Klopt, als er een wanprestatie wordt geleverd door wie dan ook dan mag er best eens een BOE of FWIEEE vallen. Maar niet als er keihard voor wordt gevochten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
[knip]
Edit: Momenteel ben ik niet alleen fan van Quansah, maar van het hele elftal.Misschien Rahim wat minder dan.
Hij speelde voor de winter een tijdje nog rechtsbackquote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Jasza het volgende:
Quansah vond ik eerlijk gezegd ook nooit bijzonder opvallen, maar na de winterstop issie toch wel lekker aan het ballen, maar ik dacht altijd dat het een spits was, maar kennelijk is dit zijn beste positie
Maar volgens mij liet Rahim zowel die Cahais en Powel in blessuretijd helemaal vrij.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
M.b.t. Rahim: Ik vond hem gisteren wel sterk spelen en vind het zeker in vergelijking met Smit een stuk beter.
Hij heeft ook zeker zijn 1e jaar en in het begin in de eredivisie altijd spits of '10' gestaan. Bij Ajax in de jeugd volgens mij ook. Onder Bosz is hij op het middenveld terecht gekomen, soms verloor hij op knullige momenten de bal, maar die fouten maakt hij niet meer. Hij is ondanks zijn postuur fysiek sterk, sterk aan de bal, technisch, kopsterk en degelijk. Ik wil niet zeggen dat het een topspeler is, maar sinds hij die foutjes niet meer maakt is het toch een verademing en rustpunt op de plek van Maas. Hij was sowieso in de maanden November en December het enige lichtpuntje in het elftal. Hopelijk tekent hij volgend seizoen weer bij, voor meer dan 2 seizoenen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Jasza het volgende:
Quansah vond ik eerlijk gezegd ook nooit bijzonder opvallen, maar na de winterstop issie toch wel lekker aan het ballen, maar ik dacht altijd dat het een spits was, maar kennelijk is dit zijn beste positie
Hmm.. das lullig. Heb je je kaart al uitgeleend?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Incolumis het volgende:
bleh ik baal ervan dat ik er niet ben vrijdag![]()
moet VCA examen doen in Leusden
lol nee nog nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm.. das lullig. Heb je je kaart al uitgeleend?![]()
ik ben er bij de eventuele bekerfinale niet bij, das veel erger![]()
En vrijdag zit hij weer op de bank, tenzij Michalke niet kan spelen. Ik vond Michalke itt eerdere weken afgelopen zondag wel goed tot zijn blessure.quote:Jong Heracles pakt koppositie na zege
ENSCHEDE - De beloften van Heracles Almelo zijn sinds maandag koploper in de eerste divisie. De ploeg van René Kolmschot won in Leeuwarden met 4-0 van Cambuur. Ricky van den Bergh was met drie treffers de grote man aan Almelose zijde. Serdar Gokkaya scoorde een keer.
Beter nu dan de 19de.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan die net zo zuur kijken als De Jonge zondag in Groningen als hij Heracles ziet schitteren.
Zal niet gebeuren dat wij niet scoren, laatste 8 wedstrijden is het maar 1x niet gelukt om te scoren. Lijkt me niet dat jullie zoals NEC toen met 10 man met de kont tegen de 16 gaan spelen, bovendien hadden we die wedstrijd ook genoeg kansen en zijn we nog beter op elkaar ingespeeld dan toen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als jullie ons volledig wegspelen en wij komen in blessuretijd voor het eerst voor de goal en scoren de 0-1 vind ik het goed.
Tjah, het is misschien lullig om te zeggen, maar ik vind het niet zo erg dat hij niet mee kan doen. Wat mij betreft blijft het huidige middenveld tot het einde van het seizoen staan. Misschien niet een leuk einde voor Maas zijn carriere (neem aan dat hij gaat stoppen), maar de club is natuurlijk belangrijker dan het individu.quote:Rob Maas niet tegen FC Utrecht
HERACLES.NL - Aanvoerder Rob Maas zal het duel met FC Utrecht van komende vrijdag aan zich voorbij moeten laten gaan. Hij ondervindt nog te veel hinder van een hamstringblessure. “Rob is zondag tijdens de warming up uitgevallen met een blessure aan zijn rechterhamstring”, licht fysiotherapeut Jos van Putten toe. “De medische staf heeft ervoor gekozen om Rob eerst weer helemaal fit te krijgen voordat we kunnen denken aan trainen met de groep. Hij zal er vrijdag tegen FC Utrecht zeker niet bij zijn, daarna is het afwachten.”
Kai Michalke zal deze week naar verwachting de groepstraining hervatten. “Hij viel zondag uit met klachten aan zijn linkerkuit. Onderzoek in het ziekenhuis heeft geen groot letsel aangetoond, ik verwacht dan ook dat Kai de groepstraining deze week weer kan hervatten”, aldus Van Putten.
Trainde ook weer 'gewoon' mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi, laat die kuthagenees maar lekker in het tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |