abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 20:26:44 #126
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57112162
Lekker hoor, laat dat kut Excelsior en Willem II maar lekker degraderen

Editje: Wat vinden jullie eigenlijk van Schilder in Heracles?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 2 maart 2008 @ 20:29:05 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57112212
Schilder is een verademing, ik hoop echt van harte dat we hem mogen houden
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 2 maart 2008 @ 21:18:51 #128
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57113226
Whoo! Ik had er (uiteraard) niet op gerekend, maar het ziet er naar uit dat ik mijn verwachtingen positief moet bijstellen! Fantastische en zeer nuttige overwinning!! Heracles is erg goed in vorm, alweer 4 wedstrijden ongeslagen tegen lastige tegenstanders, en 5 punten. Met WII en de Graafschap nog voor de boeg, en een wisselvallig Utrecht, zie ik de toekomst weer positief in!

En vergeet de beker niet! Heracles heeft erg veel strijdlust, en met strijd win je een KNVB beker!

Gratz aan onze helden (vooral GGG, Lakic en Schilder. Ik was een beetje sceptisch, maar Schilder bewijst zijn waarde. Kopen, als het kan, vind ik! Trek de portemonnee maar, Smit!)
451 °F
pi_57113283
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
Editje: Wat vinden jullie eigenlijk van Schilder in Heracles?
Vorig jaar vond ik hem 3/4 van het seizoen matig, maar de wedstrijden die hij dit seizoen heeft gespeeld is hij gewoon erg goed bezig. Ons middenveld staat momenteel als een huis.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:46:58 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57120111
Lakic mag van mij (mits mogelijk) ook best gekocht worden
Laat duidelijk zien dat hij bereid is het vertrouwen terug te betalen.
29.10 Novastar HMH
  maandag 3 maart 2008 @ 08:47:25 #131
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57120120
quote:
Heerkes mogelijk langer bij Heracles
Interim-trainer Gert Heerkes maakt kans op een vaste aanstelling bij Heracles Almelo. Voorzitter Jan Smit gaf gisteren toe dat hij bijna niet meer om de goed presterende coach heen kan.

"Dat moment komt steeds dichterbij", bekende Smit gistermiddag tegen het AD na de knappe 1-2 uitzege tegen FC Groningen. "Heerkes en Kruzen vormen een perfecte twee-eenheid. Ons voetbal is sterk vooruit gegaan, we spelen niet angstig meer. Die twee gaan helemaal uit van eigen kracht. Misschien gaat Heerkes uitgroeien tot de Ron Jans van Heracles Almelo."

Heerkes zelf zet zijn huidige werk bij Heracles graag voort. "Maar dat is nu nog niet aan de orde", reageert de coach. "Leuk om te horen dat de voorzitter mij mogelijk als de Ron Jans van Heracles ziet. Maar hij zegt, overigens altijd met de beste bedoelingen, wel meer wat als hij na overwinningen in een emotionele bui is."

"De realiteit is dat ik tot het einde van het seizoen ben ingehuurd", vervolgt Heerkes. "Niet meer en niet minder. Ik wil niet over mijn verdere toekomst bij deze club speculeren, maar het zal duidelijk zijn dat ik het in Almelo ontzettend naar mijn zin heb."

De 42-jarige Heerkes is sinds januari werkzaam voor Heracles. Hij is de tijdelijke vervanger van Ruud Brood, die halverwege het seizoen werd ontslagen. Heerkes kwam over van tweedeklasser Germanicus Coevorden. Onder de coach plaatste Heracles zich voor de halve finales van de beker en lijkt de club zich veilig te spelen in de Eredivisie.
29.10 Novastar HMH
  maandag 3 maart 2008 @ 09:52:08 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57121078
Is er iets te regelen met tickets voor de 19de?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57121878
Vrijdag utrecht pakken en jullie staan er ineens ontzettend goed voor. Hoewel alle concurrenten (behalve De Graafschap spelen uit tegen NEC) een thuiswedstrijd spelen.

Hopen dat Vitesse, Groningen, Roda en Twente winnen. Als jullie dan van utrecht winnen, lijkt lijfsbehoud mij heel erg dichtbij.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:18:05 #134
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57122621
Twente moet idd winnen! Heracles heeft voor ons gewonnen van groningen, moeten wij voor hun winnen van vvv
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:20:45 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57122668
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrijdag utrecht pakken en jullie staan er ineens ontzettend goed voor. Hoewel alle concurrenten (behalve De Graafschap spelen uit tegen NEC) een thuiswedstrijd spelen.

Hopen dat Vitesse, Groningen, Roda en Twente winnen. Als jullie dan van utrecht winnen, lijkt lijfsbehoud mij heel erg dichtbij.
Wij spelen tegen Sparta zonder spitsen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 3 maart 2008 @ 11:21:59 #136
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57122693
Roda speelt toch altijd zonder aanval?
pi_57122709
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Is er iets te regelen met tickets voor de 19de?
Geen idee, tot de 10e kunnen sowieso alleen kaarten de plaatsen van seizoenskaarthouders gekocht worden. Daarna komt er denk ik een vrije verkoop.
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Winnen van Utrecht zou mogelijk zijn zou je normaal gesproken zeggen als we zo spelen als tegen Heerenveen en Groningen (Feyenoord thuis was eigenlijk gewoon slecht voetbal, veel strijd). Die week erop is echter bepalend voor ons hele seizoen. De Graafschap uit, Roda JC thuis (beker) en Willem 2 uit, echt een cruciale week. Gelukkig kunnen we uit nu ook goed voetballen en winnen, ik zie de wedstrijden tegen de Graafschap en Willem 2 met veel vertrouwen tegenmoet.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:24:08 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57122727
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:21 schreef Lamzak_ het volgende:
Roda speelt toch altijd zonder aanval?
3-4-3 noem je zonder aanval?

Alleen in Enschede speelden we op de NAC manier (anti-voetbal), maar wonnen we wel.
Planning:
-
  maandag 3 maart 2008 @ 11:27:58 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57122815
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Geen idee, tot de 10e kunnen sowieso alleen kaarten de plaatsen van seizoenskaarthouders gekocht worden. Daarna komt er denk ik een vrije verkoop.
Mooi.
Planning:
-
  maandag 3 maart 2008 @ 13:32:55 #140
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57125456
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef Lamzak_ het volgende:
Twente moet idd winnen! Heracles heeft voor ons gewonnen van groningen, moeten wij voor hun winnen van vvv
Thuis speelden jullie toch ook al gelijk tegen VVV ?
29.10 Novastar HMH
pi_57125570
Mooie overwinning voor Heracles dit
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 3 maart 2008 @ 14:41:54 #142
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57126962
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Thuis speelden jullie toch ook al gelijk tegen VVV ?
Maar thuis kwam door onderschatting, ik denk dat rutten wel even 2x naar vitesse vvv kijkt...
  maandag 3 maart 2008 @ 15:10:54 #143
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57127618
VVV is uit sterker dan thuis. Kunnen jullie over meepraten met die 0-5
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_57127789
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef 9christensen het volgende:
Valt mee hoor:
Uitwedstrijden: VVV-Venlo 14 3 4 7 13 17 - 30
Thuiswedstrijden: VVV-Venlo 13 3 4 6 13 18 - 29
pi_57127862
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef 9christensen het volgende:
Dat ligt meer aan het verschil van Heracles voor- en na de winterstop. Wij hadden afgelopen weekend gewoon een beter middenveld dan jullie. Ook durven de verdedigers nu op te bouwen over de grond ipv alleen maar lange ballen te geven.
Ik vrees dat dit het beste middenveld is dat we in jaren mogen zien. Laten we er nu maar van genieten en profiteren, daarmee bedoel ik ons eerst veiligspelen en dan als toetje die Cup binnenhalen.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:24:28 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57127885
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan het verschil van Heracles voor- en na de winterstop. Wij hadden afgelopen weekend gewoon een beter middenveld dan jullie.
Ik vrees dat dit het beste middenveld is dat we in jaren mogen zien. Laten we er nu maar van genieten en profiteren, daarmee bedoel ik ons eerst veiligspelen en dan als toetje die Cup binnenhalen.
Quansah en Schilder (hopelijk) blijven, zodat in elk geval 2/3 blijft.

Ik hoop echt dat Lakic kan blijven trouwens
29.10 Novastar HMH
pi_57128007
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Quansah en Schilder (hopelijk) blijven, zodat in elk geval 2/3 blijft.
Dat zou mooi zijn ja. Door die 2 en door de rust in de verdediging + balvastheid van Lakic kan Garcia natuurlijk wel uitblinken.

Wel mooi voor Quansah hoor, lange tijd door vele supporters toch lichtelijk uitgekotst en nu zo het tegendeel bewijzen. Mooi om te zien.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:55:57 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57128567
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn ja. Door die 2 en door de rust in de verdediging + balvastheid van Lakic kan Garcia natuurlijk wel uitblinken.

Wel mooi voor Quansah hoor, lange tijd door vele supporters toch lichtelijk uitgekotst en nu zo het tegendeel bewijzen. Mooi om te zien.
Ik weet dat jij altijd fan van hem bent geweest, maar elke voetballer mag bekritiseerd worden op het moment dat hij slecht rendeert vind ik.
Uitkotsen is voor mij een groot woord, maar ik heb hem wel vele malen vervloekt.
29.10 Novastar HMH
pi_57128708
Geweldige uitslag

Erg verdiend en erg goed gevoetbald! Echt het lijkt of het voetbal met de week verzorgder en hoger van niveau is. Ik denk dat Heerkes & Kruzen echt een prima duo zijn, wie er dan ook de stroman is
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_57129010
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik weet dat jij altijd fan van hem bent geweest, maar elke voetballer mag bekritiseerd worden op het moment dat hij slecht rendeert vind ik.
Uitkotsen is voor mij een groot woord, maar ik heb hem wel vele malen vervloekt.
Ja, tuurlijk mag dat. Maar bij Quansah had ik toch altijd het idee dat hij eerder met de grond gelijk werd gemaakt dan andere spelers. Hoeveel slechte wedstrijden heeft Maas wel niet gespeeld? Hoeveel dramatische wedstrijden heeft Igor wel niet gespeeld? Hoeveel goede wedstrijden heeft v/d Bergh gespeeld? Etc.
Die jongens worden bijna nooit bekritiseerd. Een Quansah die zich altijd voor het team opofferde (rechtsback, verdedigende middenvelder, rechtshalf, rechts- en linksbuiten, '10' en spits) en vaak heel erg belangrijk is geweest voor de club (laatste wedstrijden in het jaar van het kampioenschap, laatste wedstrijden van het 1e seizoen in de eredivisie en ook vorig seizoen een groot gedeelte) wordt na een aantal slechte wedstrijden door velen uitgekotst. Ik zeg niet dat het door iedereen gebeurd, maar ik stoor me er wel aan. Iemand uitfluiten is terecht als hij geen inzet toont, maar juist iemand die zich zovaak opoffert en altijd voorop in de strijd gaat kan ook een aantal slechte wedstrijden spelen.

Edit: Momenteel ben ik niet alleen fan van Quansah, maar van het hele elftal. Misschien Rahim wat minder dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')