Jij bent de domste Feyenoorder ooit, of ben je bang dat de graafschap jullie nog inhaalt?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
hup psv
Sukkeltjequote:Op zondag 24 februari 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
hup psv
hoezoquote:Op zondag 24 februari 2008 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de domste Feyenoorder ooit, of ben je bang dat de graafschap jullie nog inhaalt?
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef Karrs het volgende:
Heel goed, NEC. Pak ze die punten maar af. Dan staat Groningen vrolijk op plaats 4
Hij is ook helemaal geen feyenoord supporter, hij is gewoon een anti Ajax supporterquote:Op zondag 24 februari 2008 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de domste Feyenoorder ooit, of ben je bang dat de graafschap jullie nog inhaalt?
Die blundert niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
hoelaat gaat rakjovic blunderen ?
?!!?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:10 schreef Zwansen het volgende:
PSV heeft het betere van het spel, scoor die goal nou eens!
jaquote:Op zondag 24 februari 2008 16:12 schreef Wooldoor het volgende:
Het was toch buiten de 16 ???!11
Kwestie van tijd dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:10 schreef Zwansen het volgende:
PSV heeft het betere van het spel, scoor die goal nou eens!
Ag jaquote:
Nee zeg je nu.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef ganzenherder het volgende:
Pfft had van mij niet gehoeven, krijgen we dat pingelgezeik weer
Ha, als bij ajax zich dezelfde situatie voordeed, dan vond je het wel een pingelquote:Op zondag 24 februari 2008 16:12 schreef dronkeykong het volgende:
Het is niet eens een pingel man....godsamme ze hebben ook alles mee
Idd.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:14 schreef dronkeykong het volgende:
Geef die schaal dan aan het begin van het seizoen.
Zo kan je ook weer reageren. Je billetjes zijn weer ontspannenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, als bij ajax zich dezelfde situatie voordeed, dan vond je het wel een pingel
Tjah, idem in Almelo. Door het missen van die kansen staan Heracles en NEC juist zo laag.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Sjongejonge, het verhaal van het seizoen.
Als NEC dit seizoen alle 100% kansen had afgemaakt had het nu veilig in het linkerrijtje gestaan.
Dan had ie hem op de middenlijn moeten neerleggen . Daar greep hij te zwak in.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef Wooldoor het volgende:
Als het in de 16 was zou die gast hem waarschijnlijk niet die schop van achter hebben gegeven, dan zou de keeper nog een aardige kans hebben om de bal te stoppen. Een penalty is een stuk meer kansloos.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef jorienvdherik het volgende:
titel psv
beker feyenoord
![]()
![]()
amsterdam, leeg
Play offs je weet tohquote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef jorienvdherik het volgende:
titel psv
beker feyenoord
![]()
![]()
amsterdam, leeg
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef numero_uno het volgende:
EL AKCHAOUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En feyenoord....?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar europees is amsterdam al jaren veels te klein
slavia, kopenhagen , dinamo
Feyenoord is nog te klein in Nederlandquote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Idd. Leuke ploeg Heerenveen, spelen misschien wel het leukste voetbal en zijn volgens mij niet echt directe concurrenten en alsnog zijn er mensen blij dat ze verliezen?quote:
Terechte rode kaart?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Vandenbussche zal wel de gebeten hond zijn
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuke sympathieke ploeg met leuke spelers die niet irritant zijn als Sulejmani en Bradleyquote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Leuke ploeg Heerenveen, spelen misschien wel het leukste voetbal en zijn volgens mij niet echt directe concurrenten en alsnog zijn er mensen blij dat ze verliezen?
Heerlijkquote:
Wat ben jij dan voor ontzettende sneue vogel. Gisteren vraag je alle Heraclessupporters nog of ze foto's voor je website willen maken en ben je boos omdat je geen gratis kaartjes krijgt, en nu is Heracles een kutclubquote:
In de TOTO-divisie, is het altijd een feestquote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodverdomme. K@#%#$%@#$zooi.![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In principe gewoon een top 5-ploeg dit seizoen. Dus wel degelijk concurrenten voor Ajax of Feyenoord dit seizoen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Leuke ploeg Heerenveen, spelen misschien wel het leukste voetbal en zijn volgens mij niet echt directe concurrenten en alsnog zijn er mensen blij dat ze verliezen?
In deze fase tellen alleen de punten.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef dronkeykong het volgende:
Mensen die voldaan zijn na zo een kutpot
Helaas uitgekomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:01 schreef Blawh het volgende:
Niet te filmen zeg, ik zei gisteren toevallig tegen een kameraad dat Heerenveen - NEC de enige wedstrijd is waar geen verassing mogelijk is. Anders zou ik........
En toch gebeurt er weer wat raars.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodverdomme. K@#%#$%@#$zooi.![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor ontzettende sneue vogel. Gisteren vraag je alle Heraclessupporters nog of ze foto's voor je website willen maken en ben je boos omdat je geen gratis kaartjes krijgt, en nu is Heracles een kutclub
Omdat jij blij gaat doen met die onterrechte penal van gisterquote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor ontzettende sneue vogel. Gisteren vraag je alle Heraclessupporters nog of ze foto's voor je website willen maken en ben je boos omdat je geen gratis kaartjes krijgt, en nu is Heracles een kutclub
Zo ver is het nog lang niet hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In de TOTO-divisie, is het altijd een feest
Ik reageer op jouw continue getroll en geflame hier.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat jij blij gaat doen met die onterrechte penal van gister![]()
toto divisie
Haha, je zat in het stadion zeker gisteren?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
Die feyenoorders hier zijn nog zo in de wolken van het onterechte puntje van gisterenavond dat hun denkvermogen totaal is verdwenen...
Ik wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, je zat in het stadion zeker gisteren?
Plaats 6 is ook wel dichtbij voor Feyenoord. Zeker met dat chronische 0-1 achterkomen probleem krijgen jullie het nog verrekte lastig.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend daar onder in
Vandaar dat je denkt dat je had moeten winnen gisteren. In het stadion lijkt je ploeg altijd net wat beter dan ze echt zijnquote:
Ach, ben geboren en getogen in Nijmegen en woon er nog steeds.. niet zo raar dat ik het dan leuk vind dat NEC wint van een directe concurrent van Feyenoord.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
Die feyenoorders hier zijn nog zo in de wolken van het onterechte puntje van gisterenavond dat hun denkvermogen totaal is verdwenen...
Inderdaad, GAE, Volendam en MVV terug.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:28 schreef Zwansen het volgende:
Van mij mogen Heracles, Excelsior en Willem II eruit. Al die zouteloze clubs er in 1 keer uit.
Inderdaad, laatste 3 weken 2-1 (onterecht verliezen van Twente), 2-2 tegen Heerenveen en met slecht spel 3-3 tegen Feyenoord. Denk dat we dan nog genoeg punten gaan pakken om veilig te komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoah VVV en Excelsior zullen het toch wel gaan uitmaken voor plek 18.
Dat was in de trant van de Jorien zijn getroll. Kneusjequote:Op zondag 24 februari 2008 16:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, ben geboren en getogen in Nijmegen en woon er nog steeds.. niet zo raar dat ik het dan leuk vind dat NEC wint van een directe concurrent van Feyenoord.
Komt ook nog eens bij dat jij sneu gaat doen met je 'Die penal was geen penal', kneusje...
GAE en MVV zijn mooie clubs, maar Volenvlam stelt echt weinig voor vind ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, GAE, Volendam en MVV terug.
Volenvlam.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
GAE en MVV zijn mooie clubs, maar Volenvlam stelt echt weinig voor vind ik.
De tripjes naar Volendam daarentegen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volendam heeft wel iets speciaals, en zie ik graag terug. GAE ook.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eagles is nog niet rijp voor de Eredivisie. Zwolle eventueel wel. Mogen er ook best bijquote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, dat maakt dit jaar niks uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat was in de trant van de Jorien zijn getroll. Kneusje
Ga gauw feestvieren omdat jullie weer eens derde staan na 25 wedstrijden.
Want dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, dat maakt dit jaar niks uit.
2e of 5e, who gives a fuck.. plee-offs weet je nog?
Volgend jaar komt de spanning weer terug in de competitie.
Omdat?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgend jaar komt de spanning weer terug in de competitie.
Ja, want dan speelt 2tm5 UEFAquote:
Wat snap je niet aan:quote:Op zondag 24 februari 2008 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
Los van dat in het eerste jaar de nummer 2 ook nog voorronde CL speelt.
quote:volgend jaar
Inderdaad, met dat kindervak naast het uitvak.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:36 schreef BonJovi het volgende:
Willem 2 echte club een van de meeste pauper club van NL
Voor dat ene jaartje?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen met dit als eindstand?
Hebben we niet nodig, we winnen de beker.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle andere playoffs zijn best interessant. We zijn nog steeds in de race voor de Intertoto bijvoorbeeld
en daardoor is de competitie dus verneukt, dat iemand die 15e ofzo staat nog europees kan halenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor dat ene jaartje?
Alle andere playoffs zijn best interessant. We zijn nog steeds in de race voor de Intertoto bijvoorbeeld
Geweldig zeg, intertoto...vorig jaar ook al gebleken dat clubs het gewoon niet willen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor dat ene jaartje?
Maar wees jij nou maar blij met het gedrocht dat de play-offs heet.quote:Jan Reker: 'Afschaffing play-offs bijna zeker'
Datum: 21-02-2008 Bron: Ed.nl
Voor de directeur van psv is het 'negentig procent' zeker dat de play-offs in de eredivisie komend seizoen verdwijnen. Op korte termijn vergaderen de clubs daarover. "Iedere voetbalkenner weet dat de play-offs oneerlijk zijn", aldus Reker. "Bovendien is de voetbalkalender veel te vol en die belasting gaat ten koste van de prestaties van onze clubs in Europa én van het Nederlands elftal."
Het onderwerp komt in de eerstvolgende vergadering van de ECV aan de orde. Reker: "Omdat de beslissing over de competitieopzet bij de clubs zelf ligt en de onderhandelingen over de tv-rechten in volle gang zijn, moeten we snel bij elkaar komen. De topclubs zijn sowieso tegen de play-offs, net als Heerenveen. Ik verwacht dat uiteindelijk een grote meerderheid zal inzien dat ons voetbal met play-offs niet gebaat is."
De topclubs weten zich gesteund door de Nederlandse trainers, die zich onlangs unaniem tegen de play-offs uitspraken. Ook bondscoach Marco van Basten stelt zich op dat standpunt. Bij afschaffing van de play-offs hoeft de eredivisie volgens Reker niet te worden teruggebracht naar zestien clubs. "Mijn plan om de eredivisie in te krimpen, was bedoeld om meer ruimte te creëren op de voetbalkalender. Als de play-offs verdwijnen, heb je die ruimte niet meer nodig. Dan kun je lekker voetballen van augustus tot en met mei. Nu is de kampioen op 20 april klaar."
Overigens komt tijdens de ECV- vergadering ook een herstructurering van de jeugdopleidingen aan de orde. psv zal er voor pleiten om in het land twaalf opleidingscentra te vestigen bij de meest gerenommeerde clubs. Reker: "Daarmee borduren we voort op de samenwerking zoals die nu al bestaat bij Twente/Heracles, Vitesse/ AGOVV en straks ook Nec/TOP Oss. Het is waanzin om in zo'n klein land 38 opleidingen voor betaald voetballers te hebben. Die kwaliteiten moet je juist concentreren."
Ik teken meequote:Op zondag 24 februari 2008 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen met dit als eindstand?
Inderdaad, dat is toch slecht voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
De nummer 5 van Nederland die evt. CL kan spelen
Maar gelukkig waren er geen Ajacieden tevreden met de winst tegen NAC in een kutpot.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef dronkeykong het volgende:
Mensen die voldaan zijn na zo een kutpot
Waarom? Zijn Feyenoord en Ajax momenteel beter dan Heerenveen en Groningen?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is toch slecht voor het Nederlandse voetbal.
Ach, als Groningen de voorronde CL per ongeluk doorkomt ga je toch gewoon af als Nederland.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom? Zijn Feyenoord en Ajax momenteel beter dan Heerenveen en Groningen?
Precies Twente naar de topquote:Op zondag 24 februari 2008 17:09 schreef Pritt het volgende:
Mooi die omhooggevallen subtoppertjes (NAC, SCH, Feyenoord) zijn dit weekend ook weer even hun plaats gewezen.
Jullie moeten nog naar Eindhoven, Twente, Heerenveen én Groningen.. dus hou voorlopig maar even je mond dicht.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:09 schreef Pritt het volgende:
Mooi die omhooggevallen subtoppertjes (NAC, SCH, Feyenoord) zijn dit weekend ook weer even hun plaats gewezen.
Wat boeit het mij dat het Nederlandse voetbal dan afgaat? Als Groningen of Heerenveen toevallig als 2e eindigt dit seizoen dan krijg je zeker weer het gezeik dat het maar goed is dat de play-offs er zijn omdat die 'subtoppers' niks te zoeken hebben in de CL?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, als Groningen de voorronde CL per ongeluk doorkomt ga je toch gewoon af als Nederland.
Feyenoord of Ajax kunnen nog wel eens een wedstrijdje winnen op CL niveau, ook weer niet geheel terecht als je de resultaten van de laatste 5 jaar bekijkt, maar dat is gewoon een gevoel..
Nee hoor, als Groningen of Heerenveen als tweede eindigen hebben ze alle recht op de CL.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat boeit het mij dat het Nederlandse voetbal dan afgaat? Als Groningen of Heerenveen toevallig als 2e eindigt dit seizoen dan krijg je zeker weer het gezeik dat het maar goed is dat de play-offs er zijn omdat die 'subtoppers' niks te zoeken hebben in de CL?
In een normale competitie inderdaad wel, maar dit seizoen kan het verschil tussen de nummer 2 en 5 maar een paar punten zijn. Dan valt het nog wel mee met de oneerlijkheid.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, als Groningen of Heerenveen als tweede eindigen hebben ze alle recht op de CL.![]()
Daar maak ik geen onderscheid in.
Als Groningen vijfde wordt en CL haalt, dan is dat is gewoon onterecht. Zelfde geldt overigens voor Feyenoord hoor.
Je weet ook dat de toppers bij Ajax weggaan als ze echt goed voetballen. En bij het plaatsen voor CL zijn de vervangers nog niet ingewerkt etc etc. De beste spelers van subtoppers gaan naar topclubs en de beste spelers van topclubs gaan naar het buitenland.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:45 schreef Cheiron het volgende:
Maar je weet ook dat bij de subtop de beste spelers volgend jaar weg zijn. En bij het plaatsen voor CL zijn de vervangers nog niet ingewerkt etc etc
Ik kan me niet herinneren wanneer AZ voor het laatst gewonnen heeft dus dit zal Roda ook wel winnen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
roda - az is wel een leuke wedstrijd
1-0 tegen Heracles op 30 decemberquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer AZ voor het laatst gewonnen heeft dus dit zal Roda ook wel winnen..
Ongelooflijk eigenlijk.. Vorig seizoen op de laatste dag het kampioenschap verspelen en nu bijna in de degradatiezone..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
1-0 tegen Heracles op 30 december
oowne 1-2 tegen de Graafschap uit op 16-1
Dit was natuurlijk niet te verwachten, maar als je zo'n beetje al je ervaren spelers wegdoet en alleen jeugd terug koopt dan weet je dat het wisselvallig wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:41 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk.. Vorig seizoen op de laatste dag het kampioenschap verspelen en nu bijna in de degradatiezone..!!
Zo wisselvallig zijn ze niet. Ze verliezen zo'n beetje alles dus zijn ze toch wel redelijk consequent.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk niet te verwachten, maar als je zo'n beetje al je ervaren spelers wegdoet en alleen jeugd terug koopt dan weet je dat het wisselvallig wordt.
Nou, ben benieuwd..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moreno in de basis trouwens bij AZ.
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd..
Zometeen maar eens het eerste half uur van Roda-AZ kijken.
Voordat ik naar Twente-SCH zap
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
Pak jij de bokkepootjes.
die heeft al wat disciplinaire straffen gehad volgens mij: verslapen, in de zon staan, ongeschoren op het veldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Donk op de bank omdat ie zich heeft verslapen..
tele2 zendt er maar twee uit en die ander begint om 20 uurquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Zit ik weer de verkeerde wedstrijd te kijken
was hij het ook niet die niet bij het 2e mocht gaan kijken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
die heeft al wat disciplinaire straffen gehad volgens mij: verslapen, in de zon staan, ongeschoren op het veld
Dat was in de zon staan. Was namelijk mooi weer die dag toen ie keek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
was hij het ook niet die niet bij het 2e mocht gaan kijken?
ik geloof de jeugd (A1) ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
was hij het ook niet die niet bij het 2e mocht gaan kijken?
Wedstrijdje van de A jeugd kijken is natuurlijk ook not done he, hoe haalt hij het in zijn hoofd!!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Scheidsrechter: B. Haverkort
Opstelling FC Twente: Boschker; Douglas, Wielaert, Braafheid, Heubach, Wilkshire, Hersi, Brama, Denneboom, N'Kufo, Elia.
Opstelling SC Heerenveen: Van Dijk, Zuiverloon, Breuer, Drost, Jong-A-Pin, Poulsen, Bradley, Roorda, Pranjic, Sibon, Sulejmani.
Waarom speelt die huurling van Inter niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Scheidsrechter: B. Haverkort
Opstelling FC Twente: Boschker; Douglas, Wielaert, Braafheid, Heubach, Wilkshire, Hersi, Brama, Denneboom, N'Kufo, Elia.
Die is tenminste uitgeslapen .. kan je van een paar lui van AZ in het veld niet zeggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Donk op de bank omdat ie zich heeft verslapen..
Volgens mij maakt ie geen verpletterende indruk bij jong Twentequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom speelt die huurling van Inter niet?
Donk is een luie neger, en daar houdt v. Gaal niet van.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Donk is dus weer door Van Gaal gepwnd?
Nee Donk heeft zichzelf weer gestraft, Cziommer is gepwndquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Donk is dus weer door Van Gaal gepwnd?
Nou die DOnk mag wat mij betreft met zijn luie reet richting de Arena komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Donk is een luie neger, en daar houdt v. Gaal niet van.
Ok... Had hem eigenlijk best eens willen zien spelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ie geen verpletterende indruk bij jong Twente
Donk is een Ajacied, zonder hem had Ajax de beker en de play-offs niet gewonnen vorig jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Donk is een luie neger, en daar houdt v. Gaal niet van.
Droomreetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou die DOnk mag wat mij betreft met zijn luie reet richting de Arena komen
Nou denk dat Roda zo er nog 1 in countertquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Een Kahrt.
De Zeeuw EINDELIJK weer alleen met de punt naar achteren. We winnen dit
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef achterop23 het volgende:
Toch vind ik het fout dat ik dan hoop dat AZ wint...hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |