Ja, daar heb ik die jas ook gezien, dus ik ging zoeken of ie ook in winkels hier was... Ik bestel liever niet omdat ik 't liever pas voordat ik koop.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef stijn_ het volgende:
asos.com kan je hem in ieder geval bestellen, voor als je hem niet kan vinden hier in NL
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:20 schreef J.F.Sebastian het volgende:
weet iemand waar ik een aviator-achtige zonnebril kan vinden met een wit dun montuur?
O en hier een besteltopicquote:Op zondag 13 april 2008 00:51 schreef LOLBOY het volgende:
Je hebt ook van die zonnebrillen met "gewoon" plastic streepjes ipv brilglazen voor je ogen. Iemand daar een merkje van?
Gevonden!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef MarkSP2 het volgende:
Hey,
Iemand een idee waar je deze "Superdry" jackets kunt krijgen? Zijn ze al in Nederland verkrijgbaar? Zo ja, waar? Ik zoek een winkel in Groningen/Leeuwarden die deze jassen verkoopt.
[ afbeelding ]
Dank voor hulp!
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef stijn_ het volgende:
asos.com kan je hem in ieder geval bestellen, voor als je hem niet kan vinden hier in NL
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:04 schreef MarkSP2 het volgende:
Ja, daar heb ik die jas ook gezien, dus ik ging zoeken of ie ook in winkels hier was... Ik bestel liever niet omdat ik 't liever pas voordat ik koop.
Tietenwarmers noem ik die altijd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Dinamiet het volgende:
Ik heb een kleding vraagje, die ik wellicht hier eventjes kan stellen.
Een tijdje terug, half jaar denk ik, zag je veel mensen in een soort van jasje.
Deze hadden halflange of 3/4 mouwtjes als een colbertje. De lengte was echter iets onder de boobs, rond afgesneden en dicht met 1 knoop. Hoe heette deze jasjes?
cape jasje?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Dinamiet het volgende:
Ik heb een kleding vraagje, die ik wellicht hier eventjes kan stellen.
Een tijdje terug, half jaar denk ik, zag je veel mensen in een soort van jasje.
Deze hadden halflange of 3/4 mouwtjes als een colbertje. De lengte was echter iets onder de boobs, rond afgesneden en dicht met 1 knoop. Hoe heette deze jasjes?
zo cute die jasjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
cape jasje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig vest, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:55 schreef bierjoost het volgende:
Ik denk dat hij van Gsus is, van de collectie van 2-3 jaar geleden? Maar misschien weet iemand anders nog wat?
[ afbeelding ]
Deze ?quote:Op maandag 28 april 2008 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Lacoste 'gympen' in All Stars stijl, ik heb ze vorige zomer wel gezien...
Nog nooit gezien hoe jij ze nu beschrijft hoor en ook nog nooit in de lacoste winkel gezienquote:Op maandag 28 april 2008 13:23 schreef w00h00 het volgende:
Nee, wel dat model, maar dan bij voorkeur in het blauw en het gewone lacoste logo op de zijkant.
Die dingen zien eruit alsof ze van de plaatselijke markt in Ankara komen.
Niemand?quote:Op maandag 21 april 2008 15:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben op zoek naar de schoenen uit de geox-reclame. Hier is de reclame in het Frans:
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
En nee, ik heb geen zweetvoeten en die gaatjes erin kunnen me niks schelen, ik vind de schoenen mooi!
Op de geox-site kan ik ze niet vinden. En in de geox-winkel laatst ook al niet. Anders ga ik het deze week natuurlijk gewoon even bij de geox-winkel vragen. Maar wie weet weet iemand het hier... Alvast bedankt!
Ergens in een opgezwolle topic in een ver verleden stond dat het een custom-made-thingy was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:55 schreef bierjoost het volgende:
Ik denk dat hij van Gsus is, van de collectie van 2-3 jaar geleden? Maar misschien weet iemand anders nog wat?
[ afbeelding ]
ook op zoek naar een soort bolero (zie iets naar boven in dit topic) dus?quote:Op maandag 28 april 2008 20:12 schreef Ynge het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n soort vestje.. (zonder het truitje eronder dus)
[ afbeelding ]
In de H&M (hier in BE althans...) heb ik vanmiddag nog een blauwe zien liggen (en gekocht), iets ander model maar volgens mij vind je 'm ook wel leukquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n Zonnebril kan halen
Ik wil hem echt heel graag
[ afbeelding ]
een vest, of zo'n retro model trainings pak?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef gitaarfan123 het volgende:
hoi ik ben opzoek naar een oranje adidas vest met blauwe strepen
kent iemand een onlinewinkel die deze verkoopt ik zoek er al een jaar naar
en ik kan geen foto vinden.
Oeh, die zijn mooi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef Ilske het volgende:
Heeft iemand ergens in een schoenen/sportzaak de Onitsuka Mexico Tigress Kurenai/Champagne Gold gezien? Ben helemaal verliefd, maar heb ze zelf nergens gezien, zowel irl als online. Iemand een idee?
[ afbeelding ]
Het gaat om de bovenste
een vestquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:12 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
een vest, of zo'n retro model trainings pak?
Lacoste L33 Canvasquote:Op maandag 28 april 2008 13:23 schreef w00h00 het volgende:
Nee, wel dat model, maar dan bij voorkeur in het blauw en het gewone lacoste logo op de zijkant.
Die dingen op de foto zien eruit alsof ze van de plaatselijke markt in Ankara komen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek dit broekje
Goed plan! Ik zoek ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef virl3 het volgende:
Ik zoek een hoodie met een binnenzak voor geld, telefoon, sleutels etc.. zodat ik niet alles in m'n broekzakken hoef te proppen. Wie o wie weet waar ik deze kan kopen?
Tx!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan vast wel met iemand meebestellen
Geen creditcard + dadelijk is hij in het echt toch niet mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat is er mis met Asos dan? Leveren ook in NL hoor.
Bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:14 schreef Sakray het volgende:
Mischien gek om te zoeke met dit weer maar weet iemand waar ik nog lange mutsen kan halen?? tis gewoon een standaard muts alleen dan langer zodat ie naar achtere hangt zeg maar
Yesss zoiets zoek ik maar tis alleen minder dat de winter net achter de rug ligt XDquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Even voor de duidelijkheid;
[ afbeelding ]
Ik wel namelijk, want ik wil ook zoiets.
Ja, van die omklapmutsen hebben ze heel vaak bij de wat duurdere 2ehandswinkels (dus geen kringloop).quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Sakray het volgende:
[..]
Yesss zoiets zoek ik maar tis alleen minder dat de winter net achter de rug ligt XD
maar 2e hands winkels?? hmm dat kan ik altijd wel ff proberen
nya of meer zoiets
[ afbeelding ]
gewoon nog wel een strakke maar dis kun je wel verder uitklappe nog zodat hij nog best lang word
Daar hebben ze nu de Wimbledon versie voor 30e, deze met het kleine paardje kost toch rond de 20e?quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:30 schreef Timhoi het volgende:
Moet je kijken bij de Bijenkorf althans daar heb ik mijn zwarte Ralph Lauren pet gekocht.
Zo'n muts die van achter doorhangt is cool voor vrouwen met langer haar. maar die lange muts op dat plaatje vind ik een beetje een no-goquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Sakray het volgende:
[..]
Yesss zoiets zoek ik maar tis alleen minder dat de winter net achter de rug ligt XD
maar 2e hands winkels?? hmm dat kan ik altijd wel ff proberen
nya of meer zoiets
[ afbeelding ]
gewoon nog wel een strakke maar dis kun je wel verder uitklappe nog zodat hij nog best lang word
In van die zweefwinkeltje verkopen ze die ook wel. Je weet wel, waar je boedhabeeldjes, stenen etc kan kopen.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:22 schreef LongOne het volgende:
Ketting als deze, mag ook in andere kleur. Dit komt van ASOS maar daar kan ik niet bestellen want heb geen creditcard...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Label 54 voorheen Premiumteesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:49 schreef Nashje het volgende:
Ben op zoek naar een "Turn Up The Bass" shirtje. Housestijl achtig.
Held!quote:
American Apparel heeft ook winkels in A'dam en Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:00 schreef Game_Error het volgende:
Ik koop het eerlijk gezegd liever bij een winkel, daar kan ik het tenminste even aanpassen want via Ebay kan je het vast niet terugsturen als je een verkeerd zittend shirt hebt gekocht.
dan gaan we daar eens kijken, ik studeer in Amsterdamquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:38 schreef schatje het volgende:
[..]
American Apparel heeft ook winkels in A'dam en Rotterdam.
LV?quote:Op woensdag 14 mei 2008 03:59 schreef kokos het volgende:
Ik zoek een kleding merk wat de letters VL gebruikt op shirts/polo's
Lijkt wel een pyjama, misschien kun je even bij de zeeman kijken?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:02 schreef PatJen het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort cardigan van J.C. Rags.
Lijkt op dit:
[ afbeelding ]
Zoiets bedoel ik dus, maar dan iets strakker, zonder zakken en de knoopjes lopen niet helemaal door tot onderen. Daarnaast moet ie korte mouwen hebben, maar wel dezelfde (grijze) kleur. Bij de Bijenkorf hadden ze er van J.C. Rags, maar helaas niet meer in mijn maat (M).
Iemand een idee waar ik er 1 kan bestellen?
Alvast bedankt
stylefile.dequote:Op donderdag 15 mei 2008 02:26 schreef Timhoi het volgende:
Weet iemand waar ik originele oldschool Adidas sneakers en trainingjasjes kan kopen in de omgeving groningen of evt. online?
Vatos Locos?quote:
Volgens mij issie nog niet open. Hij komt btw in de Utrechtsestraat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef Game_Error het volgende:
[..]
dan gaan we daar eens kijken, ik studeer in Amsterdam
Dat is het tweede filiaal. De ander in de Westerstraat is er alweer een paar jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:41 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Volgens mij issie nog niet open. Hij komt btw in de Utrechtsestraat.
en daar werken van die vieze magere faggots!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is het tweede filiaal. De ander in de Westerstraat is er alweer een paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |