Waar zeggen wij dat hij dat niet zo is?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daar gaat het niet om martin, Davids is een held, de belichaming van alles wat voor Ajax staat maar jullie doen alsof hij sikora is. Beetje respect voor een Ajacied van zijn kaliber kan geen kwaad.
In zijn uitspraken toonde hij enkel respect voor Ajax, dat hij hoopt dat alles weer goed komtquote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn uitspraken waren ook niet netjes he.
Zoek het Ajax topic maar op van Ajax - PSV daar zul je het antwoord vinden martin.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar zeggen wij dat hij dat niet zo is?
Helemaal mee eens, opmerkelijk toch dat koster droge jongens als rommedahl de voorkeur geeft...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:46 schreef Chadi het volgende:
Als je ziet hoe Barca het nu doet.. op iedere lijn een speler of 2 die iemand kan passeren . Xavi ..Messi.. Ronaldihno.. Iniesta.. Eto'o.. Toure etc en wij hebben er 2 die iemand kunnen passeren en die zetten we op de bank![]()
En ik zeg niet dat Leo of Suarez net zo goed zijn maar het gaat om het idee
Hij zou wel goed trainenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Maar iedereen hier ziet het dat Rommedahl dramatisch speelt en toch stelt Koster hem op. Koster heeft al zoveel ervaring en zijn trainers diploma, waarom ziet hij het nou gewoon niet dat hij iemand anders moet opstellen dan Rommedahl.
Ik snap Koster wel een beetje hoor omdat Rommedahl meer mee verdedigt maar je hebt aanvallend helemaal niks aan hem. En hij staat er niet om te verdedigen maar om aan te vallen. Dan zijn Leonardo en Suarez verdedigend minder maar aanvallend zijn ze stuk voor stuk minimaal net zo goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Maar iedereen hier ziet het dat Rommedahl dramatisch speelt en toch stelt Koster hem op. Koster heeft al zoveel ervaring en zijn trainers diploma, waarom ziet hij het nou gewoon niet dat hij iemand anders moet opstellen dan Rommedahl.
Een tijd geleden was dat mee verdedigen hard nodig, maar nu we Silva hebben en Gabri daarvoor die in vorm is komt er weinig gevaar van de rechterkant.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap Koster wel een beetje hoor omdat Rommedahl meer mee verdedigt maar je hebt aanvallend helemaal niks aan hem. En hij staat er niet om te verdedigen maar om aan te vallen. Dan zijn Leonardo en Suarez verdedigend minder maar aanvallend zijn ze stuk voor stuk minimaal net zo goed.
En je beste wapen is nog altijd de aanval . Verdedigend moet het anders opgelost worden door het middenveld bijvoorbeeld.
Remind me pleasequote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn uitspraken waren ook niet netjes he.
Dat klopt helemaal. Verder loopt Rommedahl de ruimtes dicht door te veel in de bal te komen en niet de diepte te zoeken met zijn snelheid.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Een tijd geleden was dat mee verdedigen hard nodig, maar nu we Silva hebben en Gabri daarvoor die in vorm is komt er weinig gevaar van de rechterkant.
Nou ik was laatst bij een training. Die rommedahl stond bijna het volle uur langs de kant met Kennedy te lullenquote:
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hiddink wordt TD![]()
![]()
Geloof je het zelf?
Ik vind Rommedahl ook wel tof, ook toen met dat schilderenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:18 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Nou ik was laatst bij een training. Die rommedahl stond bijna het volle uur langs de kant met Kennedy te lullenSteeds uitleggen dat Koster zei want Kennedy verstond het niet
Af en toe rende Rommedahl ff naar voren en 9 van de 10 keer kreeg hij de bal niet eens
Maar ik blijf Rommedahl tof vinden
Keeper moet meer meedoen. Nu staat hij te wachten tot er een bal op het doel gaat om die te redden.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer gaan we trouwens oefenen op mannetje dekken bij een standaardsituatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |