abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:54:03 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57370063
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:36 schreef milagro het volgende:

maar ik hoor net op het nieuws dat hij in smsjes aan vrienden wel hierover gesproken heeft
Luguber als je een smsje ontvangt in de trant 'Ik ga er een eind aan maken. En sleep mijn kinderen mee het graf in.' Denk je in eerste instantie dat het een hele foute grap is?Of neem je het meteen serieus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57370239
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Luguber als je een smsje ontvangt in de trant 'Ik ga er een eind aan maken. En sleep mijn kinderen mee het graf in.' Denk je in eerste instantie dat het een hele foute grap is?Of neem je het meteen serieus?
ik zou het serieus nemen, in die zin dat ik meteen ga bellen dat ik niet gediend ben van dat soort foute grappen, om dan te horen (aannemende dat die persoon nog opneemt dan, hetgeen niet waarschijnlijk is, maar soit) dus dat het geen grap is en dan maar hopen dat je nog op tijd bent om dan tenminste die kids te redden... lijkt mij overigens, dat de kids al dood zijn, op het moment dat je het meldt, om zo voorgaande actie, ingrijpen, te voorkomen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:14:13 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57370472
Ik denk ook dat ik zo zou reageren, mocht dat horrorscenario zich ooit in mijn omgeving afspelen.
Maar erg aardig (...) van vader om zijn vrienden ook nog even mee te slepen in dit drama. Kan me nl niet voorstellen dat je als ge-sms-te niet achtervolgd wordt door de gedachte 'had ik er nog op tijd bij kunnen zijn?'
pi_57370537
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook dat ik zo zou reageren, mocht dat horrorscenario zich ooit in mijn omgeving afspelen.
Maar erg aardig (...) van vader om zijn vrienden ook nog even mee te slepen in dit drama. Kan me nl niet voorstellen dat je als ge-sms-te niet achtervolgd wordt door de gedachte 'had ik er nog op tijd bij kunnen zijn?'
uhm tja, op het moment dat je in staat bent je eigen kinderen te wurgen, denk ik dat je dusdanig ver heen bent (oh really? ) dat je ook niet echt aan de draagkracht van je vrienden denkt in deze..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:21:57 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57370636
Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Dat moet je idd niet willen bekijken met een nuchtere blik, want dat kon pa op dat moment zelf ook niet meer.
pi_57379436
Het lichaam dat donderdag is gevonden in de geborgen auto in het Kanaal van Gent naar Terneuzen bij Westdorpe is dat van Aarnout Z.

Dit meld nu.nl
pi_57387566
Het zijn jarenlang mn buren geweest. Zonde dit, dat hun leven zo heeft moeten eindigen terwijl het gezin al zo veel problemen had.
pi_57391789
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Spaarzegel het volgende:
Het zijn jarenlang mn buren geweest. Zonde dit, dat hun leven zo heeft moeten eindigen terwijl het gezin al zo veel problemen had.
Kun je eens iets meer vertellen over deze mensen? Wat was dit voor gezin en wat waren hun problemen?
pi_57392568
Hij was een de overtreffende trap van perfectionistisch. Zij was heel ingetogen.
Wat mij te oren is gekomen is dat ze richting roosendaal zijn gegaan omdat ze het in ons dorp te rustig vonden.

Maar die kindjes
pi_57394323
pfft net terug van een bijeenkomst voor de overleden duiker in terneuzen heftig allemaal.. huilende volwassen mannen Voelde goed om erbij te zijn.. nogmaals triest dat dit zo moest gebeuren
pi_57400315
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:31 schreef Spaarzegel het volgende:
Hij was een de overtreffende trap van perfectionistisch. Zij was heel ingetogen.
Wat mij te oren is gekomen is dat ze richting roosendaal zijn gegaan omdat ze het in ons dorp te rustig vonden.

Maar die kindjes
Hij was ook de overtreffende trap van ambitieus. Tenminste, als klein jongetje al was hij altijd op zoek naar manieren om zo snel mogelijk veel geld te verdienen. Geld en luxe goederen waren zijn ding en zo te zien aan zijn huis en auto was hij dat op latere leeftijd nog steeds.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2009 @ 11:39:18 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65844221
update
quote:
Stichting voor hulp aan moeder vermoorde kinderen

.

ROOSENDAAL - Vrienden en buurtgenoten van de moeder van de vorig jaar vermoorde Roosendaalse kinderen Lidewij en Pepijn hebben een stichting opgericht om haar financieel te steunen.
De vrouw woont nog steeds in het huis waar het familiedrama zich afspeelde. Dat is op advies van de hulpverleners die de vrouw begeleiden. Volgens hen is het van essentieel belang dat zij het verwerkingsproces in haar eigen woning en omgeving kan doormaken.

De Stichting Slachtofferhulp Familiedrama is opgericht omdat de moeder zonder financiėle hulp de hypotheeklasten niet kan dragen en daardoor haar huis zou moeten verkopen. De stichting hoopt op giften en donaties van particulieren, bedrijven en instellingen.

Het is al weer bijna een jaar geleden dat het familiedrama zich afspeelde. Op zondag 24 februari werden Lidewij (6) en Pepijn (4) door hun vader om het leven gebracht. Daarna pleegde hij zelfmoord door met zijn auto in het kanaal van Gent naar Terneuzen te rijden. Zijn lichaam werd twee-en-een-halve week na het familiedrama geborgen
Tjah wat moet je hier nu van vinden, het lijkt mij geen pretje om in je eentje in een veelste groot huis te wonen waar je kinderen zijn gedood..
pi_65845742
Essentieel voor het verwerkingsproces om te wonen op de plaats delict?
Dat je dus elk moment van de dag herinnerd wordt aan wat zich daar heeft afgespeeld?

Hier kan ik echt even met m'n verstand niet bij.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 8 februari 2009 @ 13:50:52 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65846232
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef shmoopy het volgende:
Dat je dus elk moment van de dag herinnerd wordt aan wat zich daar heeft afgespeeld?

Ik snap het ook niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65847892
Dat is toch net als dat je Agorafobie alleen kunt overwinnen door juist datgene te doen wat je niet kunt. Dit is waarschijnlijk een loze vergelijking.
pi_65853416
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef shmoopy het volgende:

kan het wel snappen.

vergeet niet dat ze ws ook goede herinneringen heeft aan dat huis toen haar kinderen er toch waren.
sociale omgeving zal ook wonderen doen, iedereen kent haar en het verhaal en zal altijd bij de buren naar binnen kunnen lopen die meteen kunnen zien wat er aan de hand is.

en bovendien kun je je huis wel ontvluchten maar je gdeachten niet...
kun je net zo goed blijven op de plek waar je thuis is...
pi_65853446
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef emokid het volgende:
Dat is toch net als dat je Agorafobie alleen kunt overwinnen door juist datgene te doen wat je niet kunt. Dit is waarschijnlijk een loze vergelijking.
ja, dat werkt echt goed

zo ook een paar angsten vrijwillig en onvrijwillig overwonnen
  maandag 9 februari 2009 @ 11:27:02 #93
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65875206
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:07 schreef Loedertje het volgende:
Het huis staat trouwen te koop voor slechts ¤ 715.000 k.k.
ff inwerken...
Je bent 30 hebt een V70 en een huis van +7K.... wat deed die knakker eigenlijk voor werk ?!
pi_65875566
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ff inwerken...
Je bent 30 hebt een V70 en een huis van +7K.... wat deed die knakker eigenlijk voor werk ?!
ik gok of ICT of beursgerelateerd werd
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 11:38:31 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65875598
Maakt dat nog iets uit drugshond? Zorg nu maar gewoon dat je meehelpt zodat zijn vrouw in dat huisje kan blijven wonen.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:49:36 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65875965
bij zelfmoord keren ze natuurlijk niets uit, maar goed, beetje bizar om geld te gaan doneren voor iemand die in een huis van 7 ton moet blijven zitten omdat iemand heeft gezegd dat dat goed voor de verwerking is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 12:04:38 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65876455
Ze bleef er ook al wonen toen de relatieproblemen speelden dus ik kan mij voorstellen dat je er dan ook na zo'n incident niet over wilt nadenken om kleiner te gaan wonen. Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om in het huis te blijven wonen waar m'n kinderen zijn omgebracht maar goed, ieder mens is anders
pi_65876613
Moeten blijven wonen in een huis waar je in je eentje verloren loopt en bedenken hoe het huis vroeger gevuld was met vrolijke kinderstemmetjes. En iedere dag weer die badkamer in te moeten gaan..
Ik kan me iig niks voorstellen bij het advies.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')