Volgens mij hadden vorig jaar een soort gelijk topic, dus hierbij de 2008 versie! Om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo heel veel met de genomineerde films van dit jaar. Ik heb van deze selectie enkele gezien. Maar er zitten genoeg interessante titels tussen die ik zeker een oscar gun. Uiteraard niet de acteur en actrices te vergeten. Toppers als Daniel day lewis, Depp, Clooney, Tommy lee, Maar ook Ellen page, Julie christie.
Ah fijn de hamvraag blijft waar ga je vanavond/vannacht kijken en ga je het uberhaupt dit jaar wel volgen?? Helaas beschik ik nog steeds niet over digitale TV. Mensen met een digitale TV verbinding zijn vanavond in staat om de oscars live via Film1 te volgen. Voor de NIET digitale mensen onderons blijft voor ons de mogelijkheid om dit vannacht via streams 'enigzins' te volgen... dus hierbij de vraag zoek, post de beste stream, des te meer, des te beter, want uit ervaring leert dat de meeste stream tijdens het moment suprise het behoorlijk zwaar krijgen en uitvallen... vorig jaar heb ik de show prima kunnen volgen via een stream, geen idee welke maar ik ga nu alvast op zoek... dus bij deze zoek de stream en deel de link met uw mede filmliefhebbers! Succes en veel plezier vanavond, voor de gene die het daadwerkelijk gaan volgen... Stay Tuned!