4quote:Op maandag 25 februari 2008 03:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel competitie-goals dit seizoen heeft Johnny al?
Je hebt gelijk, was die van gisteren even snel vergetenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
5 toch?
Klopt, vijf. FCU (thuis), Feyenoord (thuis), tweemaal Sparta (thuis) en nu NAC (uit).quote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
5 toch?
Denk het ook niet. Maar ligt toch ook voor een groot deel aan de plannen van V. Basten denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat als hij zo door blijft gaan, hij niet te behouden is voor ons.
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het zou wat zijn als Huntelaar en Heitinga bleven
Aan de andere kant, als ze blijven dan staat er toch een heel behoorlijk raamwerk op het veld.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik zag Kuffour even langskomen, maar die leek best een bolle kop te hebben. Hij is toch wel in conditie?
Ja die leek ineens wel allemaal eten op het veld te zien liggen toen ie zo hard ging rennenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:43 schreef BoNi het volgende:
Ik was echt blij toen Luinge eindelijk affloot, heb eigenlijk geen moment echt een goed gevoel gehad tijdens de wedstrijd. Zelfs na de 2-2 was ik nog bang voor 0 punten...
Gelukkig besefte Urby vanaf dat moment dat de wedstrijd al zo'n 70 minuten bezig was....
quote:Dinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraïnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
Of juist wel. Er wordt niet voor niets gesproken met Huntelaar, terwijl met Stekelenburg al is verlengd. Het kan echt wel zijn dat juist dat soort jongens wel willen uitmaken van de 'Cruijff-Van Basten' periode, en er zoveel potentie in zien dat ze denken dat er echt heel iets goed kan uitkomen.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.
Ga daar maar niet vanuit. Koster wil volgend seizoen natuurlijk CL meemaken.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva vind ik inderdaad een verbetering ten opzichte van George Ogararu, daarbij ook prima om in een 4-4-2-variant te spelen. Alleen dan wel voortaan met Luis Suarez naast Klaas Jan Huntelaar, want Dennis Rommedahl hoef ik voorlopig even niet meer te zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |