abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:10:49 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57233240
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zorg maar dat je genoeg punten hebt voor de laatste wedstrijd van het seizoen
Als dat zo is dan keept Pasveer weer en dan wordt het wel een nulletje of 8
Mochten jullie dan nog doelsaldo nodig hebben dan zit dat wel snor dus
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57233321
Ik hang ook even de gloryhunter uit:
Goed bezig de laatste tijd
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57233343
Ja is toch netjes 3 punten tegen groningen, en tegen utrecht, mooi dit, ik hoop dat het zo door gaat.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:20:16 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57233510
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:14 schreef GambinoT het volgende:
Ja is toch netjes 3 punten tegen groningen, en tegen utrecht, mooi dit, ik hoop dat het zo door gaat.
En 1 punt tegen zowel Feyenoord als Heerenveen.
Halve finale beker tussendoor
En daarvoor lullig verloren van zowel Twente als NEC.
29.10 Novastar HMH
pi_57233714
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!

Het was misschien niet goed, maar weer 100% strijd. Genoten!!

Gvd, wat een goal van Lakic zeg. Van de week zegt ie dat hij een onuitwisbare indruk wil achterlaten, hij is daar goed mee bezig zeg.

Alleen Wegereef.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaaal gek.

Ff 2e helft terugkijken op tv.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:28:15 #206
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57233749
Wegereef had wel goed naar Willem v. Hanegem geluisterd zeg, wat een kneus.
29.10 Novastar HMH
pi_57233915
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:28 schreef Damzkieee het volgende:
Wegereef had wel goed naar Willem v. Hanegem geluisterd zeg, wat een kneus.
Hij is een vriendje van Willem idd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:26:05 #208
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57236265
Prachtig!
Zo hoort een avondje Polman te zijn. Utrecht was ook helemaal nergens, op de 10 minuten rond de rode kaart na.
eya eya SCH! (RIP)???
pi_57238689
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:26 schreef pfaf het volgende:
eya eya SCH! (RIP)???
Heb hem al een tijd niet meer gehoord inderdaad.
pi_57238727
Wat mooi , echt een feestje gisteren ja
pi_57238894
Ja er hing ook een lekkere sfeer in het stadion!
pi_57239111
We waren bang voor de tackles van Heracles", zegt Van Loen voor de camera van RTL. "Dat is ook wel een beetje uitgekomen. In het eerste kwartier hebben ze er alles uitgegooid. Ze kregen drie keer geel en waren echt op de ledenmaten uit."

van der Gun: 'We hadden gebrek aan controle over de bal'
Interviewer: 'Kunstgras, de beter voetballende ploeg is daarbij in het voordeel'
van der Gun: 'Dat vind ik niet, dat is wel met normaal kunstgras... bla bla bla'

Wij trainden voor Groningen-uit toch ook 'gewoon' de hele week op kunstgras, wij zeuren dan toch ook niet dat we moeten overschakelen naar een normaal veld omdat we alleen maar op kunstgras trainden en dat gewend zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door Blawh op 08-03-2008 10:52:02 ]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:40:52 #213
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_57239133
Wel mooi, door een stukje competitievervalsing blijft Heracles in de eredivisie.
Kunstgras is voor homo's.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_57239151
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Baklap het volgende:
Wel mooi, door een stukje competitievervalsing blijft Heracles in de eredivisie.
Kunstgras is voor homo's.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:50:28 #215
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57241244
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

! Het blijft een mooi excuus hè.
Zelfs toen Heracles geen thuiswedstrijd won en alle punten in vreemde stadions haalde werd het aangehaald.
pi_57242103
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

! Het blijft een mooi excuus hè.
Zelfs toen Heracles geen thuiswedstrijd won en alle punten in vreemde stadions haalde werd het aangehaald.
Ik heb geen zin meer om de discussie aan te gaan met die frusti's.

In het kunstgrastopic heb ik over 3 seizoenen de feiten laten zien.

1. Het 1e haar op kunstgras haalden we thuis 31 punten, uit 35 (net even nagekeken)
2. In het kampioensjaar haalden we uit meer punten dan thuis.
3. Het 1e eredivisie haalden we uit 18 punten en thuis 21, geen opmerkelijk verschilt dus
4. Na de winterstop hebben we 2x overtuigend een uitwedstrijd gewonnen en ook bij FC Twente zijn we niet weggespeeld.

De conclusie is dat er alleen onder Brood een opmerkelijk verschil te zien was tussen het aantal punten uit en thuis behaald. Verder gaat men voorbij aan het feit dat Sparta, Excelsior en Willem 2 ook amper punten uit wisten te halen. NEC behaalde ook vorige maand pas de eerste uitzege, uit tegen Heracles.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:29:05 #217
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57243305
Had Brood er eerder uitgelegen, dan waren we nu voor Europees voetbal aan het spelen.

Wat had Derksen gisteravond rond de wedstrijd nog te melden trouwens? Weer gejank of was het positief over Heracles?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57243394
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:29 schreef Zapper het volgende:
Had Brood er eerder uitgelegen, dan waren we nu voor Europees voetbal aan het spelen.

Wat had Derksen gisteravond rond de wedstrijd nog te melden trouwens? Weer gejank of was het positief over Heracles?
Hij was positief, hij nam zijn woorden over stroman Heerkes terug, hij laat Heracles heel aardig en attractief voetbal spelen.
Voor de winterstop gaf hij geen cent voor Heracles, maar nu kan er in het Oosten een 2e voetbalbolwerk ontstaan.
Verder was hij uiteraard positief over Lakic en GGG (die ik gisteren eigenlijk niet eens zo heel goed vond spelen). Ook vond hij de overwinning dik verdiend.

En inderdaad zonde dat ze zolang met Brood zijn doorgegaan, anders waren we sowieso al veilig geweest en wie weet wat nog meer. Maar we spelen nog altijd voor Europees voetbal, via de beker.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:08:49 #219
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57243839
Dat is goed om te horen

Wat een verschrikkelijk mooie avond was het gisteren zeg, ik had na die domme rode kaart van Boakye niet meer gedacht dat Heracles nog zou kunnen scoren, had me al neergelegd bij een verliesbeurt. Maar da's nu juist het mooie aan Heracles onder Heerkes, er wordt ook na zo'n tegenslag gewoon doorgevoetbald! Zelfs met de 2-1 voorsprong én een man minder nog volop in de aanval spelen, dat verdient echt zeer grote complimenten.

Vind dat Michalke ook een grote pluim verdient, want die kerel met z'n stoere kop is echt belangrijk geworden voor het team. De laatste drie wedstrijden eigenlijk onmisbaar, jammer dus dat hij gedwongen naar de kant moest vanwege die rode kaart. Toch maar een nieuw contract voor onze tweede Duitser?

Overigens dacht ik na Blom dat het niet veel erger kon, maar Wegereef heeft mijn ongelijk aangetoond. Wat een blik bagger heeft de KNVB wederom opengetrokken en richting Almelo gestuurd zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57244034
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Zapper het volgende:
.....
van Loen was het niet met je eens. Die vond dat Wegereef veel te soft optrad en dat Heraclesspelers in de 1e fase van de wedstrijd alleen maar op zoek waren naar de ledematen.

Verder was het echt een prachtige avond ja. Bewijst maar weer dat een wedstrijd vol strijd zeker net zo mooi kan zijn als een wedstrijd met goed voetbal. Gisteren was echt een thriller, een wedstrijd waar alles inzat. Mooie doelpunten, strijd, sfeer, merkwaardige beslissingen en hectiek.

Michalke speelde inderdaad een goede pot, vind het ook een onderschatte voetballer. Voor een nieuw contract blijft hij een twijfelgevalletje denk ik vanwege zijn blessuregevoeligheid. Als hij speelt zoals de laatste weken en hij is veel fit zoals sinds de winterstop, dan mag hij van mij blijven.

Mooi ook hoe het publiek reageerde bij de aftocht van Boakye.
pi_57248407
Gefeliciteerd
Prima overwinning
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:14:47 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57248483
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd
Prima overwinning
Heb je een dag in een kelder gezeten ofzo!? Ik had je hier gisterenavond al verwacht
29.10 Novastar HMH
pi_57248517
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:14 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Heb je een dag in een kelder gezeten ofzo!? Ik had je hier gisterenavond al verwacht
Gisterenavond na de wedstrijd had ik een verjaardag, dus ben meteen doorgegaan. En vandaag ben ik nog niet op de computer geweest

Maar heb uiteraard wel gekeken gisteren
pi_57262167
quote:
Weer Everton en Lakic...

ALMELO - Voor dit seizoen hadden ze nog nooit van elkaar gehoord. Everton Ramos Da Silva? "Nee, ken ik niet." Srdjan Lakic? "Zegt me helemaal niets." Begin dit seizoen schudden ze elkaar de hand, maar sinds afgelopen januari hebben ze elkaar pas echt leren kennen.

Want sinds de twee spitsen samen in de basis van Heracles spelen, scoorden ze al vier keer samen in een wedstrijd. Behalve gisteren tegen FC Utrecht (2-1), gebeurde dat ook in de duels tegen Excelsior, Feyenoord en Groningen.

Eigenlijk staan de twee aanvallers symbool voor het opgeleefde team van de trainers Gert Heerkes en Hendrie Krüzen. Voor de winterstop worstelden de aanvallers verschrikkelijk met zichzelf. Lakic was altijd ziek, zwak en misselijk en kreeg in zijn spaarzame minuten op het veld niets voor elkaar. De huurling van Hertha BSC sukkelde door en langzaam groeide het besef dat de Kroaat wel eens een 'miskoop' zou kunnen zijn. De nieuweling scoorde in 2007 zelfs niet één keer.

Ook Everton liep zo aan het einde van het jaar met zijn ziel onder de arm. Vooraf had assistent-trainer Krüzen voorspelt dat de Braziliaan er dit seizoen tien tot vijftien goals in zou schieten. In de eerste wedstrijden ging het best goed. Everton scoorde in de eerste negen duels vier keer, maar daarna haperden zijn voeten. Everton kwam zelfs op de bank terecht, voelde zich slecht, wilde te graag laten zien wat hij waard was, maar het lukte niet meer. Heracles eindigde de eerste seizoenshelft als de minst scorende ploeg in de eredivisie. Niets ging zoals het moest gaan...

En zie de spelers nu eens staan, na het duel tegen FC Utrecht, de tweede competitieoverwinning op rij. Weg zijn de vermoeide blikken en de innerlijke strijd, terug is de energie en het plezier. Sinds Lakic in de spits staat en Everton op rechts houden ze niet meer op met scoren. Lakic maakte er dit jaar al zeven. Everton staat sinds gisteren op acht.

Beiden blijven roepen dat het een teamprestatie is en dat elke speler belangrijk is, maar ook zij kunnen er niet onderuit dat er een soort chemie is ontstaan sinds het trainingskamp in Spanje. " Er is wel iets tussen Everton en mij, het gevoel is goed", zegt Lakic. " Maar het mooie is dat ook Igor (Gluscevic, de andere spits die nu op de bank zit, red.) een grote rol speelt. Hij geeft me altijd advies en maakt me beter. Daar haal ik veel vertrouwen uit. Maar ik moet ook zeggen dat het in dit team sowieso niet moeilijk spelen is. Het loopt zo lekker."

Tegen FC Utrecht opende Everton de score met een schot in de korte hoek, Lakic kon natuurlijk niet achterblijven. In de 74e minuut kon hij doorlopen vanaf de middellijn, zag een verdediger naar Everton gaan en bedacht zich niet: schieten. "Ik denk niet te veel, ik doe het op gevoel." Het is fijn om dat eindelijk te kunnen zeggen.

Met de komst van Robbert Schilder en vooral Garcia-Garcia hebben de aanvallers gevonden wat ze zochten. "Voor de winterstop had ik niet verwacht dat ze samen zoveel goals zouden maken", bekent Krüzen. "Lakic en Everton verliezen elkaar tijdens de wedstrijd niet uit het oog. Garcia-Garcia stuurt hen heel goed aan, veel ballen komen van zijn voeten. En ook de terugkeer van Kai Michalke is positief, hij heeft al veel assists op zijn naam staan."

Krüzen verwacht dit seizoen nog meer van zijn aanvallers. "Everton komt wel aan die tien tot vijftien goals, dat weet ik zeker. Voor de winterstop kregen we geen kansen en scoorden we ook niet veel. Nu mag het van mij nog wel wat meer worden. We creëren zoveel kansen, dat we nog meer zouden moeten scoren."

www.tctubantia.nl
Gewoon allebei al 4 wedstrijden op rij gescoord.

Maar soms worden er toch nog kansen teveel gemist.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:19:14 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')