Is niet waar.quote:Op maandag 29 september 2008 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Die regel zou ook wel eens ter discussie mogen staan want waarom kan je wel achteraf straffen als je geen gele kaart hebt gehad. Is raar.
oh, okquote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De speler die geraakt werd, bedoelde ik.
Het had donkerpimpelpaarsrood moeten zijn natuurlijk.
eensquote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef SCH het volgende:
De KNVB zou wat mij betreft de regel moeten doorbreken en gewoon toch tot schorsing overgaan. Die regel dat er al geel is gegeven is hier niet logisch.
Heel vaak heeft de scheids wel waargenomen maar zag ie er niks in of heeft ie het maar laten gaan. Volgens mij is het niet zo'n consequente regel.quote:Op maandag 29 september 2008 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is niet waar.
Je kan alleen achteraf bestraffen als de scheids het niet heeft waargenomen.
Misschien heeft hij het in de snelheid gewoon niet goed gezien. Ik vind het wel wat simpel om iedere keer te zeggen dat scheidsrechters niet capabel zijn. Maar los daarvan: wat is er mis mee om Lovre alsnog 5 wedstrijden te schorsen?quote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
Ze moeten gewoon capabele scheidsrechters opleiden.
Want als je dit maar met geel af doet ben je gewoon niet geschikt.
Mwa, De Cler ging er stevig in, maar hij hield in toen hij zag dat hij de bal niet meer haalde. Het leek erger dan het was.quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef RayMania het volgende:
De Cler had eigenlijk ook best rood mogen krijgen, die aanslag was ook niet meer normaal.
Over de aanslag van de cler die vooraf ging op de pass waaruit hofland rood kreeg heb je het maar even niet? Ook een aanslag op de carriere van een speler.quote:
je bedoelt die terugspeelbal van De Cler op Berg?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over de aanslag van de cler die vooraf ging op de pass waaruit hofland rood kreeg heb je het maar even niet? Ook een aanslag op de carriere van een speler.
Ik zei eerder al in een ander topic: volgens mij kan Wellenberg hier best wel aangifte over doen...quote:
NAC vier wedstrijden zonder Lurlingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef poehej het volgende:
Wat een ontzettende teringlijer.. Ik hoop dat ie minstens 4 wedstrijden geschorst wordt en dat ie de rest van zn gore kutleven op de bank mag zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |