Correctquote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Maizena het volgende:
Robyn...
H@H@H@...Ik houd ook van dierenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef Morendo het volgende:
Laat Marianne Thieme het niet horen
Jewel, maar ik heb de 'zoek omschrijving bij plaatje'-functie van Google nog niet gevonden.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Induhskaai het volgende:
Niemand zit druk te Googlen?
ik ben meer voor vierendelenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef Induhskaai het volgende:![]()
Ik heb het diertje allang gevonden!
Maar wel met Google.
Volgens de OP (Gevonden) wordt je dan gekielhaald
Als je het probeert dan blijkt het nog verdomd lastig te zijn hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef qonmann het volgende:
duurt wel erg lang allemaal..niets zo eenvoudig als een vraag te stellen die niemand weet ....
Alles goed behalve Blade Runnerquote:Op maandag 25 februari 2008 23:03 schreef erkel het volgende:
Zwartboek
Starshiptroopers
Soldaat van Oranje
Blade Runner
Showgirls
Alles goed behalve BI 2quote:Op maandag 25 februari 2008 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
basic instinct
zwartboek
robocop
soldaat van oranje?
basic instinct 2?
Dan heb jij gewonnenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef erkel het volgende:
Ik schrap Blade Runner en vervang 'm voor Spetters
Uit de OPquote:
quote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen)
Ik weet niet of dat wel billijk is. Jullie posten tegelijkertijd 5 films, beiden 4 goed, en jij corrigeerde het en maakte er als eerste 5 films van. Wat mij betreft heb jij dus gewonnen. Maar ik weet niet wat de normale regels hiervoor zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, Yuri maakte het lijstje compleet
Wat Yuri hierboven zegt dusquote:Op maandag 25 februari 2008 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel billijk is. Jullie posten tegelijkertijd 5 films, beiden 4 goed, en jij corrigeerde het en maakte er als eerste 5 films van. Wat mij betreft heb jij dus gewonnen. Maar ik weet niet wat de normale regels hiervoor zijn.
Waar ben je mee bezigquote:Op maandag 25 februari 2008 23:11 schreef Maizena het volgende:
Induhskaai, helemaal goed.
Zevenslaper/Dormouse = goed...
Jeejquote:Op maandag 25 februari 2008 23:13 schreef Morendo het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef qonmann het volgende:
Bible belt
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Morendo het volgende:
Carla Bruni
Klopt.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:11 schreef Morendo het volgende:
Hij heeft zelf al aan gegeven dat opgezocht te hebben in zijn post van 22.55
Lig je nu nog niet in bed?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen was dat ongeveer een jaar geleden.
Ik wist het dus gewoon.
Stimmt!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:38 schreef ScottTracy het volgende:
Angela Merkel
Ja! Maar ik wil de officiele naam van het oorspronkelijke gedicht of de uiteindelijke compositie...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:47 schreef Maizena het volgende:
Alle menschen werden brüder...
Jeps. Maar Ode an die Freude of Ode to Joy had ik ook goed gerekend.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:49 schreef Morendo het volgende:
De negende symphonie
Je gaf me geen titel. Zoals ik al zei Ode an die Freude of Ode to Joy had ik goed gerekend...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:52 schreef Maizena het volgende:
Hallo!! Ik was de eerste hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |