Was weinig boeiends, ja klonk vast alsof het hele stadion werd verbouwd omdat dat plastic best hard was en dat dus vrij hard klinkt als er 50 man tegen staan te bonkenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Op TV zagen we Suarez, Luque en Leonardo lachend naar het uitvak kijkenMaar het klonkt wel leuk idd
jaloers ?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ed en Roelof zijn mattie's
Jeweettoch iedereen wil toch een high five van onze grote vriend Luingequote:
quote:
iddquote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef GGMM het volgende:
Davids is niet blij met van Basten.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef GGMM het volgende:
Davids is niet blij met van Basten. Lindgren
Ik vind dat juist een makkelijk genomen conclusie. Eerst liet hij weten dat het wel waarschijnlijk was dat ie volgend jaar weg zou gaan en nu zegt ie dat ie er nog niet uit is. Misschien bekijk ik het anders doordat ik het hoop hoor, maar Johnny is wel eerlijk genoeg om het te zeggen als hij denkt dat hij weg gaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
heitinga is ook wel weg
Inderdaad, komt vanzelf wel die beslissing.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een makkelijk genomen conclusie. Eerst liet hij weten dat het wel waarschijnlijk was dat ie volgend jaar weg zou gaan en nu zegt ie dat ie er nog niet uit is. Misschien bekijk ik het anders doordat ik het hoop hoor, maar Johnny is wel eerlijk genoeg om het te zeggen als hij denkt dat hij weg gaat.
valt me vies tegen jaquote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee Davids houdt de eer aan zichzelf nadat hij door bijna iedereen hier is afgeschreven! Heel erg jammer dat zo'n Ajax held zo wordt uitgekotst door ook jullie om 2 kutovertredingen.
Wat een onzin. Mag je tegenwoordig niet meer zeggen dat je dom bent als je zo'n overtreding maakt en dat Lindgren beter speelt?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee Davids houdt de eer aan zichzelf nadat hij door bijna iedereen hier is afgeschreven! Heel erg jammer dat zo'n Ajax held zo wordt uitgekotst door ook jullie om 2 kutovertredingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |