Vorig jaar vond ik hem 3/4 van het seizoen matig, maar de wedstrijden die hij dit seizoen heeft gespeeld is hij gewoon erg goed bezig.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
Editje: Wat vinden jullie eigenlijk van Schilder in Heracles?![]()
quote:Heerkes mogelijk langer bij Heracles
Interim-trainer Gert Heerkes maakt kans op een vaste aanstelling bij Heracles Almelo. Voorzitter Jan Smit gaf gisteren toe dat hij bijna niet meer om de goed presterende coach heen kan.
"Dat moment komt steeds dichterbij", bekende Smit gistermiddag tegen het AD na de knappe 1-2 uitzege tegen FC Groningen. "Heerkes en Kruzen vormen een perfecte twee-eenheid. Ons voetbal is sterk vooruit gegaan, we spelen niet angstig meer. Die twee gaan helemaal uit van eigen kracht. Misschien gaat Heerkes uitgroeien tot de Ron Jans van Heracles Almelo."
Heerkes zelf zet zijn huidige werk bij Heracles graag voort. "Maar dat is nu nog niet aan de orde", reageert de coach. "Leuk om te horen dat de voorzitter mij mogelijk als de Ron Jans van Heracles ziet. Maar hij zegt, overigens altijd met de beste bedoelingen, wel meer wat als hij na overwinningen in een emotionele bui is."
"De realiteit is dat ik tot het einde van het seizoen ben ingehuurd", vervolgt Heerkes. "Niet meer en niet minder. Ik wil niet over mijn verdere toekomst bij deze club speculeren, maar het zal duidelijk zijn dat ik het in Almelo ontzettend naar mijn zin heb."
De 42-jarige Heerkes is sinds januari werkzaam voor Heracles. Hij is de tijdelijke vervanger van Ruud Brood, die halverwege het seizoen werd ontslagen. Heerkes kwam over van tweedeklasser Germanicus Coevorden. Onder de coach plaatste Heracles zich voor de halve finales van de beker en lijkt de club zich veilig te spelen in de Eredivisie.
Wij spelen tegen Sparta zonder spitsen...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrijdag utrecht pakken en jullie staan er ineens ontzettend goed voor. Hoewel alle concurrenten (behalve De Graafschap spelen uit tegen NEC) een thuiswedstrijd spelen.
Hopen dat Vitesse, Groningen, Roda en Twente winnen. Als jullie dan van utrecht winnen, lijkt lijfsbehoud mij heel erg dichtbij.
Geen idee, tot de 10e kunnen sowieso alleen kaarten de plaatsen van seizoenskaarthouders gekocht worden. Daarna komt er denk ik een vrije verkoop.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Is er iets te regelen met tickets voor de 19de?
Winnen van Utrecht zou mogelijk zijn zou je normaal gesproken zeggen als we zo spelen als tegen Heerenveen en Groningen (Feyenoord thuis was eigenlijk gewoon slecht voetbal, veel strijd). Die week erop is echter bepalend voor ons hele seizoen. De Graafschap uit, Roda JC thuis (beker) en Willem 2 uit, echt een cruciale week. Gelukkig kunnen we uit nu ook goed voetballen en winnen, ik zie de wedstrijden tegen de Graafschap en Willem 2 met veel vertrouwen tegenmoet.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrijdag utrecht pakken en jullie staan er ineens ontzettend goed voor. Hoewel alle concurrenten (behalve De Graafschap spelen uit tegen NEC) een thuiswedstrijd spelen.
3-4-3 noem je zonder aanval?quote:
Mooi.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, tot de 10e kunnen sowieso alleen kaarten de plaatsen van seizoenskaarthouders gekocht worden. Daarna komt er denk ik een vrije verkoop.
Thuis speelden jullie toch ook al gelijk tegen VVVquote:Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef Lamzak_ het volgende:
Twente moet idd winnen!Heracles heeft voor ons gewonnen van groningen, moeten wij voor hun winnen van vvv
Maar thuis kwam door onderschatting, ik denk dat rutten wel even 2x naar vitesse vvv kijkt...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Thuis speelden jullie toch ook al gelijk tegen VVV?
Valt mee hoor:quote:Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef 9christensen het volgende:
VVV is uit sterker dan thuis. Kunnen jullie over meepraten met die 0-5
Dat ligt meer aan het verschil van Heracles voor- en na de winterstop. Wij hadden afgelopen weekend gewoon een beter middenveld dan jullie.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef 9christensen het volgende:
VVV is uit sterker dan thuis. Kunnen jullie over meepraten met die 0-5
Quansah en Schilder (hopelijk) blijven, zodat in elk geval 2/3 blijft.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het verschil van Heracles voor- en na de winterstop. Wij hadden afgelopen weekend gewoon een beter middenveld dan jullie.![]()
Ik vrees dat dit het beste middenveld is dat we in jaren mogen zien. Laten we er nu maar van genieten en profiteren, daarmee bedoel ik ons eerst veiligspelen en dan als toetje die Cup binnenhalen.
Dat zou mooi zijn ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Quansah en Schilder (hopelijk) blijven, zodat in elk geval 2/3 blijft.
Ik weet dat jij altijd fan van hem bent geweest, maar elke voetballer mag bekritiseerd worden op het moment dat hij slecht rendeert vind ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja.Door die 2 en door de rust in de verdediging + balvastheid van Lakic kan Garcia natuurlijk wel uitblinken.
Wel mooi voor Quansah hoor, lange tijd door vele supporters toch lichtelijk uitgekotst en nu zo het tegendeel bewijzen. Mooi om te zien.![]()
Ja, tuurlijk mag dat. Maar bij Quansah had ik toch altijd het idee dat hij eerder met de grond gelijk werd gemaakt dan andere spelers. Hoeveel slechte wedstrijden heeft Maas wel niet gespeeld? Hoeveel dramatische wedstrijden heeft Igor wel niet gespeeld? Hoeveel goede wedstrijden heeft v/d Bergh gespeeld? Etc.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet dat jij altijd fan van hem bent geweest, maar elke voetballer mag bekritiseerd worden op het moment dat hij slecht rendeert vind ik.
Uitkotsen is voor mij een groot woord, maar ik heb hem wel vele malen vervloekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |