abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57305155
Uitspraak van de week is trouwens deze:
quote:
FC Utrecht steekt vooral de hand in eigen boezem, maar ook de kunstgrasmat was volgens sommige Utrechters mede debet aan de nederlaag. ,,We moeten toch twintig, dertig minuten wennen aan de grasmat, je ziet dat de tegenstander veel beter uit de voeten kan,’’ stipt middenvelder Tom Caluwé aan

Hij vond een medestander bij zijn teamgenoten Cedric van der Gun: ,,Je zag al bij de warming-up dat het veld niet vlak was, en de bal raar rolde’’. En Tim Cornelisse, die voor het eerst in het Polman Stadion aantrad: ,,Het is zo anders spelen, en je ziet bij ons op bepaalde momenten toch een bepaalde angst. Heracles troefde ons vooral op inzet af. Dat we tegen mindere tegenstanders minder gemotiveerd lijken, daar heb ik ook geen verklaring voor. Ik dacht echt dat we er na de 1-1 overheen zouden gaan. Zij stonden ook nog eens met zijn tienen. Het is mooi dat ik scoor, maar we hebben er voor de ranglijst geen moer aan.
Veld niet vlak.

Terwijl in een stuk voor de wedstrijd geschreven werd:
quote:
FC Utrecht bereidde zich op het eigen trainingscomplex Zoudenbalch, waar dit seizoen een vrijwel vergelijkbare mat ligt als in Almelo, voor op de confrontatie met Heracles.
Snap je hem?

Ach, ik vind het eigenlijk wel prachtig dat clubs als Utrecht zo huilen als ze een keer verliezen van het 'kleine' Heracles.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:38:41 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57305209

Veld niet vlak
quote:
Bij Heracles was de kritiek aan dovemansoren gericht. Sterker nog. De grootste boosdoener -de met twee keer geel weggezonden Ghanees Emmanuel Boakye- liep na afloop gewoon voorop in de polonaise.
Wat is daar zo raar aan?
Grootste boosdoener

Humor ligt op straat in Utrecht...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57305412
Dit even uit het Utrecht topic gevist:
quote:
Jekyll en Hyde

Na het bekijken van al die DVD’s had ik vrijdagnamiddag bijna rechthoekige LCD-ogen, maar desondanks besloot ik 's avonds toch nog even naar de RTL-voetbal uitzending te kijken. En dan is het wel een hele stap terug, om plotseling Heracles Almelo-FC Utrecht op het scherm te hebben. Niet erg, als je het in het juiste perspectief blijft zien.

In die wedstrijd zag ik trouwens een paar overtredingen voorbijkomen, waarvan ik alleen maar kan zeggen: niet normaal meer. En ook nog eens overtredingen, waarvan ik écht de logica niet kan inzien. Ik vraag me dan ook met regelmaat af, wat er in de hoofden van sommige spelers omgaat. Het lijkt wel of de kleur van het kunstgras -- en de geur van écht voetbalgras -- spelers in een soort Dr.Jekyll en Mr. Hyde transformatie brengt.

En denk nu niet, dat ik op deze plek een pleidooi voor het winnen van de Fair Play-Cup ga houden. Ook ík vind, dat overtredingen bij het voetbalspel horen als diezelfde Jekyll bij Hyde. Maar wie de acties van Heraclied Emmanuel Boakye in de eerste minuten van Heracles-Utrecht nog eens terug ziet, begrijpt meteen wat ik bedoel. Al in de eerste minuut werd FC Utrecht-junior Randy Wolters bijna de eerste tribune-ring 'opgekegeld'.

Scheidsrechter Jan Wegereef probeerde de verdediger -- na deze welkomstboodschap (zo één heeft-ie er trouwens bijna elke week) -- nog tot rede te brengen, al denk ik dat in dit geval een fel gekleurde gele kaart een beter signaal zou zijn geweest.

Geel had wellicht Boakyes ogen nog geopend, want nu werd al snel duidelijk dat de waarschuwende tekst van Wegereef tegen dovemansoren gericht was geweest. Nog geen drie minuten later (ploeggenoot Quansah had inmiddels al wel een terechte gele kaart ontvangen) maakte hij weer zo’n overtreding die een gewaarschuwd en nadenkend persoon nooit zou hebben gemaakt. Wegereef kón nu niet anders dan geel geven.

Ook daarna bleef Boakye voortdurend op het randje -- maar net binnen de perken -- spelen, totdat bij hem weer op één-of-andere-manier een stop doorsloeg. Vijf meter op de helft van de tegenstander en zonder enige aanleiding of dreigend gevaar schoffelde hij Cedric van der Gun tegen het kunstgras. Een tweede gele kaart was onvermijdelijk geworden, waardoor zijn ploeg zwaar werd gedupeerd omdat men nog een half uur met tien man verder moest.

(Mario van der Ende)
Dan heb ik een andere mening dan Mario. Sowieso belachelijk dat hij Heracles en eigenlijk vooral Boakye wil neerzetten als ordinaire schopper, dan ziet hij sowieso weinig wedstrijden van Heracles. Boakye is iemand die er wel stevig invliegt, maar het is alles behalve een smerige schopper. Die actie van vrijdag was ook bepaald geen doodschop, hij was gewoon te laat. Hij ging niet met gestrekt been het duel aan en ook gingen de benen niet omhoog richting de knieën.
Die 1e kaart was volgens mij sowieso al heel zwaar gestraft.

Zo enorm triest, aan zo'n sliding van Hofland op Boakye wordt geen minuut nagepraat terwijl dat echt een smerige doodschop was waarbij hij met gestrekt been omhoog richting de knieën van Boakye ging.
pi_57305452
Heb je gewonnen ga je nog 3 pagina's lang huilen over Utrecht
pi_57305475
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Huilen we? Volgens mij zijn de meeste reacties met een erin. Leedvermaak heet zoiets Robbie, niet huilen.
pi_57305541
We lachen ze gewoon uit.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:56:33 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57305571
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:15 schreef DarkShine het volgende:
Is er nog iets te regelen met kaarten? Zoek er nog 2/3...
Halve bekerfinale dus...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:16:03 #283
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57305945
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Halve bekerfinale dus...
Nee, dan moet er al haast toevallig iemand zijn die we kennen die ziek is ofzo.
Heraclessupporters zijn zelf ook al druk op zoek als ik zo de websites bekijk.
Ik sta lekker op mn eigen stekkie
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:18:06 #284
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57305985
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Na de bekerwedstrijd tegen jullie zat jij hier ook een week lang te huilen over ons slechte spel.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:22:49 #285
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57306076
Ohja.
quote:
Verbeek had al serieus contact met Heracles
Gertjan Verbeek is niet alleen in gesprek met Feyenoord over een toekomstig dienstverband. Volgens voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo sprak de scheidend trainer van sc Heerenveen ook met hem over een terugkeer naar de Tukkers.

Van 2001 tot 2004 was de coach al werkzaam bij Heracles. Toen leidde hij de Heraclieden op een haar na naar de Eredivisie om vervolgens aan de slag te gaan bij sc Heerenveen. Laatstgenoemde club koos er in een eerder stadium echter voor om niet met de succescoach verder te gaan, ondanks de goede prestaties.

Preses Smit zet daarom de deur open voor Verbeek om aan het einde van het seizoen terug te keren. "Ik heb al enkele keren serieus met Gertjan gepraat over een terugkeer. We zijn nog steeds regelmatig met elkaar in gesprek. En hij neemt mijn aanbieding in beraad", zo zegt de beleidsbepaler in VoetbalVandaag.

De vrees dat Verbeek liever kiest voor een topclub heeft Smit niet. "Het maakt Gertjan niet uit of hij naar een grote of kleine club kan, als hij er maar een uitdaging in ziet."
29.10 Novastar HMH
pi_57306167
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja.
[..]
Komt toch niet denk ik.
quote:
FC Twente en Heracles tevreden met tv-deal

De tv-samenvattingen van de eredivisiewedstrijden zijn vanaf komend voetbalseizoen weer te zien bij de NOS. ANP Photo
ENSCHEDE - ,,Het belangrijkste is dat we er niet op achteruit gaan. Wij houden ongeveer hetzelfde bedrag als wat we hadden'', zegt voorzitter Joop Munsterman. Dat betekent dat Twente ook de komende jaren ongeveer 4.6 miljoen euro per seizoen krijgt.

Voorzitter Jan Smit van Heracles is uitermate content met de deal over de voetbalrechten. ,,Wij krijgen als clubs net zoveel als in het vorige pakket, dus je hoort ons niet klagen. Dit was voor ons de beste aanbieding en hier kunnen we dan ook prima mee leven. De angst dat sommige clubs de begroting zouden moeten terugschroeven, bleek ongegrond en daar zijn wij als Heracles ook uitermate tevreden over."
pi_57308922
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
Na de bekerwedstrijd tegen jullie zat jij hier ook een week lang te huilen over ons slechte spel.
Nee hoor, sterker nog ik heb er helemaal niks over gezegd.

Heracles Almelo #16: Nieuwe ronde, nieuwe trainer
pi_57309271
Doet er niet of hij hier heeft lopen huilen of niet, we hebben gewoon een superthriller gezien afgelopen vrijdag die ook nog eens 3 punten opleverde.

Het gehuil van van Loen, etc. maakt het nagenieten alleen maar mooier. Leedvermaak kan zo leuk zijn.

Baal ervan dat Quansah zaterdag geschorst is, hoop dat het middenveld daardoor niet minder goed zal draaien.
pi_57325842
quote:
Pim Polman komt eigen stadion niet in

ALMELO - Hij is de naamgever van het stadion, maar Pim Polman kwam afgelopen vrijdag bijna de businessruimte van Heracles Almelo niet binnen. "Ze vroegen me na de wedstrijd tegen Utrecht naar een kaartje wat ik niet had", verklaart de zakenman uit Enschede. "Ik zei: donder op, ik ben Polman, maar die man wilde me niet binnenlaten.

Toen kwamen anderen die me kenden en toen mocht ik naar binnen. Ik heb er later wel om gelachen met die man van de beveiliging."

De plannen van Heracles voor een nieuw stadion vallen bij de naamgever in goede aarde. "Zogoed ze nu spelen is dit stadion te klein. En als Heracles een zichtlocatie krijgt bij de snelweg, ben ik er blij mee. Ik heb een contract tot 2019, dus ik zit goed. Ik had een contract tot 2009, maar ik heb het met tien jaar verlengd, toen ik dacht dat de club naar de eredivisie zou gaan. Dat heeft goed uitgepakt."

Veel zaken heeft de naam op het stadion hem niet opgeleverd. "Voor ons type bedrijf heb je er niet veel aan, ik verkoop er niet meer hout of vastgoed door."

www.tctubantia.nl
Tjah, Alsof iedereen Pim Polman van gezicht kent.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:27:28 #290
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57326476
Ach, gelukkig kan hij er zelf uiteindelijk ook om lachen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:59:30 #291
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57328008
quote:
"Ik zei: donder op, ik ben Polman, maar die man wilde me niet binnenlaten.
!!!
pi_57328707
Wat denken jullie van a.s. zaterdag?
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:52:33 #293
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57328981
Vooraf teken ik voor een gelijkspel (nuance: ik teken voor 4 punten in de komende wedstrijd en tegen Willem II samen). Maar denk dat we kwalitatief een stuk sterker zijn. Mentaal al helemaal natuurlijk.

1-3.
29.10 Novastar HMH
pi_57329093
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wat denken jullie van a.s. zaterdag?
Ik heb er een naar gevoel bij, zeker nu Quansah en Boakye geschorst worden. We zitten in een goede serie natuurlijk en voetballen bij vlagen redelijk goed, alleen vrees ik dat we wellicht op inzet worden afgetroefd omdat de positie voor jullie nog iets beroerder is en daardoor misschien meer het belang van de wedstrijd begrijpen.

Maar we moeten verdomme winnen, nu het einde zo dichtbij komt is deze 6 punten wedstrijd echt cruciaal. Er is namelijk niet meer zoveel tijd om schade te herstellen. Als we winnen dan blijven we komen we 7 punten voor te staan op de Graafschap, dan halen jullie ons niet meer in waarschijnlijk.

Mijn gevoel zegt 1-0, maar ik zeg toch 0-2

Edit: Als ik gespannen ben voor een wedstrijd dan heb ik bijna altijd een negatief gevoel.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:00:55 #295
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57329140
Precies Blawh ik heb er ook geen best gevoel bij deze keer, in theorie zou het nu een keer tijd moeten zijn voor een "met de voetjes weer op de grond" wedstrijd, heracles kennende.

Maar laten we hopen op 6 punten en de finale
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:02:27 #296
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57329164
Als we van De Graafschap winnen is de buit binnen. Dan blijven we lekker in de eredivisie, onafhankelijk van het resultaat tegen WII. Ik denk dat ook de spelers van Heracles wel weten hoe belangrijk de volgende wedstrijd is ... en ik denk dus ook niet dat het aan strijd zal ontbreken.

Ik gok op 1-2
451 °F
pi_57329194
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Als we van De Graafschap winnen is de buit binnen. Dan blijven we lekker in de eredivisie, onafhankelijk van het resultaat tegen WII. Ik denk dat ook de spelers van Heracles wel weten hoe belangrijk de volgende wedstrijd is ... en ik denk dus ook niet dat het aan strijd zal ontbreken.
Ja, maar belangrijke wedstrijden en Heracles is niet echt een goede combinatie. In de eredivisie gaat het ons misschien wat beter af als we onder druk staan, maar ik ben bepaalde wedstrijden in de 1e divsie nog niet vergeten.
Bovendien kan ik me geen overwinning in Doetinchem herinneren.
pi_57332651
Belangrijke week.
Zaterdag een gelijkspel en tegen Roda na pingels door in de beker.
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:19:43 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57347525
In de vorige 6 punten wedstrijden lukt het ook (uitgezonderd NEC).
Ik zie nog geen reden waarom het niet zou lukken. Behalve als Smit weer centraal speelt
29.10 Novastar HMH
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:20:31 #300
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57347545
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belangrijke week.
Zaterdag een gelijkspel en tegen Roda na pingels door in de beker.
Boh tegen Roda. Ik heb nu al zenuwen man.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')