quote:Op zondag 24 februari 2008 22:39 schreef Leandra het volgende:
10 minuten COS en omdat een fatsoenlijke OP tegenwoordig toch alleen maar gezeik oplevert begin ik er niet aan....... wat je gemist hebt kun je hier lezen: DGK[COS#3338] Acteur,dichter,rapper,kickbokser, gitarist.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom op Cc
Ik moest er heul om lachen, hoor!
No hard feelings naar coldstar .
Nou moet ik toch wel heel even mijn excuus maken. Wat een blunder...alhoewel ik er zelf ook wel heel erg om moest lachen. Nogmaal het was goed bedoeld, gelukkig dat je het begrijpt.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:39 schreef Leandra het volgende:
10 minuten COS en omdat een fatsoenlijke OP tegenwoordig toch alleen maar gezeik oplevert begin ik er niet aan....... wat je gemist hebt kun je hier lezen: DGK[COS#3338] Acteur,dichter,rapper,kickbokser, gitarist.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik had een soortgelijke OP in voorbereiding.
Mocht ik er nog emotionele schade van ondervinden, weet ik je te vinden!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
Nou moet ik toch wel heel even mijn excuus maken. Wat een blunder...alhoewel ik er zelf ook wel heel erg om moest lachen. Nogmaal het was goed bedoeld, gelukkig dat je het begrijpt.
Jammer he Ruud. Maar ik vind wel dat ze gelijk heeft. Ik begrijp heel goed dat ze niet meer met dit gedoe te maken wil hebben.....quote:
Vind ik geen verrassing. En geen domme beslissing. Wel jammer, wantquote:
Okeeee. Zal er voor je zijnquote:Op zondag 24 februari 2008 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht ik er nog emotionele schade van ondervinden, weet ik je te vinden!
Misschien kan ze nog gedwongen worden via haar contractquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien kan ze nog gedwongen worden via haar contract
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe maar niet. Als ze haar willen dwingen huur ik Bram Moskowitch., de gebroeders Anker, Piet Doedens en Gerard Spong in om haar daarvoor te behoeden
![]()
ik denk dat je met een busje uit de kluiten gewassen polen ook een heel eind komtquote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe maar niet. Als ze haar willen dwingen huur ik Bram Moskowitch., de gebroeders Anker, Piet Doedens en Gerard Spong in om haar daarvoor te behoeden
![]()
GVD Guuskeee, als je een meid was geweest kreeg je een kusje van me.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat je met een busje uit de kluiten gewassen polen ook een heel eind komt
Daar hebben we de prins op het witte paard weer.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
[Selènemodus] Afstandquote:Op zondag 24 februari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Amanda wil bij Brian op schoot gaan zitten maar Brian zei: ff niet. Dus bleef ze maar voor hem staan, toen vond hij dat ze te dicht bij stond, dus of ze een stukje naar achter wilde.
ik kan me wel een keertje heeel glad scherenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVD Guuskeee, als je een meid was geweest kreeg je een kusje van me.![]()
![]()
Oftewel: Amanda irriteert Brian......dat geeft hoop...een beetje dan...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Amanda wil bij Brian op schoot gaan zitten maar Brian zei: ff niet. Dus bleef ze maar voor hem staan, toen vond hij dat ze te dicht bij stond, dus of ze een stukje naar achter wilde.
Ik snapte het ook niet. Eerder zeiden ze weer dat Eric zoveel negativiteit het huis in brengt.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Brian en Amanda gaan morgen aan de ontbijttafel het Eric-verhaal doen
Harsen is gladderquote:Op zondag 24 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik kan me wel een keertje heeel glad scheren
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik kan me wel een keertje heeel glad scheren
edit: ik heb trouwens nog steeds Nena d'r 06... Als dat geen kus waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |