.
Ik heb een natuurlijke aversie van dat soort muziekstukken en dan ook meteen de hele filmquote:Op maandag 25 februari 2008 03:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben er zoeentje die een film niet beoordeeld na het zien van 2 uitvoeringen op een Oscar uitreiking.
Ik vond dat nummer van August Rush van ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:58 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Idd.Once of August Rush....Zolang het maar niet die Kinderen voor Kinderen liedjes uit Enchanted worden!
Volgend jaar nodigen zo nog meer TV sterren uit!quote:Op maandag 25 februari 2008 03:59 schreef Chielus het volgende:
ja hoor, rogan, dempsey komen ook nog langs. Qua presentators is het echt heel treurig
Terwijl ze best nobel werk doet idd, ze kunnen een voorbeeld aan haar nemen zou je haast zeggen, maar goed, dat is weer andere praat.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Flauwe kutgrap. Adoptiegrappen over Jolie. Echt heel orgineel.
Ik vonnum wel goedquote:Op maandag 25 februari 2008 04:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Flauwe kutgrap. Adoptiegrappen over Jolie. Echt heel orgineel.
en nog 1 dat staat toch wel leuk op de cover van de DVD.quote:
ik ookquote:
Wat was de eerste dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 04:07 schreef Playmaker het volgende:
Hmmm,heeft The Bourne Ultimatum toch mooi 2 beeldjes te pakken...
Yups, vind ik ook maar ik moet zeggen dat de keuze van de Academy ook niet zo heel erg is.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:15 schreef Tom89 het volgende:
Had Cate of Ellen moeten zijn...
Daar zijn ze héél snel steeds inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:17 schreef merino het volgende:
het staat nu al op Wikipedia
A filmed biography on her life starring Marion Cotillard (who won the 2008 Best Actress Academy Award for her role in the film), titled La Môme (shown in Britain and the United States as La Vie En Rose) was released in June 2007
Holy fuck, 20 nominatiesquote:Op maandag 25 februari 2008 04:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kevin O'Connell blijft de grootste oscar loser.
notabene de wikipedia pagina van Edith Piafquote:Op maandag 25 februari 2008 04:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zijn ze héél snel steeds inderdaad.
Dat meen je gewoon niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:17 schreef merino het volgende:
het staat nu al op Wikipedia
A filmed biography on her life starring Marion Cotillard (who won the 2008 Best Actress Academy Award for her role in the film), titled La Môme (shown in Britain and the United States as La Vie En Rose) was released in June 2007
Of ze hebben het al van te voren erop gezet. Hopend dat het waar zou worden.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zijn ze héél snel steeds inderdaad.
Zowel Cate Blanchet als Ellen Page waren terecht geweest, maar Marion in La vie en Rose was fantastisch.
ja ik was ook stom verbaastquote:
dat hebben ze bij Cate Blanchett/Laura Linney niet gedaan in ieder geval...quote:Op maandag 25 februari 2008 04:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Of ze hebben het al van te voren erop gezet. Hopend dat het waar zou worden.
Dan zou ik toch echt maar eens La Môme kijken!quote:Op maandag 25 februari 2008 04:15 schreef Tom89 het volgende:
Had Cate of Ellen moeten zijn...
Marion fans zijn kennelijk fanatieker op wiki.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:20 schreef merino het volgende:
[..]
dat hebben ze bij Cate Blanchett niet gedaan in ieder geval...
overduidelijkquote:Op maandag 25 februari 2008 04:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Marion fans zijn kennelijk fanatieker op wiki.
vooral de films van de jaren 80..quote:Op maandag 25 februari 2008 04:29 schreef MissHobje het volgende:
Dat overzicht
Verbaasde me over de oudheid van sommige films.. wat gaat de tijd toch snel
Vond het erg goede film maar zat stiekem op meer Oscars voor No Country For Old Men/Into The Wild te hopenquote:Op maandag 25 februari 2008 04:29 schreef Playmaker het volgende:
Zo...toe maar.3 Oscars voor TBU...
GMTAquote:Op maandag 25 februari 2008 04:31 schreef Tom89 het volgende:
Idd al 3 voor Bourne Ultimatum... MOOI! Maar Into the Wild had ook wel iets mogen winnen...
Ja idd.. bizar wel hequote:Op maandag 25 februari 2008 04:30 schreef Sk00p het volgende:
[..]
vooral de films van de jaren 80..
dat rijtje vond ik wel opvallend
En er waren een boel kutfilms bij, dus dat zegt al genoeg over de komende winnaar :pquote:Op maandag 25 februari 2008 04:29 schreef MissHobje het volgende:
Dat overzicht
Verbaasde me over de oudheid van sommige films.. wat gaat de tijd toch snel
Die soundtrack had gewoon genomineerd moeten worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 04:31 schreef Tom89 het volgende:
Idd al 3 voor Bourne Ultimatum... MOOI! Maar Into the Wild had ook wel iets mogen winnen...
Set Design is idd zo ondergewaardeerdquote:Op maandag 25 februari 2008 04:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind het mooi om te zien hoeveel respect iedereen heeft voor zo'n man, die wij als normaal publiek nooit mee krijgen.
Moet zij vooral over beginnen met haar plastic voorgevel.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:40 schreef Bellatrix het volgende:
Bridget met d're gezeik over botox, dunne vrouwen en weet ik al niet meer. WE WETEN HET, DAT IS HOLLYWOOD.
Alleen loopt die een klein beetje achter.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:43 schreef Tom89 het volgende:
Ik ben volgens mij ook blij dat ik een amerikaanse stream kijk... Geen storingen so far en geen Nederlandse dozen!
Ach... kan ik mee leven. Gewoon ervoor zorgen dat ik rond het echte uitreiken even niet de pagina hier verversquote:Op maandag 25 februari 2008 04:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alleen loopt die een klein beetje achter.
quote:
Haha... Inderdaad!quote:Op maandag 25 februari 2008 04:47 schreef Playmaker het volgende:
Wat zou het HEERLIJK zijn als Enchanted met 3 genomineerde liedjes NIET zou winnen!
Welke is het geworden?quote:Op maandag 25 februari 2008 04:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De foreign film van dit jaar was toch bij voorbaat een kansloze categorie dit jaar. Eentje om snel te vergeten. Al heb ik geen van de films gezien.
quote:Op maandag 25 februari 2008 04:24 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat "die Fälscher" de Oscar voor beste buitenlandse film in de wacht sleept.
Zo gebeurd het dusquote:Op maandag 25 februari 2008 04:47 schreef Playmaker het volgende:
Wat zou het HEERLIJK zijn als Enchanted met 3 genomineerde liedjes NIET zou winnen!
Dat komt volgens mij zometeen...quote:Op maandag 25 februari 2008 04:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook acteurs herdenken? Dat doen ze toch elk jaar?
Alle overledenen.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook acteurs herdenken? Dat doen ze toch elk jaar?
oja ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alle overledenen.
IN MEMORIAM TRIBUTE (3:00) 8:11
(Hilary Swank)
het leukste uurtje.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:56 schreef Dos37 het volgende:
Nog een uurtje
Inderdaad, zwaar gehypte film...quote:Op maandag 25 februari 2008 05:01 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ze nou eens opflikkeren met die There will be blood.
Het was van 1 feb 2007 tot 31 jan 2008quote:Op maandag 25 februari 2008 05:06 schreef Playmaker het volgende:
Waar was Roy Scheider?
Die is waarschijnlijk net te laat gestorven. Volgend jaar waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:06 schreef Playmaker het volgende:
Waar was Roy Scheider?
quote:Op maandag 25 februari 2008 05:05 schreef Bellatrix het volgende:
raar dat ze Brad Renfro niet erbij hebben gedaan.
Als ik zo andere overledenen zie, had Renfro veel meer rollen én hoofdrollen dan die mensen. Maar goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:09 schreef JeanVe het volgende:
Ik denk dat ze alleen acteurs vermelden die meerdere hoofdrollen hebben gespeeld in grote films, anders zou het veel te lang duren.
[..]
Beste film kan nogquote:Op maandag 25 februari 2008 05:10 schreef Playmaker het volgende:
Atonement toch een troost Oscar
Denk het niet, ik denk NCFOM. Dat zou wel verdiend zijn.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 05:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik zo andere overledenen zie, had Renfro veel meer rollen én hoofdrollen dan die mensen. Maar goed.
Dat je liberaal bent betekent niet dat je je soldaten niet moet steunen.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:15 schreef JeanVe het volgende:
Ik dacht dat de Oscars zo liberaal waren!?!
Die laten ze gewoon niet winnenquote:Op maandag 25 februari 2008 05:16 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen houdt zijn hart vast, met Moore
Als je de soldaten niet steunt in de VS wordt je echt door iedereen uit gekotst. (En terecht)quote:Op maandag 25 februari 2008 05:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat je liberaal bent betekent niet dat je je soldaten niet moet steunen.
Alleen nog maar leuke nu.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:21 schreef Bellatrix het volgende:
Nou nu maar weer een spannende categorie.
Het wordt toch wel Junoquote:Op maandag 25 februari 2008 05:24 schreef Playmaker het volgende:
Ik hoop echt dat Lars and the Real Girl wint!
Absoluut, zodra de Oscars voorbij zijn moet je gelijk Juno gaan kijken, absoluut een aanrader namelijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:26 schreef Dos37 het volgende:
ik moet Juno maar eens gaan kijken.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 25 februari 2008 05:31 schreef Bellatrix het volgende:
Stond er bij Tom Hanks nu bij de ondertiteling dat er in de hemel te veel homo's rondlopen?
Wie had dan moeten winnen?quote:Op maandag 25 februari 2008 05:36 schreef DJJoris het volgende:
Uhm, niet echt verdiend. Vind ik dan, ik vond het een herhaling van zijn kunstje uit Gangs of New York, zelfde soort karakter lijkt het haast.
OH MY GAWD.quote:
Gelukkig denken we niet allemaal zoquote:Op maandag 25 februari 2008 05:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OH MY GAWD.Johnny is geweldig maar voor deze verdiende hij het niet.
Johnny keek vooral alsof die zsm weg wilde van dit circus.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OH MY GAWD.Johnny is geweldig maar voor deze verdiende hij het niet.
Een acteur een oscar geven voor een 'aardige film' , terwijl hij naam heeft verworven met geweldige films (en de daarbij horende acteerprestaties) getuigt van weinig respect voor z'n vak.quote:
Viggo Mortensen, duhquote:
Geen idee dus misschien wel terecht maar ik vond dat hij voornamelijk zijn kunstje uit Gangs of New York had herhaald vandaar.quote:
Maar dat denkt ie bij elke awardshow volgens mij en dat vind ik zo leuk aan hem.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Johnny keek vooral alsof die zsm weg wilde van dit circus.
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel ik ST nog niet heb gezien, maar een oscar voor een film waarin die zingt.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een acteur een oscar geven voor een 'aardige film' , terwijl hij naam heeft verworven met geweldige films (en de daarbij horende acteerprestaties) getuigt van weinig respect voor z'n vak.
4 jaquote:Op maandag 25 februari 2008 05:46 schreef MissHobje het volgende:
Zo en weer 1 erbij
was dat nr. 4 ofzo ??kweet nie meer
Oh Bardem vergeten.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
3 toch?
Maar mooie winnaar. (al was TWBB ook mooi geweest)
quote:Op maandag 25 februari 2008 05:48 schreef Tom89 het volgende:
Daimn... Had 'm meer gegund aan Atonement. Ik snap nog steeds niet wat zo 'geniaal' is aan NCFOM
Dat vond ik wel meevallen. Iig geen Crash of dergelijke bagger dit jaar dat wint of kans maakte.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:56 schreef Tom89 het volgende:
Dat was 'm dan...
Eerste keer dat ik de Oscars op deze manier gevolgd heb en ik vond het zeker de moeite waard (en dan lees ik dat dit dus 1 van de slechtere jaren was). Paar verrassingen, aardig wat teleurstellingen... maar dat hoort.
Volgend jaar ben ik er in ieder geval weer bij. Leuk om het ook allemaal zo te belullen op FOK!.
Welterusten allemaal!
Teleurstellingen is misschien niet de juiste benaming.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen. Iig geen Crash of dergelijke bagger dit jaar dat wint of kans maakte.
Juist niet. Natuurlijk waren de meeste Oscars wel verwacht, maar een aantal jaar geleden zou een film zoals No Country... nooit gewonnen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Allemaal weer lekker voorspelbaar, veilig en politiek correct
zoals bijna elk jaar, behalve toen bij Crashquote:Op maandag 25 februari 2008 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen dan reageren in een topic als ze zoiets te melden hebben...quote:Op maandag 25 februari 2008 09:17 schreef MrHayo het volgende:
[..]
zoals bijna elk jaar, behalve toen bij Crash
opblijven om de oscars te volgen
Niet mee eens. NCFOM is een positieve trendbreuk in het rijtje van Best Picture. Vanaf 1997/1998 (oke, American Beauty is de positieve uitzondering in dat rijtje) zijn er vrijwel altijd stinkers geweest die met deze prijs d'r vandoor gingen.quote:Op maandag 25 februari 2008 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Die heeft ze waarschijnlijk zelf verzonnen dus kon ze hem ook weer veranderen, maar dat heeft ze niet gedaan dus het lijkt me dat ze er niet mee zit. Ik vond het een geweldig wijf trouwens.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Ridley het volgende:
Wel zielig die voornaam van de screenwriter van Juno, ze zit levenslang aan een trailertrash naam vast. You can take the girl out of the trailer, but you can't take the trailer out of the girl.
True, dat wordt nogal vergeten omdat het de verwachte winnaar was. Het rijtje genomineerden was behoorlijk goed, maar het 'was' dan ook een prachtig jaar, wat SoK zegt.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet mee eens. NCFOM is een positieve trendbreuk in het rijtje van Best Picture. Vanaf 1997/1998 (oke, American Beauty is de positieve uitzondering in dat rijtje) zijn er vrijwel altijd stinkers geweest die met deze prijs d'r vandoor gingen.
Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaarquote:Op maandag 25 februari 2008 15:11 schreef JelleS het volgende:
Vond het wel mooi om alle best-picture winnaars voorbij zien te komen, je zag ook precies wat de hoogtijdagen van Hollywood was (eind '60, begin '70 met name' )
Niet als het als terugblik gezien wordt. Voor het jaar 2007 is NCFOM de winnaar, etc.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaar
Die eer gaat bij mij toch naar Tilda Swinton en voornamelijk Ratatouille.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook jammer dat Golden Compass won voor SFX, dat vond ik de meest onterechte winnaar van de avond.
Goede vraag.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Waarom was "the Simpsons movie" eigenlijk niet genomineerd voor beste animatie?
De "grap" is dat Joel en Ethan de film gewoon zelf gemonteerd hebben. Ik vind het niet bijster grappig, maar goed ik ben dan ook geen fan van Coen-humor.quote:
De animatie is in de jaren niet veel veranderd volgensmij..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Waarom was "the Simpsons movie" eigenlijk niet genomineerd voor beste animatie?
The Departed was voor 2006, de winnaar van dit jaar is voor 2007. De beste film van 2008 word in 2009 bekend gemaakt. Snap je?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze in dat filmpje waarin alle 79 winnaars van Best Picture voorbij kwamen wel een blunder gemaakt: daarin kwam The Departed voorbij als winnaar in 2006. Maar dat was toch vorig jaar? en voor 2007 hadden ze geen winnaar
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind overigens dat Nicole Kidman de komende 5 jaar elk jaar de oscar voor beste actrice moet winnen, want dat ze met die botox-kop uberhaupt nog emoties kan tonen, is een bovenmenselijke prestatie.
Maar dan wel voor een terechte rol. En niet als troostprijsje voor een iets mindere rol, zoals je wel eens ziet.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat ik de Oscar voor Daniel Day-Lewis ontzettend terecht vind, zou het ook wel fijn zijn als Johnny Depp een keer wint.
Die heeft het imo ontzettend verdiend!
Ja dat zag je vorig jaar nog met Alan Arkin. Was ook meer voor z'n gehele oeuvre. Net als bij Al Pacino met Scent of a Woman.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar dan wel voor een terechte rol. En niet als troostprijsje voor een iets mindere rol, zoals je wel eens ziet.
Erg goed inderdaad. Leuk dat ze haar nog lieten terugkomenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste moment (of toch bijna).
Het gaat niet de animatietechnieken maar om de beste geanimeerde filmquote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef Sk00p het volgende:
[..]
De animatie is in de jaren niet veel veranderd volgensmij..
Het is juist een erg goede film. In dit genrfe stijgt t zeker ver boven de midelmaat uit, leuke liedjes, ze nemen zichzelf op de hak. Erg leukquote:Op maandag 25 februari 2008 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |