quote:Op maandag 25 februari 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
En was en afwas kunnen op zich wel een dagje wachten.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
nogal jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een kneuzenclupje zo bij elkaar btw![]()
quote:Hebben we al wat van dat wandelende gipscorset gehoord vandaag?![]()
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef DarkElf het volgende:
nou bluezz das helemaal geen fijn nieuws...![]()
Heh Bluezz, wat afschuwelijk. Flink artrose... Tegenvaller. Zijn er behandemogelijkheden of moet je echt met de pjin leren leven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Heeft HIJ je van de trap gegooid?
Nou hier is de afwas bijna gedaan eindelijk. Leuk heur dat Gado Gado maken, maar een afwas wat er daarna isquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb vandaag nog niets nuttigs gedaan, er komt gewoon niets uit m'n handen. Dan maar een dagje niet. Morgen is weer een dag!
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:11 schreef Perruche het volgende:
Jullie gaan harddd!!
Nee man stereo, ik ben niet getrouwd, ga je mond spoelen!!
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Grote knufquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
Je bent altijd welkom heurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik ook in pyama bij Milou op de bank SOL
Moet met pijn leren leven, er is alleen wat mensendieck op los te laten.. maar dat zou alleen zijn om erger te voorkomen.
Maar goed. Er zijn nog zoveel leuke dingen
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Bluezz, dat zijn geen fijne dingen om te horen...waar zit de artrose?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |