abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62003101
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Die regel zou ook wel eens ter discussie mogen staan want waarom kan je wel achteraf straffen als je geen gele kaart hebt gehad. Is raar.
Is niet waar.

Je kan alleen achteraf bestraffen als de scheids het niet heeft waargenomen.
pi_62003137
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De speler die geraakt werd, bedoelde ik.
Het had donkerpimpelpaarsrood moeten zijn natuurlijk.
oh, ok
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef SCH het volgende:
De KNVB zou wat mij betreft de regel moeten doorbreken en gewoon toch tot schorsing overgaan. Die regel dat er al geel is gegeven is hier niet logisch.
eens
pi_62003273
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Is niet waar.

Je kan alleen achteraf bestraffen als de scheids het niet heeft waargenomen.
Heel vaak heeft de scheids wel waargenomen maar zag ie er niks in of heeft ie het maar laten gaan. Volgens mij is het niet zo'n consequente regel.

Dit is gewoon een overduidelijk veel te heftige overtreding die we na Kokmeijer niet meer willen/kunnen tolereren, daarvoor ook niet, maar we weten nu wat voor schade het kan hebben.

Daarom zou ik het ook echt niet zo gek vinden als Groningen zelf een statement maakt hier in in plaats van een beetje taart te eten omdat Ron jarig is.
pi_62003407
Ze moeten gewoon capabele scheidsrechters opleiden.
Want als je dit maar met geel af doet ben je gewoon niet geschikt.
pi_62003473
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
Ze moeten gewoon capabele scheidsrechters opleiden.
Want als je dit maar met geel af doet ben je gewoon niet geschikt.
Misschien heeft hij het in de snelheid gewoon niet goed gezien. Ik vind het wel wat simpel om iedere keer te zeggen dat scheidsrechters niet capabel zijn. Maar los daarvan: wat is er mis mee om Lovre alsnog 5 wedstrijden te schorsen?
pi_62004769
De Cler had eigenlijk ook best rood mogen krijgen, die aanslag was ook niet meer normaal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62013345
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef RayMania het volgende:
De Cler had eigenlijk ook best rood mogen krijgen, die aanslag was ook niet meer normaal.
Mwa, De Cler ging er stevig in, maar hij hield in toen hij zag dat hij de bal niet meer haalde. Het leek erger dan het was.

De regel dat een gele kaart niet kan worden omgezet in een rode kaart moet inderdaad veranderd worden. Die regel bestaat omdat anders de autoriteit van de scheidsrechters wordt aangetast, maar het werkt juist averechts omdat fouten niet kunnen worden hersteld. Mensen raken op deze manier juist extra gefrustreerd van de arbitrage omdat fouten niet meer kunnen worden rechtgezet.
pi_62021904
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

hij krijgt geel
Over de aanslag van de cler die vooraf ging op de pass waaruit hofland rood kreeg heb je het maar even niet? Ook een aanslag op de carriere van een speler.

De scheids was erg goed die wedstrijd. Het is DE reden waarom er in wedstrijden zulke harde overtredingen worden gemaakt. Het korps bestraft het toch niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62026020
De overtreding van een Emmen speler op Di Lallo van MVV afgelopen Maandag.
Kreeg trouwens ook rood, terecht.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_62026448
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Over de aanslag van de cler die vooraf ging op de pass waaruit hofland rood kreeg heb je het maar even niet? Ook een aanslag op de carriere van een speler.
je bedoelt die terugspeelbal van De Cler op Berg?
  Trouwste user 2022 maandag 6 oktober 2008 @ 04:32:03 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_62164072
Cairo probeerde tijdens Volendam - NAC iemands been te breken.

Hij kreeg alleen maar geel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62803556
Anthony Lurling mag hier ook wel genoemd worden. Die man is ziek in zijn hoofd als je voor de zoveelste keer zoiets flikt op een voetbalveld.

Ik mag aannemen dat de KNVB hem een >5 wedstrijden schorsing geeft..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62804400
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62804485
Hoop dat hij een flinke schorsing krijgt.
pi_62804531
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
pi_62804795
whahahaha ik kon gister niet kijken naar voetbal (dus ik zie dit nu pas) maar moiuh die kerel heeft echt een steekje los zitten zeg ik heb het altijd al de misselijkste speler van de eredivisie gevonden maar dit slaat alles en zelf moord en brand schreeuwen als ie niet eens geraakt wordt. Had ie twee wedstrijden geleden ofzo niet nog een prachtige schwalbe waar hij een penalty mee versierde? Bah bah bah wat een smerig mannetje is die zeurling toch
pi_62805408
Hehe, kon het niet laten:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62805868
Wat mij betreft mag lurling voor de rest van zijn leven geen gras meer zien
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:16:47 #294
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_62805898
Wat een ontzettende teringlijer.. Ik hoop dat ie minstens 4 wedstrijden geschorst wordt en dat ie de rest van zn gore kutleven op de bank mag zitten
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:20:02 #295
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62806009
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei eerder al in een ander topic: volgens mij kan Wellenberg hier best wel aangifte over doen...
pi_62806559
Normaal lijkt het allemaal best mee te vallen in de herhaling omdat het vertraagd is, maar zelfs in de herhaling ziet dit er best stevig uit .
pi_62808118
Echt, zo'n mongool die Lurling. Wat voor IQ moet je hebben om zo wraak te nemen op iemand die niet eens expres een schouder duw geeft. Tijdens een potje voetbal .

Ik zal Amrabat om hulp vragen als ik Wellenberg was .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:51:37 #298
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62808374
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef poehej het volgende:
Wat een ontzettende teringlijer.. Ik hoop dat ie minstens 4 wedstrijden geschorst wordt en dat ie de rest van zn gore kutleven op de bank mag zitten
NAC vier wedstrijden zonder Lurling

Anthony ‘K1’ Lurling zal de komende vier wedstrijden vanaf de tribune toe mogen kijken. De knvb legde hem een schorsing van vier wedstrijden op naar aanleiding van de rode kaart van gisteren. Lurling accepteert de straf. Daarnaast weet NACblog te melden dat NAC de aanvaller ook een sanctie heeft opgelegd. Het is dan weer niet bekend wat deze sanctie is.
pi_62808393
4 wedstrijden vind ik persoonlijk wat weinig.
pi_62808441
Ik vind dit gewoon een gevalletje mishandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')